JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/82012-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych 
dla zadań:
Zadanie Nr 1 modernizacja drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb  
Zadanie Nr 2 modernizacja drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb   
Zadanie Nr 3 modernizacja drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb 
Zadanie Nr 4 modernizacja drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82012 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych 
dla zadań:
Zadanie Nr 1 modernizacja drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb  
Zadanie Nr 2 modernizacja drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb   
Zadanie Nr 3 modernizacja drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb 
Zadanie Nr 4 modernizacja drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 Modernizacja drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb. 

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb.   
    
Projekt należy wykonać z podziałem na dwa odrębne etapy:
 I  etap - odcinek długości ok. 350 mb /od skrzyżowania z droga gminną nr 150034 N.
    II etap - dalszy odcinek o długości ok. 250 mb.

2.Zakres przedmiotu zamówienia, polegać będzie na:
a.wykonaniu dokumentacji projektowej  zgodnie z poniższymi parametrami:
zaprojektowana droga powinna mieścić się w granicach istniejącego  pasa drogowego:działka gminna Nr 81;
Parametry projektowanej drogi oraz rodzaj nawierzchni jezdni, należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym;
b.	zaprojektowaniu odwodnienia drogi;
c.	zagospodarowaniu terenu.
3.	Opracowanie obejmuje również:
a.	złożenie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego;
b.	uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, oraz aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów w wersji papierowej i cyfrowej;
c.	uzyskanie decyzji środowiskowej;
d.	wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e.	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowego;
f.	przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g.	uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień w celu uzyskania przez Wykonawcę z upoważnienia Zamawiającego pozwolenia na budowę dla opracowanej dokumentacji.
4.	Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
a.	dokumentację projektową: budowlaną  w 6 egz; 
b.	przedmiary robót w 2 egz;
c.	kosztorys ofertowy w 2 egz;
d.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz;
e.	kosztorys inwestorski w 2 egz;
f.	w/w opracowania należy przedstawić w wersji elektronicznej / płyta CD w formacie pdf / - 2 eg;
g.	oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że dokumentacja jest wykonana prawidłowo zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.                                        
 Ponadto Wykonawca oświadczy, że sporządzona przez niego dokumentacja projektowa nie narusza praw autorskich osób trzecich.
5.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi przepisami:
a.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz     programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.); 
b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004r. nr 130 poz. 1389);
c.	Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.);
d.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zm.); 
e.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
6.Zamawiający informuje, iż Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami w jakich przyjdzie mu realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
8.Koszt uzyskania wszystkich pozwoleń i decyzji ponosi Wykonawca.
9.Zamawiający informuje, iż zamierza przystąpić do realizacji robót budowlanych, przewidzianych projektem (będącym przedmiotem zamówienia) po otrzymaniu dokumentacji projektowej wraz z decyzją pozwolenia na budowę
10.Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej. 
11.Projektant w ramach ustalonego wynagrodzenia przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia.
12.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy.
13.Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana  z przedstawicielem Zamawiającego.
14.Mapa poglądowa przedstawiająca zakres do opracowania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ (materiał pomocniczy).

Zadanie Nr 2 Modernizacja drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb      
2.Zakres przedmiotu zamówienia, polegać będzie na:
a.	wykonaniu dokumentacji projektowej;
Parametry projektowanej drogi oraz rodzaj nawierzchni jezdni, należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym;
b.	zaprojektowaniu odwodnienia drogi;
c.	zagospodarowanie terenu.
3.Opracowanie obejmuje również:
a.	złożenie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego;
b.	uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, oraz aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów w wersji papierowej i cyfrowej;
c.	uzyskanie decyzji środowiskowej;
d.	wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e.	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowego;
f.	przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g.	uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień w celu uzyskania przez Wykonawcę z upoważnienia Zamawiającego pozwolenia na budowę dla opracowanej dokumentacji.
4.Dokumentacja projektowa powinna zawierać
a.	dokumentację projektową: budowlaną  w 6 egz;
b.	przedmiary robót w 2 egz;
c.	kosztorys ofertowy w 2 egz;
d.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz;
e.	kosztorys inwestorski w 2 egz;
f.	w/w opracowania należy przedstawić w wersji elektronicznej / płyta CD w formacie pdf / - 2 egz;
g.	oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że dokumentacja jest wykonana prawidłowo zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Ponadto Wykonawca oświadczy, że sporządzona przez niego dokumentacja projektowa nie narusza praw autorskich osób trzecich.
5.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi przepisami:
a.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz     programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.); 
b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004r. nr 130 poz. 1389);
c.	Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.);
d.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zm.); 

e.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
6.Zamawiający informuje, iż Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami w jakich przyjdzie mu realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
8.Koszt uzyskania wszystkich pozwoleń i decyzji ponosi Wykonawca.
9.Zamawiający informuje, iż zamierza przystąpić do realizacji robót budowlanych, przewidzianych projektem (będącym przedmiotem zamówienia) po otrzymaniu dokumentacji projektowej wraz z decyzją pozwolenia na budowę.
10.Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej. 
11.Projektant w ramach ustalonego wynagrodzenia przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia.
12.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy.
13.Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana  z przedstawicielem Zamawiającego.
14.Mapa poglądowa przedstawiająca zakres do opracowania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ (materiał pomocniczy).

Zadanie Nr 3 Modernizacja drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb 
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb. 
2.Zakres przedmiotu zamówienia, polegać będzie na:
a.	wykonaniu dokumentacji projektowej;
Parametry projektowanej drogi oraz rodzaj nawierzchni jezdni, należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym;
b.	zaprojektowaniu odwodnienia drogi;
c.	zagospodarowaniu terenu.
3.Opracowanie obejmuje również:
a.	złożenie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego;
b.	uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, oraz aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów w wersji papierowej i cyfrowej;
c.	uzyskanie decyzji środowiskowej;
d.	wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e.	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowego;
f.	przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g.	uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień w celu uzyskania przez Wykonawcę z upoważnienia Zamawiającego pozwolenia na budowę dla opracowanej dokumentacji.
4.Dokumentacja projektowa powinna zawierać
a.	dokumentację projektową: budowlaną  w 6 egz;
b.	przedmiary robót w 2 egz;
c.	kosztorys ofertowy w 2 egz;
d.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz;
e.	kosztorys inwestorski w 2 egz;
f.	w/w opracowania należy przedstawić w wersji elektronicznej / płyta CD w formacie pdf / - 2 egz;
g.	oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że dokumentacja jest wykonana prawidłowo zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Ponadto Wykonawca oświadczy, że sporządzona przez niego dokumentacja projektowa nie narusza praw autorskich osób trzecich.
5.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi przepisami:
a.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz     programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.); 
b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004r. nr 130 poz. 1389);
c.	Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.);
d.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zm.); 
e.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
6.Zamawiający informuje, iż Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami w jakich przyjdzie mu realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
8.Koszt uzyskania wszystkich pozwoleń i decyzji ponosi Wykonawca.
9.Zamawiający informuje, iż zamierza przystąpić do realizacji robót budowlanych, przewidzianych projektem (będącym przedmiotem zamówienia) po otrzymaniu dokumentacji projektowej wraz z decyzją pozwolenia na budowę.
10.Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej. 
11.Projektant w ramach ustalonego wynagrodzenia przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia.
12.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy.
13.Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana  z przedstawicielem Zamawiającego.
14.Mapa poglądowa przedstawiająca zakres do opracowania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ (materiał pomocniczy). 

Zadanie Nr 4 Modernizacja drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo 
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo.      
2.Zakres przedmiotu zamówienia, polegać będzie na:
a.	wykonaniu dokumentacji projektowej;  
Parametry projektowanej drogi oraz rodzaj nawierzchni jezdni, należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym;
b.	zaprojektowaniu odwodnienia drogi;
c.	zagospodarowaniu terenu.
3.Opracowanie obejmuje również:
a.	złożenie wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego;
b.	uzyskanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych, oraz aktualnej mapy ewidencyjnej wraz z wypisami z rejestru gruntów w wersji papierowej i cyfrowej;
c.	uzyskanie decyzji środowiskowej;
d.	wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e.	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i docelowego;
f.	przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
g.	uzyskanie niezbędnych zgód, opinii, decyzji i uzgodnień w celu uzyskania przez Wykonawcę z upoważnienia Zamawiającego pozwolenia na budowę dla opracowanej dokumentacji.
4.Dokumentacja projektowa powinna zawierać
a.	dokumentację projektową: budowlaną  w 6 egz; 
b.	przedmiary robót w 2 egz;
c.	kosztorys ofertowy w 2 egz;
d.	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz;
e.	kosztorys inwestorski w 2 egz;
f.	w/w opracowania należy przedstawić w wersji elektronicznej / płyta CD w formacie pdf / - 2 egz;
g.	oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że dokumentacja jest wykonana prawidłowo zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami techniczno-budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Ponadto Wykonawca oświadczy, że sporządzona przez niego dokumentacja projektowa nie narusza praw autorskich osób trzecich. 
5.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z następującymi przepisami:
a.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz     programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004r. nr 202 poz. 2072 ze zm.); 
b.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004r. nr 130 poz. 1389);
c.	Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.);
d.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2003r. nr 120 poz. 1133 ze zm.); 
e.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126).
6.Zamawiający informuje, iż Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
7.Wykonawca ma obowiązek przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną dokumentacją i warunkami w jakich przyjdzie mu realizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg prac projektowych, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
8.Koszt uzyskania wszystkich pozwoleń i decyzji ponosi Wykonawca.
9.Zamawiający informuje, iż zamierza przystąpić do realizacji robót budowlanych, przewidzianych projektem (będącym przedmiotem zamówienia) po otrzymaniu dokumentacji projektowej wraz z decyzją pozwolenia na budowę.
10.Projektant w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót zawartych w opracowanej przez projektanta dokumentacji projektowej. 
11.Projektant w ramach ustalonego wynagrodzenia przekaże na rzecz Zamawiającego wszelkie prawa autorskie i majątkowe do wykonanej dokumentacji projektowej bez dodatkowego wynagrodzenia.
12.Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy.
13.Dokumentacja na każdym etapie przygotowań i realizacji powinna być konsultowana  z przedstawicielem Zamawiającego.
14.Mapa poglądowa przedstawiająca zakres do opracowania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ (materiał pomocniczy)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla zadania częściowego nr 1: 1 050.00 PLN 
Dla zadania częściowego nr 2: 700.00 PLN 
Dla zadania częściowego nr 3: 1 050.00 PLN 
Dla zadania częściowego nr 4: 700.00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania w branżach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu przez osoby wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://morag-um.bip-wm.pl/public/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu ul. 11 Listopada 9 14-300 Morąg.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 30.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej nr 150056 N na terenie sołectwa Jędrychówko na długości ok. 600 mb.   
Projekt należy wykonać z podziałem na dwa odrębne etapy:
 I  etap - odcinek długości ok. 350 mb /od skrzyżowania z droga gminną nr 150034 N.
 II etap - dalszy odcinek o długości ok. 250 mb..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Bramka na długości ok. 500 mb.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Kalnik na długości ok. 910 mb..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Modernizacja drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na modernizację drogi gminnej we wsi Strużyna  na długości ok. 400 mb od drogi powiatowej nr 1189 N Strużyna - Jurki w kierunku wsi Borzymowo..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com