JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/68362-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Dostawa i montaż 750 szt. krzesełek (siedzeń) dla Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Świdnicy - lokalizacja lodowisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68362 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Śląska 35, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8521262, 8532536, faks 074 8521262, 8532536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sosir.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż 750 szt. krzesełek (siedzeń) dla Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Świdnicy - lokalizacja lodowisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 750 szt. krzesełek (siedzeń) na trybunach lodowiska Świdnickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Śląskiej 35 
w Świdnicy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.30.00-7, 39.11.30.00-6, 39.11.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: 
a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  co najmniej dwóch zamówień o wartości netto 100 000 zł. dla każdego zadania, tj.  dostawy tożsamej z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie.
c. spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 100 000 zł.
d. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych,
e.przedstawią Zamawiającemu najpóźniej w dniu otwarcia ofert wzór krzesła (siedzenia) będącego przedmiotem dostawy i montażu.  
Ocena spełniania warunków wymaganych od  Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły
SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
Nie spełnienie chociażby jednego warunku postawionego w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 12 SIWZ oraz złożyć :
dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia:

1.wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty.                  
W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być przedłożone w formie pisemnej osobno przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty..
2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty,
W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić  w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
3.wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia (co najmniej dwóch zamówień o wartości netto 100 000 zł. dla każdego zadania) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie załącznik nr 3 do oferty, 

Zamawiający  nie dopuszcza realizacji zamówienia w systemie podwykonawczym.

- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 100 000 zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 4 do oferty,
inne wymagane, niezbędne dokumenty  do  oceny i badania ofert:
5.zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 do oferty, 
6.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla sposobu użytkowania intensywnego  dostarczonych krzeseł- załącznik nr 6 do oferty
7.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla elementów tworzywa sztucznego potwierdzający  fakt ich trudno zapalalności- załącznik nr 7 do oferty
8.certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie lub równoważny-dla elementów tworzywa sztucznego potwierdzający  fakt ich nieszkodliwości dla zdrowia - załącznik nr 8 do oferty
9.atest  wydany przez Państwowy Zakład Higieny  w Warszawie - dopuszczający  krzesełka do użytku -załącznik nr 9 do oferty  
10.pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 10 do oferty,
11.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie     z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 11 do oferty,
12.każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 1, 2, 3, 4, 9
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, z treści której wynika iż odpowiadają solidarnie za zobowiązania oraz wskazują lidera konsorcjum. 

Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty.

Złożenie  wyżej  wymienionych  dokumentów w formie niewłaściwej (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Wymóg poświadczenia kserokopii, odpisu  dokumentu (za zgodność z oryginałem) spełniony zostanie w przypadku zamieszczenia na każdej stronie kserokopii dokumentu oświadczenia: (za zgodność z oryginałem), wraz z podpisem osoby (osób) umocowanej (umocowanych) do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę.
Ofertę i  jej  załączniki  podpisuje  osoba  (osoby)  podana  w wyciągu  z  rejestru,  lub  upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba której udzielono   pełnomocnictwa na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sosir.swidnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świdnicki Ośrodek Sportu i Rekreacji ul.Śląska 35 58-100 Świdnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 14:00, miejsce: siedziba zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com